O K dacht dat hij ban had ofzo. Ik mis wchquote:
ga je?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt ie met een kutsmiley. Doei.
Abortus en doodstraf is allebei voor iemand bepalen of iemand leeft of niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie, die voeren we een andere keer nog wel eens.
nope, gewoon al aantal dagen niet online geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
O K dacht dat hij ban had ofzo. Ik mis wch
Het een is het doden van onschuldig leven, het ander is een straf voor een misdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Abortus en doodstraf is allebei voor iemand bepalen of iemand leeft of niet.
dat zijn mijn woorden nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is menselijk leven dan plotseling waardevol na de geboorte, maar tijdens de zwangerschap slechts "een hoopje kankercellen"
Is het leven? Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
dat zijn mijn woorden niet
Een hoopje cellen gelijkstellen aan een volwaardig mensenleven in mijn inziens overtrokken. Zeker al na 2/3 dagen.
Morgen is er speciaal een surpriseparty op fok voor hem. Beter komt ie welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
nope, gewoon al aantal dagen niet online geweest#bringbackwch
heroquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
wch.. workingclasshamster ofzo toch?
nee water closet hangerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
wch.. workingclasshamster ofzo toch?
remqo is allemaal moeite aan het doen voor een paint voor hem dus beter wel iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Morgen is er speciaal een surpriseparty op fok voor hem. Beter komt ie wel
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is het leven? Ja
Is het menselijk? Ja
Wat is er overtrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |