quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
Bah, Ik zet m'n biertje in de koelkast en ga maffen. ltrs.
huh wat? heb je je moeder gebeld ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
Je gaat me toch niet zeggen dat je morgen ofzo een vandaag geopend biertje gaat opdrinken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
Neh, gewoon moe. Truste voor straks ook mensen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh wat? heb je je moeder gebeld ofzo
dit, wtfquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je morgen ofzo een vandaag geopend biertje gaat opdrinken?
en dit, gewoon atten en klaar. geopend bier kan je niet bewarenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je morgen ofzo een vandaag geopend biertje gaat opdrinken?
oke later he waardig zeemanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Neh, gewoon moe. Truste voor straks ook mensen.
Zuip het wel op wanneer ik vannacht ff wakker ben. No worries.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dit, gewoon atten en klaar. geopend bier kan je niet bewaren
Oke dit is zo mogelijk nog erger.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zuip het wel op wanneer ik vannacht ff wakker ben. No worries.
boksquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zuip het wel op wanneer ik vannacht ff wakker ben. No worries.
ja en dan krijg ik de ban zekerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:49 schreef HPLC het volgende:
Zeg profmans, die sig van jou, mag ik die TR'en?
nee, vieze nsb'er.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:49 schreef HPLC het volgende:
Zeg profmans, die sig van jou, mag ik die TR'en?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote anders tong80 weer 's. Heb wel weer zin in een goede rel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |