Ik zie aan de reacties dat dit een hele moeilijke schijnt te zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
Een boete voor Ajax zou wel een flinke strop zijn.
Doe niet zo hypocriet over PSV Netwerk steeds, je hebt er zelf ook een account.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom maak je dit soort opmerkingen op psv.netwerk nooit?
nee hoor, vermaak me primaquote:Op zondag 7 februari 2016 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn hemel..
Je hebt door dat je hier enkel jezelf mee voor lul zet toch?
Enkel de feiten Reneetje. Verder helemaal niets. Groetjes aan je moeder.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer een gefaalde poging om gevat uit de hoek te komen.
Dag tommie.
Omdat Cocu een infiltrant isquote:Op zondag 7 februari 2016 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom niet gewoon Brenet op links en Moreno centraal?
Waarom niet gewoon Narsingh op rechts en Pereiro op links?
4-4-2 is nog beter.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom niet gewoon Brenet op links en Moreno centraal?
Waarom niet gewoon Narsingh op rechts en Pereiro op links?
Ah je reageert niet meerquote:Op zondag 7 februari 2016 15:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben al aan het F5en voor de uitleg van Cocu voor deze belachelijke opstelling.
Hij heeft wel gelijk, hoe vervelend het ook is om dat toe te geven.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht moet wel winnen straks.
Ik denk het niet. Tom is net Badder wat dat betreft.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn hemel..
Je hebt door dat je hier enkel jezelf mee voor lul zet toch?
Jij wilt dat Ajax kampioen wordt?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht moet wel winnen straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |