ach 10x liever De Graafschap dan Excelsiorquote:Op zondag 7 februari 2016 15:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
De Graafschap in de eredivisie vind ik geen succes. Cambuur trouwens ook niet.
Barcelona en Frankrijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je ook effe vertellen wie de CL wint en Europees Kampioen wordt?
Dat slaat ook helemaal nergens op nee. Zou er één serieuze Excelsiorsupporter bestaan?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach 10x liever De Graafschap dan Excelsior
Die zaal is aanhangig gemaakt...quote:Op zondag 7 februari 2016 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik begrijp dat we de poppen aan het dansen hebben?
EK: Braziliëquote:Op zondag 7 februari 2016 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je ook effe vertellen wie de CL wint en Europees Kampioen wordt?
Deze hing al een tijdje in de lucht...quote:Op zondag 7 februari 2016 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik begrijp dat we de poppen aan het dansen hebben?
Die kan je natuurlijk meteen doorberekenen aan die idioot.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
Een boete voor Ajax zou wel een flinke strop zijn.
Alles wordt weer lekker opgeblazen door de media. Walgelijk gewoonquote:Op zondag 7 februari 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
Een boete voor Ajax zou wel een flinke strop zijn.
fixedquote:Op zondag 7 februari 2016 15:43 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die kan je natuurlijk meteen doorberekenen aan die idijood.
Chelsea - Man Utd is om 17.00 pas.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:44 schreef blup het volgende:
madboys of the south binnen voor match of the dag?
Zo net nog 2.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hebt wel eens geslaagdere grappen gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |