Alles wordt weer lekker opgeblazen door de media. Walgelijk gewoonquote:Op zondag 7 februari 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
Een boete voor Ajax zou wel een flinke strop zijn.
fixedquote:Op zondag 7 februari 2016 15:43 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die kan je natuurlijk meteen doorberekenen aan die idijood.
Chelsea - Man Utd is om 17.00 pas.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:44 schreef blup het volgende:
madboys of the south binnen voor match of the dag?
Zo net nog 2.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hebt wel eens geslaagdere grappen gemaakt.
Altijd tegen Ajax! Echt oneerlijk gewoon.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles wordt weer lekker opgeblazen door de media. Walgelijk gewoon
Het was maar een zwarte pop met een shirt met de naam Vermeer aan. Kom op zeg.
Als er iets is kun je niet op de bank zitten.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou er iets met Narsingh moeten zijn.
? Waar komt dat vandaan?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
Die speelt daar altijd prima. 0-3 PSV.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
Moreno weer linksback, want dat pakt zo geweldig uit altijd.
Kut Cocu.
3-0 Utrecht.
tompsv18 vindt de opstelling wél goed.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
Moreno weer linksback, want dat pakt zo geweldig uit altijd.
Kut Cocu.
3-0 Utrecht.
Iets in mij zegt dat als je tijd hebt zo'n pop te maken, je geen geld hebt om die boete te betalen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:43 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die kan je natuurlijk meteen doorberekenen aan die idioot.
Makkelijk, tegen Louis zou ik zelfs nog voor Wenger... Ok, er zijn grenzen.quote:
Kan best.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als er iets is kun je niet op de bank zitten.
Wat is dit voor fantasieopstellingquote:
Ik denk dat je beter iets anders kunt gaan doen, want dit is een beetje gênant de hele tijd.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hang net mijn telefoon op. Is een zwart toestel waar Samsung op staat. Als dit in de media komt heb ik een probleem.
Als ik me niet zo lekker voel kan ik anders prima op de bank zitten. Laptopje, TV aan. Lukt best.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als er iets is kun je niet op de bank zitten.
Maar je weet wel dat mocht ie ooit nog een cent verdienen die het gelijk in kan leveren. Is ook wat waard.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat als je tijd hebt zo'n pop te maken, je geen geld hebt om die boete te betalen.
Beetje zielig dit. Ik heb bijna medelijden.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hang net mijn telefoon op. Is een zwart toestel waar Samsung op staat. Als dit in de media komt heb ik een probleem.
Ik zie aan de reacties dat dit een hele moeilijke schijnt te zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |