'laten we er maar niets over zeggen'quote:
Ik ook. Hoop dat we er snel achter komen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de clubs, KNVB, politie en justitie daar op zouden reageren.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'laten we er maar niets over zeggen'
In plaats van dat je gewoon zegt dat je het inderdaad ronduit belachelijk vindt..
Nu je uitgeluld bent wil je het weer graag over het voetbal hebben?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb genoeg gezegd. Hierbij wil ik mij weer alleen richten op het voetbal in plaats van randzaken.
Ben er bang voor, maar ik hoop met je meequote:Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik ook. Hoop dat we er snel achter komen.
Ik kan eindeloos doorgaan. Tot vervelends toe.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je uitgeluld bent wil je het weer graag over het voetbal hebben?
Nou vooruit dan maar.
Vertel mij wat.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan eindeloos doorgaan. Tot vervelends toe.
Hoe gaat het met Cambuur?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij ADO zijn ze altijd mad als het bij een ander gebeurt, maar als er bij hunzelf iets gebeurt is het 'ludiek'.
Lachwekkende club.
Die staan 1-0 achter.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Cambuur?
Ik zeg alleen waar het op staat. Zet mezelf nooit voor lul. Daar ben ik te goed voor.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Gelukkig dat je je nu hebt beseft dat je daar enkel jezelf mee voor lul zet.
Jammer wel dat ze direct gaan degraderen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan 1-0 achter.
Op het moment beter dan de opponent uit Groningen.
Kun je ook effe vertellen wie de CL wint en Europees Kampioen wordt?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer wel dat ze direct gaan degraderen.
Wauw, je moest er even over nadenken, maar dan kom je uiteindelijk toch hiermee. Chapeau.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg alleen waar het op staat. Zet mezelf nooit voor lul. Daar ben ik te goed voor.
ach 10x liever De Graafschap dan Excelsiorquote:Op zondag 7 februari 2016 15:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
De Graafschap in de eredivisie vind ik geen succes. Cambuur trouwens ook niet.
Barcelona en Frankrijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je ook effe vertellen wie de CL wint en Europees Kampioen wordt?
Dat slaat ook helemaal nergens op nee. Zou er één serieuze Excelsiorsupporter bestaan?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach 10x liever De Graafschap dan Excelsior
Die zaal is aanhangig gemaakt...quote:Op zondag 7 februari 2016 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik begrijp dat we de poppen aan het dansen hebben?
EK: Braziliëquote:Op zondag 7 februari 2016 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je ook effe vertellen wie de CL wint en Europees Kampioen wordt?
Deze hing al een tijdje in de lucht...quote:Op zondag 7 februari 2016 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik begrijp dat we de poppen aan het dansen hebben?
Die kan je natuurlijk meteen doorberekenen aan die idioot.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
Een boete voor Ajax zou wel een flinke strop zijn.
Alles wordt weer lekker opgeblazen door de media. Walgelijk gewoonquote:Op zondag 7 februari 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
fixedquote:Op zondag 7 februari 2016 15:43 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die kan je natuurlijk meteen doorberekenen aan die idijood.
Chelsea - Man Utd is om 17.00 pas.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:44 schreef blup het volgende:
madboys of the south binnen voor match of the dag?
Zo net nog 2.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hebt wel eens geslaagdere grappen gemaakt.
Altijd tegen Ajax! Echt oneerlijk gewoon.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles wordt weer lekker opgeblazen door de media. Walgelijk gewoon
Het was maar een zwarte pop met een shirt met de naam Vermeer aan. Kom op zeg.
Als er iets is kun je niet op de bank zitten.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou er iets met Narsingh moeten zijn.
? Waar komt dat vandaan?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
Die speelt daar altijd prima. 0-3 PSV.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
Moreno weer linksback, want dat pakt zo geweldig uit altijd.
Kut Cocu.
3-0 Utrecht.
tompsv18 vindt de opstelling wél goed.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
Moreno weer linksback, want dat pakt zo geweldig uit altijd.
Kut Cocu.
3-0 Utrecht.
Iets in mij zegt dat als je tijd hebt zo'n pop te maken, je geen geld hebt om die boete te betalen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:43 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die kan je natuurlijk meteen doorberekenen aan die idioot.
Makkelijk, tegen Louis zou ik zelfs nog voor Wenger... Ok, er zijn grenzen.quote:
Kan best.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als er iets is kun je niet op de bank zitten.
Wat is dit voor fantasieopstellingquote:
Ik denk dat je beter iets anders kunt gaan doen, want dit is een beetje gênant de hele tijd.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hang net mijn telefoon op. Is een zwart toestel waar Samsung op staat. Als dit in de media komt heb ik een probleem.
Als ik me niet zo lekker voel kan ik anders prima op de bank zitten. Laptopje, TV aan. Lukt best.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als er iets is kun je niet op de bank zitten.
Maar je weet wel dat mocht ie ooit nog een cent verdienen die het gelijk in kan leveren. Is ook wat waard.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat als je tijd hebt zo'n pop te maken, je geen geld hebt om die boete te betalen.
Beetje zielig dit. Ik heb bijna medelijden.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hang net mijn telefoon op. Is een zwart toestel waar Samsung op staat. Als dit in de media komt heb ik een probleem.
Ik zie aan de reacties dat dit een hele moeilijke schijnt te zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
Doe niet zo hypocriet over PSV Netwerk steeds, je hebt er zelf ook een account.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom maak je dit soort opmerkingen op psv.netwerk nooit?
nee hoor, vermaak me primaquote:Op zondag 7 februari 2016 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn hemel..
Je hebt door dat je hier enkel jezelf mee voor lul zet toch?
Enkel de feiten Reneetje. Verder helemaal niets. Groetjes aan je moeder.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer een gefaalde poging om gevat uit de hoek te komen.
Dag tommie.
Omdat Cocu een infiltrant isquote:Op zondag 7 februari 2016 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom niet gewoon Brenet op links en Moreno centraal?
Waarom niet gewoon Narsingh op rechts en Pereiro op links?
4-4-2 is nog beter.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom niet gewoon Brenet op links en Moreno centraal?
Waarom niet gewoon Narsingh op rechts en Pereiro op links?
Ah je reageert niet meerquote:Op zondag 7 februari 2016 15:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben al aan het F5en voor de uitleg van Cocu voor deze belachelijke opstelling.
Hij heeft wel gelijk, hoe vervelend het ook is om dat toe te geven.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht moet wel winnen straks.
Ik denk het niet. Tom is net Badder wat dat betreft.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn hemel..
Je hebt door dat je hier enkel jezelf mee voor lul zet toch?
Jij wilt dat Ajax kampioen wordt?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht moet wel winnen straks.
Plagiaat. Dat zei ik hier ook alquote:
Keepte gisteren vrij aardig bij Watford.quote:
Wel vol overtuiging ingeschoten wat dat betreft is het wel beter dan slappe rollertjes.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, hoe vervelend het ook is om dat toe te geven.
Ga je gang. Ik weet m'n eigen inlognaam niet eens meer, dus het zou me verbazen als jij hem wel weet te vinden.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik je laatste post nog wel even terugzoeken hoor, ik gok nog de afgelopen week.
...quote:Op zondag 7 februari 2016 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Die eer is weggelegd voor Feyenoord.
Dit valt me vies tegen Kevaljee.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ah. Ik heb inderdaad een account op psv.netwerk.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stop dan met reageren achterlijke teringdebiel
Heeft Drizzt weer ingegrepen?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het Feyenoord-topic is gesloten omdat het uit de hand liep.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dit is de kans voor het Sparta topic om zijn opmars te maken.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Was er volgens mij maar 1 die het liep te verkloten daar toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is het weer zover?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Klik er naar toe?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er gebeurd in het Feyenoordtopic dan?
Klopt.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Was er volgens mij maar 1 die het liep te verkloten daar toch?
De actie van 410 werd niet echt gewaardeerd.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er gebeurd in het Feyenoordtopic dan?
Dit had best wel dubbel rood mogen zijn, wat een vieze trapquote:
Terecht lijkt me.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De actie van 410 werd niet echt gewaardeerd.
Ik zou nu gewoon het Ajax topic naar de gallemiezen helpen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de kans voor het Sparta topic om zijn opmars te maken.
Je inlognaam is Gaston Pereiro en je hebt daar 2992 posts waarvan 15 sinds 1 februari van dit jaarquote:Op zondag 7 februari 2016 15:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga je gang. Ik weet m'n eigen inlognaam niet eens meer, dus het zou me verbazen als jij hem wel weet te vinden.
Het was 1 user die de hele tijd al ziekelijk bezig was. Verder gewoon normale discussies (voor FOK! doen).quote:
Joh. Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De actie van 410 werd niet echt gewaardeerd.
Is daar hulp voor nodig dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik zou nu gewoon het Ajax topic naar de gallemiezen helpen.
Tijd om fok weg te klikkenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je inlognaam is Gaston Pereiro en je hebt daar 2992 posts waarvan 15 sinds 1 februari van dit jaar
Nou Sherlock, doe eens een link naar zijn profiel. Desnoods via DM.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je inlognaam is Gaston Pereiro en je hebt daar 2992 posts waarvan 15 sinds 1 februari van dit jaar
Je weet dat ik gelijk heb, precies de bewoordingen die jij ook gebruikt en vrijwel allemaal over Pereiroquote:Op zondag 7 februari 2016 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou Sherlock, doe eens een link naar zijn profiel. Desnoods via DM.
http://psv.netwerk.to/for(...)&resultaten=postingsquote:Op zondag 7 februari 2016 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou Sherlock, doe eens een link naar zijn profiel. Desnoods via DM.
Doe eens een linkje dan.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je weet dat ik gelijk heb, precies de bewoordingen die jij ook gebruikt en vrijwel allemaal over Pereiro
Ah, hand in hand kameraden en zo.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/for(...)&resultaten=postings
quote:Log in om deze pagina te bekijken
Maar goed, de zoektocht was dus niet zo lastig.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Zandkastelen bouwen is wel een heel Cavaliersiaanse uitspraak. Die gebruik ik vaker.
Je moet ingelogd zijn om dit te kunnen inkijken dit ontkracht je stelling je username niet meer te wetenquote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Zandkastelen bouwen is wel een heel Cavaliersiaanse uitspraak. Die gebruik ik vaker.
Je kunt dus wel de posts zien, terwijl je daarvoor moet inloggen?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Oke, steek een veer in je reet. Debiel.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar goed, de zoektocht was dus niet zo lastig.
HAHAHAHAquote:Op zondag 7 februari 2016 16:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt dus wel de posts zien, terwijl je daarvoor moet inloggen?
Je bent blijkbaar wel ingelogd Kevaljee want ik kan die pagina niet zien.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Er is iemand madquote:Op zondag 7 februari 2016 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, steek een veer in je reet. Debiel.
Omg who cares zeg.
2-0 Groningen.
Uitstekende aankoop (1382 sterren1382 sterren1382 sterren1382 sterren1382 sterren):quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Opgeslagen wachtwoord. Mijn username is dezelfde als op GeoGuessr.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet ingelogd zijn om dit te kunnen inkijken dit ontkracht je stelling je username niet meer te weten
quote:Op zondag 7 februari 2016 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstekende aankoop (1382 sterren1382 sterren1382 sterren1382 sterren1382 sterren):
Kranevitter, Mammana
Je valt door de mand.
Eindhoven?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
Cambuur vliegt er dus uit, Excelsior staat er slecht voor en De Graafschap maakt ook een grote kans om te degraderen.
Prima zo. NAC, Sparta en FC Eindhoven, kom er maar in.
Spelen prima voetbal.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven?
Ga weg. Die hoef ik er niet eens in te hebben
Ja maar als club is het toch geen aanwinst. Dan heb ik liever De Graafschapquote:
Ik zocht nog een derde club uit de Jupiler League die ook een eredivisieplek verdient, maar ik kon er geen een meer vinden.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven?
Ga weg. Die hoef ik er niet eens in te hebben
VVV is ook nog wel geinigquote:Op zondag 7 februari 2016 16:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zocht nog een derde club uit de Jupiler League die ook een eredivisieplek verdient, maar ik kon er geen een meer vinden.
Hier kom je goed weg.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?
http://psv.netwerk.to/profiel/index.php?userid=34486
Deze pagina kan elke koekwaus zien.
*eredivisiequote:
Mooi kut.quote:
Hopelijk scoort De Graafschap.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk scoort NEC nog een maal.
Dat zou een schande zijnquote:Op zondag 7 februari 2016 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk scoort NEC nog een maal.
Maar mooi voor de menesjur.quote:
Vanaf het volgende seizoen wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Speelt Sparta al in de Eredivisie?
#isguddealwegquote:Op zondag 7 februari 2016 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Speelt Sparta al in de Eredivisie?
Ik zou uitgaan van transferperikelen, maar dat horen we na afloop definitief welquote:Op zondag 7 februari 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelde Santos eigenlijk niet vanaf het begin?
Omdat hij zijn contract niet wil verlengen.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is hetquote:Op zondag 7 februari 2016 16:25 schreef n00b13 het volgende:
Dat meisje bij graafschap is ook wel leuk.
Nog 32 minuten.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Tijd voor de wedstrijd van het weekend.
*valtquote:Op zondag 7 februari 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Bwahahahaha Toine zakt door de mand.
Okéquote:
Zakt door het ijs was ook acceptabel geweestquote:Op zondag 7 februari 2016 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Fijn dat je in tegenstelling tot andere users elkaar wel op een nette manier duidelijk maakt dat hij/zij een fout begaat.
Zo ben ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Fijn dat je in tegenstelling tot andere users elkaar wel op een nette manier duidelijk maakt dat hij/zij een fout begaat.
Vermeer heeft aangifte gedaan.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben er bang voor, maar ik hoop met je mee
Geen idee onder andere Telegraaf meld het. Neem aan dat de komende dagen wel duidelijk word hoe het precies geformuleerd is.quote:
Ik heb de foto's gezien ja. Maar vraag me af waar Vermeer precies aangifte van wil doen. Bedreiging? Laster? Aanzetten tot racisme?quote:
Ja, na iets langer nadenken kwam ik al tot die conclusiequote:Op zondag 7 februari 2016 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gezien ja. Maar vraag me af waar Vermeer precies aangifte van wil doen.
Jij hebt toch een hekel aan haar?quote:
Aanzetten tot haat ofzo lijkt me. Racisme? Natuurlijk totaal geen sprake van.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gezien ja. Maar vraag me af waar Vermeer precies aangifte van wil doen. Bedreiging? Laster? Aanzetten tot racisme?
Kanniewaarzijn is typische GGMM-humor.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt toch een hekel aan haar?
Doodsverwensing. Hij vraagt om een ban.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gezien ja. Maar vraag me af waar Vermeer precies aangifte van wil doen. Bedreiging? Laster? Aanzetten tot racisme?
Da's hetzelfde artikelquote:Op zondag 7 februari 2016 16:42 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Aanzetten tot haat ofzo lijkt me. Racisme? Natuurlijk totaal geen sprake van.
Bij 2 voor 12 is ze prima.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kanniewaarzijn is typische GGMM-humor.
Jij denkt zeker ook ineens weer dat Ajax kampioen wordt?quote:
Dat programma haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook ineens weer dat Ajax kampioen wordt?
Bron? Dat lijkt me echt vreemd namelijk. Zegt natuurlijk niet dat je geen gelijk hebt kan het me alleen niet voorstellen.quote:
Het is net Radar of zo, alleen dan sturen kijkers een e-mail met hun probleem en dan gaan ze dat op de meest achterlijke manier uitspelen in de studio.quote:
Als Gijp zegt dat het niet kan zou ik ook hem lekker blijven opstellenquote:Op zondag 7 februari 2016 16:46 schreef Zorro het volgende:
Weer v Ginkel in de basis. Terwijl Gijp duidelijk zei dat dat niet kan. Kijkt Cocu geen VI?
Een slap aftreksel van Ook dat nog dus.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is net Radar of zo, alleen dan sturen kijkers een e-mail met hun probleem en dan gaan ze dat op de meest achterlijke manier uitspelen in de studio.
137d wetboek van Strafrecht. Belediging op basis van afkomst is 137c.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:46 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Bron? Dat lijkt me echt vreemd namelijk. Zegt natuurlijk niet dat je geen gelijk hebt kan het me alleen niet voorstellen.
Nee PSV-ers.quote:
Correct.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een slap aftreksel van Ook dat nog dus.
Dat was genieten zegquote:Op zondag 7 februari 2016 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een slap aftreksel van Ook dat nog dus.
quote:Op zondag 7 februari 2016 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 07-02-2016 om 15:21:03Vermeer heeft aangifte gedaan van bedreiging/belediging. #ajafey reageer retweet
Zoals ik het lees gaat dat vooral om aanzetten tot haat tegen groepen op basis van huidskleur, godsdienst. afkomst ed.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
137d wetboek van Strafrecht. Belediging op basis van afkomst is 137c.
Ah, thanks.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]twitter:MikosGouka twitterde op zondag 07-02-2016 om 15:21:03Vermeer heeft aangifte gedaan van bedreiging/belediging. #ajafey reageer retweet
De afkomst is Ajax bedoel je?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zoals ik het lees gaat dat vooral om aanzetten tot haat tegen groepen op basis van huidskleur, godsdienst. afkomst ed.
Als je de reclame van het programma ooit hebt gezien weet je al genoeg denk ik.quote:
Mooi. Ben benieuwd op basis waarvan. De pop, of de spreekkoren. Indien het laatste, ben ik heel erg benieuwd naar de reactie van justitiequote:Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]twitter:MikosGouka twitterde op zondag 07-02-2016 om 15:21:03Vermeer heeft aangifte gedaan van bedreiging/belediging. #ajafey reageer retweet
verraders!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 februari 2016 16:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ow je bent er zo een. Laat maar.
Ik zou het prettig vinden als je afstand nam van deze uitspraak.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef Brammess het volgende:
Ik ben weer thuis
Prima pot, prima sfeer, prima pop
Jammer dat je er geen afstand van neemt.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef Brammess het volgende:
Ik ben weer thuis
Prima pot, prima sfeer, prima pop
Moet zijn medicijnen nog innemenquote:Op zondag 7 februari 2016 16:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als je afstand nam van deze uitspraak.
Ik was niet serieusquote:Op zondag 7 februari 2016 16:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als je afstand nam van deze uitspraak.
Vind het meer een JR-Style programma.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC walgt van ons.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je er geen afstand van neemt.
HijHet hing er toch echt..quote:Op zondag 7 februari 2016 16:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik was niet serieus
Ik stond er trouwens 10 meter vanaf en er kwamen 10 mensen naar hem toe om te vragen om die pop weg te halen en of hij wel goed in zijn hoofd was.
Het wordt allemaal een beetje OPGEBLAZEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal jou eens opblazen.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik was niet serieus
Ik stond er trouwens 10 meter vanaf en er kwamen 10 mensen naar hem toe om te vragen om die pop weg te halen en of hij wel goed in zijn hoofd was.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er niets aan doen dat jij het niet snapt hoor.quote:
Ik stond er 5 meter van afquote:Op zondag 7 februari 2016 16:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik was niet serieus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het wordt opgeblazen omdat mensen vroegen het weg te halen?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik was niet serieus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:53 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jij het niet snapt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |