helemaal nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een compleet idiote vergelijking.
gvdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Good to hear. Jaa even paar maanden tussenuit geweest.. maar best wel onbewust. Gewoon Fok vergeten.En iedereen was toen ook gebanned.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef FreshHead het volgende:
Aye indien er spange chimeids zijn dm me je nummer not joking 😛😛😛😛
Dm AdoraBelle en Tardis, lkkre chickiesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef FreshHead het volgende:
Aye indien er spange chimeids zijn dm me je nummer not joking 😛😛😛😛
Deze is echt diep, gaat boven m'n pet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een persoon in coma verstuurd geen zenuwimpulsen meer, wat krijg je daarvan? Brain soup. Een persoon waaraan morfine is toegediend maakt alles nog wel mee.
Een zygote wat niet eens door HEEFT wat het is aborteren is gewoon niks. Het "leeft" toch al niet, enige wat die doet is zijn cellen vermeerden totdat het echt levensvatbaar is.
Een mens in wording doden is moord.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
helemaal niet
jij maakt een ophef over cel ontwikkeling in een heel primair stadium.
petjes dragenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Deze is echt diep, gaat boven m'n pet.
Beetje slordige definitie van levensvatbaar. Leeft een foetus niet dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een persoon in coma verstuurd geen zenuwimpulsen meer, wat krijg je daarvan? Brain soup. Een persoon waaraan morfine is toegediend maakt alles nog wel mee.
Een zygote wat niet eens door HEEFT wat het is aborteren is gewoon niks. Het "leeft" toch al niet, enige wat die doet is zijn cellen vermeerden totdat het echt levensvatbaar is.
Dan moet je ook geen teratomen verwijderen, zitten soms voetjes, haartjes en tandjes in. Mens in wording, hé!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:23 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Een mens in wording doden is moord.
Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef deadprez het volgende:
zou jimmy er ook zo een zijn die tegen abortus is maar wel voor de doodstraf
meh, moeten mensen lekker zelf weten allemaal vind ikquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Abortus moet kunnen maar niet te pas en te onpas. Denk daar maar eens over na.
Goede vraagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef deadprez het volgende:
zou jimmy er ook zo een zijn die tegen abortus is maar wel voor de doodstraf
typischquote:
lol okquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen teratomen verwijderen, zitten soms voetjes, haartjes en tandjes in. Mens in wording, hé!
Nee, zolang het niet in leven gehouden kan worden zodra het uit de baarmoeder is is het niet meer dan een veredeld hoopje kankercellenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje slordige definitie van levensvatbaar. Leeft een foetus niet dan?
Het verschil is dat die niet uitgroeien tot een mens als je niks doet, een foetus wel. Abortus is een concrete handeling om de groei van ontwikkelend menselijk leven te stoppen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen teratomen verwijderen, zitten soms voetjes, haartjes en tandjes in. Mens in wording, hé!
je verwacht het niet hèquote:
Leg mij geen woorden in de mond aub.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is menselijk leven. Als jij dat geen intrinsieke waarde vind hebben is dat best, maar dat heeft verregaande consequenties.
Ben je financieel kansloos moet je geen kind nemen. Toch een kind nemen is dan of abortus of verplichte sterilisatie met lijfstraffen als gevolg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh, moeten mensen lekker zelf weten allemaal vind ik
Deze guy 😂😂😂😂😂quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, zolang het niet in leven gehouden kan worden zodra het uit de baarmoeder is is het niet meer dan een veredeld hoopje kankercellen
quote:
Het moet gewoon een vrije keuze zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Abortus moet kunnen maar niet te pas en te onpas. Denk daar maar eens over na.
Wat schopt er dan in de buik van een zwangere vrouw?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, zolang het niet in leven gehouden kan worden zodra het uit de baarmoeder is is het niet meer dan een veredeld hoopje kankercellen
is vaak zo bij pro-life volk en vind dat altijd een beetje een raarquote:
Blijf bij me.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik kan dit soort discussies niet hendelen met al die moeilijke woorden enzulks, ik ga weer niks doen grgr
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je financieel kansloos moet je geen kind nemen. Toch een kind nemen is dan of abortus of verplichte sterilisatie met lijfstraffen als gevolg.
grquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik kan dit soort discussies niet hendelen met al die moeilijke woorden enzulks, ik ga weer niks doen grgr
Waarom is menselijk leven dan plotseling waardevol na de geboorte, maar tijdens de zwangerschap slechts "een hoopje kankercellen"quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in de mond aub.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je financieel kansloos moet je geen kind nemen.
Niks doen doe je al op school 😂quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
Moord mag nooit een vrije keuze zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het moet gewoon een vrije keuze zijn.
Een seksueel overdraagbare aandoening.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat schopt er dan in de buik van een zwangere vrouw?
Oke, totaal verschillende discussie verder.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
is vaak zo bij pro-life volk en vind dat altijd een beetje een raar
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moord mag nooit een vrije keuze zijn.
vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, totaal verschillende discussie verder.
Mijn darmen bewegen ook weleens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat schopt er dan in de buik van een zwangere vrouw?
Maar wel de doodstrafquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moord mag nooit een vrije keuze zijn.
O K dacht dat hij ban had ofzo. Ik mis wchquote:
ga je?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt ie met een kutsmiley. Doei.
Abortus en doodstraf is allebei voor iemand bepalen of iemand leeft of niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie, die voeren we een andere keer nog wel eens.
nope, gewoon al aantal dagen niet online geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
O K dacht dat hij ban had ofzo. Ik mis wch
Het een is het doden van onschuldig leven, het ander is een straf voor een misdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Abortus en doodstraf is allebei voor iemand bepalen of iemand leeft of niet.
dat zijn mijn woorden nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is menselijk leven dan plotseling waardevol na de geboorte, maar tijdens de zwangerschap slechts "een hoopje kankercellen"
Is het leven? Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
dat zijn mijn woorden niet
Een hoopje cellen gelijkstellen aan een volwaardig mensenleven in mijn inziens overtrokken. Zeker al na 2/3 dagen.
Morgen is er speciaal een surpriseparty op fok voor hem. Beter komt ie welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
nope, gewoon al aantal dagen niet online geweest#bringbackwch
heroquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
wch.. workingclasshamster ofzo toch?
nee water closet hangerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
wch.. workingclasshamster ofzo toch?
remqo is allemaal moeite aan het doen voor een paint voor hem dus beter wel iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Morgen is er speciaal een surpriseparty op fok voor hem. Beter komt ie wel
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is het leven? Ja
Is het menselijk? Ja
Wat is er overtrokken?
dacht een tijd terug dat ik d'r zag lopenquote:
Is dat niet hoe FOK! groot is geworden?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu, je praat stoer met grote woorden over serieuze zaken om grappig te doen.
Eettafel. En slechtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
mee eens.
hoe gaat 't met de salontafel hunt
Ohw, ik zou haar niet herkennenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
dacht een tijd terug dat ik d'r zag lopen
Misschien, maar ik meen dit wel serieus. Daarom bespreek ik het ook, ik hoop dat mensen hier die nooit over het onderwerp nagedacht hebben onderzoek gaan doen en niet de huidige onrechtvaardige consensus voor waar aannemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Is dat niet hoe FOK! groot is geworden?
weet het ook niet zeker, maar leek er qua kapsel en zo best veel opquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ohw, ik zou haar niet herkennen
als je mij zou spotten zou je dan even hoi zeggen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
dacht een tijd terug dat ik d'r zag lopen
nee je bent gwn lekker aan het trollenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien, maar ik meen dit wel serieus. Daarom bespreek ik het ook, ik hoop dat mensen hier die nooit over het onderwerp nagedacht hebben onderzoek gaan doen en niet de huidige onrechtvaardige consensus voor waar aannemen.
Omdat je in dat geval waarde hecht aan een hoopje cellen wat niet eens de complexiteit behaalt van een simpele aardworm. Daar zou je ook niet zo'n ophef over maken. Selectieve verontwaardiging vind ik dat.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is het leven? Ja
Is het menselijk? Ja
Wat is er overtrokken?
Nee je bent gewoon een randdebiel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien, maar ik meen dit wel serieus. Daarom bespreek ik het ook, ik hoop dat mensen hier die nooit over het onderwerp nagedacht hebben onderzoek gaan doen en niet de huidige onrechtvaardige consensus voor waar aannemen.
tuurlijk bbyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
als je mij zou spotten zou je dan even hoi zeggen?
Or be square.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:36 schreef Toto69 het volgende:
Vannacht om 00.00 wordt die kale 40
Topic staat klaar, be there
Maar iedereen heeft zijn eigen mening, die kun jij echt niet veranderen hoor. Dus je hoeft het niet IS-style te gaan forcerenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
remqo ging dat doen geloof ikquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:36 schreef Toto69 het volgende:
Vannacht om 00.00 wordt die kale 40
Topic staat klaar, be there
Ga elk huis langs, je hebt toch tijd overquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet het ook niet zeker, maar leek er qua kapsel en zo best veel op
heb ook geen idee of ze überhaupt nog in maasje woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |