Het een is het doden van onschuldig leven, het ander is een straf voor een misdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Abortus en doodstraf is allebei voor iemand bepalen of iemand leeft of niet.
dat zijn mijn woorden nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is menselijk leven dan plotseling waardevol na de geboorte, maar tijdens de zwangerschap slechts "een hoopje kankercellen"
Is het leven? Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
dat zijn mijn woorden niet
Een hoopje cellen gelijkstellen aan een volwaardig mensenleven in mijn inziens overtrokken. Zeker al na 2/3 dagen.
Morgen is er speciaal een surpriseparty op fok voor hem. Beter komt ie welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
nope, gewoon al aantal dagen niet online geweest#bringbackwch
heroquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
wch.. workingclasshamster ofzo toch?
nee water closet hangerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
wch.. workingclasshamster ofzo toch?
remqo is allemaal moeite aan het doen voor een paint voor hem dus beter wel iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Morgen is er speciaal een surpriseparty op fok voor hem. Beter komt ie wel
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is het leven? Ja
Is het menselijk? Ja
Wat is er overtrokken?
dacht een tijd terug dat ik d'r zag lopenquote:
Is dat niet hoe FOK! groot is geworden?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu, je praat stoer met grote woorden over serieuze zaken om grappig te doen.
Eettafel. En slechtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
mee eens.
hoe gaat 't met de salontafel hunt
Ohw, ik zou haar niet herkennenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
dacht een tijd terug dat ik d'r zag lopen
Misschien, maar ik meen dit wel serieus. Daarom bespreek ik het ook, ik hoop dat mensen hier die nooit over het onderwerp nagedacht hebben onderzoek gaan doen en niet de huidige onrechtvaardige consensus voor waar aannemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Is dat niet hoe FOK! groot is geworden?
weet het ook niet zeker, maar leek er qua kapsel en zo best veel opquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ohw, ik zou haar niet herkennen
als je mij zou spotten zou je dan even hoi zeggen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
dacht een tijd terug dat ik d'r zag lopen
nee je bent gwn lekker aan het trollenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien, maar ik meen dit wel serieus. Daarom bespreek ik het ook, ik hoop dat mensen hier die nooit over het onderwerp nagedacht hebben onderzoek gaan doen en niet de huidige onrechtvaardige consensus voor waar aannemen.
Omdat je in dat geval waarde hecht aan een hoopje cellen wat niet eens de complexiteit behaalt van een simpele aardworm. Daar zou je ook niet zo'n ophef over maken. Selectieve verontwaardiging vind ik dat.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is het leven? Ja
Is het menselijk? Ja
Wat is er overtrokken?
Nee je bent gewoon een randdebiel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien, maar ik meen dit wel serieus. Daarom bespreek ik het ook, ik hoop dat mensen hier die nooit over het onderwerp nagedacht hebben onderzoek gaan doen en niet de huidige onrechtvaardige consensus voor waar aannemen.
tuurlijk bbyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
als je mij zou spotten zou je dan even hoi zeggen?
Or be square.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:36 schreef Toto69 het volgende:
Vannacht om 00.00 wordt die kale 40
Topic staat klaar, be there
Maar iedereen heeft zijn eigen mening, die kun jij echt niet veranderen hoor. Dus je hoeft het niet IS-style te gaan forcerenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
remqo ging dat doen geloof ikquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:36 schreef Toto69 het volgende:
Vannacht om 00.00 wordt die kale 40
Topic staat klaar, be there
Ga elk huis langs, je hebt toch tijd overquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet het ook niet zeker, maar leek er qua kapsel en zo best veel op
heb ook geen idee of ze überhaupt nog in maasje woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |