Plagiaat. Dat zei ik hier ook alquote:
Keepte gisteren vrij aardig bij Watford.quote:
Wel vol overtuiging ingeschoten wat dat betreft is het wel beter dan slappe rollertjes.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, hoe vervelend het ook is om dat toe te geven.
Ga je gang. Ik weet m'n eigen inlognaam niet eens meer, dus het zou me verbazen als jij hem wel weet te vinden.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik je laatste post nog wel even terugzoeken hoor, ik gok nog de afgelopen week.
...quote:Op zondag 7 februari 2016 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Die eer is weggelegd voor Feyenoord.
Dit valt me vies tegen Kevaljee.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ah. Ik heb inderdaad een account op psv.netwerk.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stop dan met reageren achterlijke teringdebiel
Heeft Drizzt weer ingegrepen?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het Feyenoord-topic is gesloten omdat het uit de hand liep.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dit is de kans voor het Sparta topic om zijn opmars te maken.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Was er volgens mij maar 1 die het liep te verkloten daar toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is het weer zover?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Klik er naar toe?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er gebeurd in het Feyenoordtopic dan?
Klopt.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Was er volgens mij maar 1 die het liep te verkloten daar toch?
De actie van 410 werd niet echt gewaardeerd.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er gebeurd in het Feyenoordtopic dan?
Dit had best wel dubbel rood mogen zijn, wat een vieze trapquote:
Terecht lijkt me.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De actie van 410 werd niet echt gewaardeerd.
Ik zou nu gewoon het Ajax topic naar de gallemiezen helpen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de kans voor het Sparta topic om zijn opmars te maken.
Je inlognaam is Gaston Pereiro en je hebt daar 2992 posts waarvan 15 sinds 1 februari van dit jaarquote:Op zondag 7 februari 2016 15:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga je gang. Ik weet m'n eigen inlognaam niet eens meer, dus het zou me verbazen als jij hem wel weet te vinden.
Het was 1 user die de hele tijd al ziekelijk bezig was. Verder gewoon normale discussies (voor FOK! doen).quote:
Joh. Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De actie van 410 werd niet echt gewaardeerd.
Is daar hulp voor nodig dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik zou nu gewoon het Ajax topic naar de gallemiezen helpen.
Tijd om fok weg te klikkenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je inlognaam is Gaston Pereiro en je hebt daar 2992 posts waarvan 15 sinds 1 februari van dit jaar
Nou Sherlock, doe eens een link naar zijn profiel. Desnoods via DM.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je inlognaam is Gaston Pereiro en je hebt daar 2992 posts waarvan 15 sinds 1 februari van dit jaar
Je weet dat ik gelijk heb, precies de bewoordingen die jij ook gebruikt en vrijwel allemaal over Pereiroquote:Op zondag 7 februari 2016 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou Sherlock, doe eens een link naar zijn profiel. Desnoods via DM.
http://psv.netwerk.to/for(...)&resultaten=postingsquote:Op zondag 7 februari 2016 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou Sherlock, doe eens een link naar zijn profiel. Desnoods via DM.
Doe eens een linkje dan.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je weet dat ik gelijk heb, precies de bewoordingen die jij ook gebruikt en vrijwel allemaal over Pereiro
Ah, hand in hand kameraden en zo.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/for(...)&resultaten=postings
quote:Log in om deze pagina te bekijken
Maar goed, de zoektocht was dus niet zo lastig.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Zandkastelen bouwen is wel een heel Cavaliersiaanse uitspraak. Die gebruik ik vaker.
Je moet ingelogd zijn om dit te kunnen inkijken dit ontkracht je stelling je username niet meer te wetenquote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Zandkastelen bouwen is wel een heel Cavaliersiaanse uitspraak. Die gebruik ik vaker.
Je kunt dus wel de posts zien, terwijl je daarvoor moet inloggen?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Oke, steek een veer in je reet. Debiel.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar goed, de zoektocht was dus niet zo lastig.
HAHAHAHAquote:Op zondag 7 februari 2016 16:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt dus wel de posts zien, terwijl je daarvoor moet inloggen?
Je bent blijkbaar wel ingelogd Kevaljee want ik kan die pagina niet zien.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Er is iemand madquote:Op zondag 7 februari 2016 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, steek een veer in je reet. Debiel.
Omg who cares zeg.
2-0 Groningen.
Uitstekende aankoop (1382 sterren1382 sterren1382 sterren1382 sterren1382 sterren):quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Opgeslagen wachtwoord. Mijn username is dezelfde als op GeoGuessr.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet ingelogd zijn om dit te kunnen inkijken dit ontkracht je stelling je username niet meer te weten
quote:Op zondag 7 februari 2016 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstekende aankoop (1382 sterren1382 sterren1382 sterren1382 sterren1382 sterren):
Kranevitter, Mammana
Je valt door de mand.
Eindhoven?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
Cambuur vliegt er dus uit, Excelsior staat er slecht voor en De Graafschap maakt ook een grote kans om te degraderen.
Prima zo. NAC, Sparta en FC Eindhoven, kom er maar in.
Spelen prima voetbal.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven?
Ga weg. Die hoef ik er niet eens in te hebben
Ja maar als club is het toch geen aanwinst. Dan heb ik liever De Graafschapquote:
Ik zocht nog een derde club uit de Jupiler League die ook een eredivisieplek verdient, maar ik kon er geen een meer vinden.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven?
Ga weg. Die hoef ik er niet eens in te hebben
VVV is ook nog wel geinigquote:Op zondag 7 februari 2016 16:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zocht nog een derde club uit de Jupiler League die ook een eredivisieplek verdient, maar ik kon er geen een meer vinden.
Hier kom je goed weg.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?
http://psv.netwerk.to/profiel/index.php?userid=34486
Deze pagina kan elke koekwaus zien.
*eredivisiequote:
Mooi kut.quote:
Hopelijk scoort De Graafschap.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk scoort NEC nog een maal.
Dat zou een schande zijnquote:Op zondag 7 februari 2016 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk scoort NEC nog een maal.
Maar mooi voor de menesjur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |