quote:Op zondag 7 februari 2016 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gezien ja. Maar vraag me af waar Vermeer precies aangifte van wil doen. Bedreiging? Laster? Aanzetten tot racisme?
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 07-02-2016 om 15:21:03Vermeer heeft aangifte gedaan van bedreiging/belediging. #ajafey reageer retweet
Zoals ik het lees gaat dat vooral om aanzetten tot haat tegen groepen op basis van huidskleur, godsdienst. afkomst ed.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
137d wetboek van Strafrecht. Belediging op basis van afkomst is 137c.
Ah, thanks.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]twitter:MikosGouka twitterde op zondag 07-02-2016 om 15:21:03Vermeer heeft aangifte gedaan van bedreiging/belediging. #ajafey reageer retweet
De afkomst is Ajax bedoel je?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zoals ik het lees gaat dat vooral om aanzetten tot haat tegen groepen op basis van huidskleur, godsdienst. afkomst ed.
Als je de reclame van het programma ooit hebt gezien weet je al genoeg denk ik.quote:
Mooi. Ben benieuwd op basis waarvan. De pop, of de spreekkoren. Indien het laatste, ben ik heel erg benieuwd naar de reactie van justitiequote:Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]twitter:MikosGouka twitterde op zondag 07-02-2016 om 15:21:03Vermeer heeft aangifte gedaan van bedreiging/belediging. #ajafey reageer retweet
verraders!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 februari 2016 16:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ow je bent er zo een. Laat maar.
Ik zou het prettig vinden als je afstand nam van deze uitspraak.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef Brammess het volgende:
Ik ben weer thuis
Prima pot, prima sfeer, prima pop
Jammer dat je er geen afstand van neemt.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef Brammess het volgende:
Ik ben weer thuis
Prima pot, prima sfeer, prima pop
Moet zijn medicijnen nog innemenquote:Op zondag 7 februari 2016 16:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als je afstand nam van deze uitspraak.
Ik was niet serieusquote:Op zondag 7 februari 2016 16:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als je afstand nam van deze uitspraak.
Vind het meer een JR-Style programma.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kanniewaarzijn is typische GGMM-humor.
NEC walgt van ons.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je er geen afstand van neemt.
HijHet hing er toch echt..quote:Op zondag 7 februari 2016 16:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik was niet serieus
Ik stond er trouwens 10 meter vanaf en er kwamen 10 mensen naar hem toe om te vragen om die pop weg te halen en of hij wel goed in zijn hoofd was.
Het wordt allemaal een beetje OPGEBLAZEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal jou eens opblazen.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik was niet serieus
Ik stond er trouwens 10 meter vanaf en er kwamen 10 mensen naar hem toe om te vragen om die pop weg te halen en of hij wel goed in zijn hoofd was.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er niets aan doen dat jij het niet snapt hoor.quote:
Ik stond er 5 meter van afquote:Op zondag 7 februari 2016 16:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik was niet serieus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het wordt opgeblazen omdat mensen vroegen het weg te halen?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik was niet serieus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|