Vanaf het volgende seizoen wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Speelt Sparta al in de Eredivisie?
#isguddealwegquote:Op zondag 7 februari 2016 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Speelt Sparta al in de Eredivisie?
Ik zou uitgaan van transferperikelen, maar dat horen we na afloop definitief welquote:Op zondag 7 februari 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelde Santos eigenlijk niet vanaf het begin?
Omdat hij zijn contract niet wil verlengen.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is hetquote:Op zondag 7 februari 2016 16:25 schreef n00b13 het volgende:
Dat meisje bij graafschap is ook wel leuk.
Nog 32 minuten.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Tijd voor de wedstrijd van het weekend.
*valtquote:Op zondag 7 februari 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Bwahahahaha Toine zakt door de mand.
Okéquote:
Zakt door het ijs was ook acceptabel geweestquote:Op zondag 7 februari 2016 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Fijn dat je in tegenstelling tot andere users elkaar wel op een nette manier duidelijk maakt dat hij/zij een fout begaat.
Zo ben ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Fijn dat je in tegenstelling tot andere users elkaar wel op een nette manier duidelijk maakt dat hij/zij een fout begaat.
Vermeer heeft aangifte gedaan.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben er bang voor, maar ik hoop met je mee
Geen idee onder andere Telegraaf meld het. Neem aan dat de komende dagen wel duidelijk word hoe het precies geformuleerd is.quote:
Ik heb de foto's gezien ja. Maar vraag me af waar Vermeer precies aangifte van wil doen. Bedreiging? Laster? Aanzetten tot racisme?quote:
Ja, na iets langer nadenken kwam ik al tot die conclusiequote:Op zondag 7 februari 2016 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gezien ja. Maar vraag me af waar Vermeer precies aangifte van wil doen.
Jij hebt toch een hekel aan haar?quote:
Aanzetten tot haat ofzo lijkt me. Racisme? Natuurlijk totaal geen sprake van.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gezien ja. Maar vraag me af waar Vermeer precies aangifte van wil doen. Bedreiging? Laster? Aanzetten tot racisme?
Kanniewaarzijn is typische GGMM-humor.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt toch een hekel aan haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |