Je moet ingelogd zijn om dit te kunnen inkijken dit ontkracht je stelling je username niet meer te wetenquote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Zandkastelen bouwen is wel een heel Cavaliersiaanse uitspraak. Die gebruik ik vaker.
Je kunt dus wel de posts zien, terwijl je daarvoor moet inloggen?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Zandkastelen bouwen is wel een heel Cavaliersiaanse uitspraak. Die gebruik ik vaker.
Oke, steek een veer in je reet. Debiel.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar goed, de zoektocht was dus niet zo lastig.
HAHAHAHAquote:Op zondag 7 februari 2016 16:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt dus wel de posts zien, terwijl je daarvoor moet inloggen?
Je bent blijkbaar wel ingelogd Kevaljee want ik kan die pagina niet zien.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Er is iemand madquote:Op zondag 7 februari 2016 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, steek een veer in je reet. Debiel.
Omg who cares zeg.
2-0 Groningen.
Uitstekende aankoop (1382 sterren1382 sterren1382 sterren1382 sterren1382 sterren):quote:Op zondag 7 februari 2016 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Opgeslagen wachtwoord. Mijn username is dezelfde als op GeoGuessr.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet ingelogd zijn om dit te kunnen inkijken dit ontkracht je stelling je username niet meer te weten
quote:Op zondag 7 februari 2016 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstekende aankoop (1382 sterren1382 sterren1382 sterren1382 sterren1382 sterren):
Kranevitter, Mammana
Je valt door de mand.
Eindhoven?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
Cambuur vliegt er dus uit, Excelsior staat er slecht voor en De Graafschap maakt ook een grote kans om te degraderen.
Prima zo. NAC, Sparta en FC Eindhoven, kom er maar in.
Spelen prima voetbal.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven?
Ga weg. Die hoef ik er niet eens in te hebben
Ja maar als club is het toch geen aanwinst. Dan heb ik liever De Graafschapquote:
Ik zocht nog een derde club uit de Jupiler League die ook een eredivisieplek verdient, maar ik kon er geen een meer vinden.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven?
Ga weg. Die hoef ik er niet eens in te hebben
VVV is ook nog wel geinigquote:Op zondag 7 februari 2016 16:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zocht nog een derde club uit de Jupiler League die ook een eredivisieplek verdient, maar ik kon er geen een meer vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |