Hij heeft wel gelijk, hoe vervelend het ook is om dat toe te geven.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht moet wel winnen straks.
Ik denk het niet. Tom is net Badder wat dat betreft.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn hemel..
Je hebt door dat je hier enkel jezelf mee voor lul zet toch?
Jij wilt dat Ajax kampioen wordt?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht moet wel winnen straks.
Plagiaat. Dat zei ik hier ook alquote:
Keepte gisteren vrij aardig bij Watford.quote:
Wel vol overtuiging ingeschoten wat dat betreft is het wel beter dan slappe rollertjes.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, hoe vervelend het ook is om dat toe te geven.
Ga je gang. Ik weet m'n eigen inlognaam niet eens meer, dus het zou me verbazen als jij hem wel weet te vinden.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik je laatste post nog wel even terugzoeken hoor, ik gok nog de afgelopen week.
...quote:Op zondag 7 februari 2016 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Die eer is weggelegd voor Feyenoord.
Dit valt me vies tegen Kevaljee.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ah. Ik heb inderdaad een account op psv.netwerk.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stop dan met reageren achterlijke teringdebiel
Heeft Drizzt weer ingegrepen?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het Feyenoord-topic is gesloten omdat het uit de hand liep.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dit is de kans voor het Sparta topic om zijn opmars te maken.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Was er volgens mij maar 1 die het liep te verkloten daar toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is het weer zover?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |