SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Wist je dat Gaz en Charlotte gaan trouwen.quote:
Dat is vast bullshit.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wist je dat Gaz en Charlotte gaan trouwen.
Ik heb het dus uit het niets. Had het laatst in mijn rechterhand. En nu links. Had ik vorige week ook al links, maar toen ging het weg. En nu weer wakker geworden met een pijnlijke hand.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb ook pijn aan mijn hand maar dat kwam omdat ik de escargots met mijn blote klauw uit de oven wou pakken
placebo-pijnquote:Op maandag 1 februari 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het dus uit het niets. Had het laatst in mijn rechterhand. En nu links. Had ik vorige week ook al links, maar toen ging het weg. En nu weer wakker geworden met een pijnlijke hand.
Met je lekkere blote mannen klauwen ?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb ook pijn aan mijn hand maar dat kwam omdat ik de escargots met mijn blote klauw uit de oven wou pakken
gewoon negerenquote:Op maandag 1 februari 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het dus uit het niets. Had het laatst in mijn rechterhand. En nu links. Had ik vorige week ook al links, maar toen ging het weg. En nu weer wakker geworden met een pijnlijke hand.
Als je met zo'n insteek die mensen benadert ligt het echt aan jouquote:Op maandag 1 februari 2016 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat ken ik die komen allemaal koffie drinken klein gesprekje voeren op die manier geld verdienen en ze komen nooit met iets.
jaquote:Op maandag 1 februari 2016 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met je lekkere blote mannen klauwen ?
Dat is best lastig als alles pijn doetquote:Op maandag 1 februari 2016 14:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon negeren
gaat vanzelf wel weg
niet zo aanstellen danquote:Op maandag 1 februari 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is best lastig als alles pijn doetIk kan amper iets optillen met die hand, kracht is ook weg.
voortaan niet meer op je hand zitten met het vingerenquote:Op maandag 1 februari 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is best lastig als alles pijn doetIk kan amper iets optillen met die hand, kracht is ook weg.
Godver Tjackaquote:Op maandag 1 februari 2016 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
voortaan niet meer op je hand zitten met het vingeren
ik snap dat het lekker is
want ik doe het altijd met het rukken
alleen ja het kan pijn doen
ik moet even aan mijn moeder vragen waar ze ze gestopt hebtquote:Op maandag 1 februari 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Tjacka waar blijven mijn kaartjes nou dan?
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet even aan mijn moeder vragen waar ze ze gestopt hebt
Oh ja goed idee. Afwassen en mijn was erdoor draaien.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
moet nog beetje schoonmaken maar welloe zin in
Nee hoor Mikeyquote:Op maandag 1 februari 2016 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moest vorig jaar vijf x uitleggen dat dit het origineel was van een liedje dat afgelopen jaar een hitje was.
Ik voelde me oud en die mensen waren dom.
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou ik er overheen plassen #fetisjfeitjes
Echt niet denk je ook zo over One direction fans die one way or another kennen maar nog nooit van Blondie gehoord hebben ?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor Mikey
Die mensen waren jong en jij zwaar autistisch
Zit capuchino te drinken met 3 chicks maar die jongen van de bediening heeft volgens mij een crush op mequote:
Hahaquote:Op maandag 1 februari 2016 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit capuchino te drinken met 3 chicks maar die jongen van de bediening heeft volgens mij een crush op me
lach maar.quote:
Sorryquote:Op maandag 1 februari 2016 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
lach maar.
Hij maakt hartje in de capuchino bij hun een blaadje en zit me steeds te checken.
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
lach maar.
Hij maakt hartje in de capuchino bij hun een blaadje en zit me steeds te checken.
Jij voelt je volgens mij serieus echt een soort übermensch he?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt niet denk je ook zo over One direction fans die one way or another kennen maar nog nooit van Blondie gehoord hebben ?
Of die mensen die dachten dat Kanye West een oude man een plezier deed door met Paul Mccartney een liedje op te nemen?
Geboren in 88 hequote:Op maandag 1 februari 2016 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij voelt je volgens mij serieus echt een soort übermensch he?
Doe mij maar 90'squote:Op maandag 1 februari 2016 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
80's mensen
Kijk dat topic in TV van Karina.
Wat ga je doenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel spannend hoor. De spanning heeft mij telkens tegen gezetenMaar ik ga heen vrijdag.
Vrijwilligerswerk. Voor het geval iemand denkt: Wat lult Ama nou weer
Huiskamerbegeleider bij ouderen. En uiteindelijk nog meer dingen. Vrijwilligers doen daar best wel veel.quote:
En waarom vrijwillig, heb jij een of andere arbeidshandicap?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huiskamerbegeleider bij ouderen. En uiteindelijk nog meer dingen. Vrijwilligers doen daar best wel veel.
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
En waarom vrijwillig, heb jij een of andere arbeidshandicap?
Ja want elke vrijwilliger is gehandicaptquote:Op maandag 1 februari 2016 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
En waarom vrijwillig, heb jij een of andere arbeidshandicap?
Dat is wel een beetje ongemakkelijkquote:Op maandag 1 februari 2016 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit capuchino te drinken met 3 chicks maar die jongen van de bediening heeft volgens mij een crush op me
Stiekem zou je het wel leuk vinden..quote:Op maandag 1 februari 2016 15:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ongemakkelijk
Waar precies beweer ik dat?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want elke vrijwilliger is gehandicapt
Nein danke..quote:Op maandag 1 februari 2016 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiekem zou je het wel leuk vinden..
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:37 schreef Fok-it het volgende:
Maar Ama jij hebt toch inderdaad geen handicap? Bedoel je jebt wel een wajong maar ben je ook echt arbeidsongeschikt?
Mwah, als je geen idee hebt wat je moet doen qua studie en je kan geen werk vinden kan je natuurlijk prima vrijwilligerswerk doenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar precies beweer ik dat?
Lijkt me echter wel dat je zulk werk alleen naast je bestaande baan/opleiding doet normaliter.
Bel dan eerst ipv dat hier te melden, zak hooi.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:37 schreef Braddie het volgende:
Godverdomme, m`n hond is net omgevallen uit het niets en ligt nu op d`r zij zwaar te ademen en ze kan ook niet meer zelf overeind komen..
Echt 5 minuten hier voor liep ze nog met m`n Chihuahua te spelen, wat is dit![]()
Dat word de dierenarts bellen.
Dat was ook wat ik dacht jaquote:Op maandag 1 februari 2016 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bel dan eerst ipv dat hier te melden, zak hooi.
Hm okequote:
Wat een gelul zegquote:Op maandag 1 februari 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, als je geen idee hebt wat je moet doen qua studie en je kan geen werk vinden kan je natuurlijk prima vrijwilligerswerk doen
Dat bepaal jij?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg
Als iemand in staat is vrijwilligerswerk te doen hoeft hij ook geen gemeenschapsgeld te krijgen.
Kiek eens op FB.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke
Heb je er nog nooit over gehoord
Ik ben allang aan het bellenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bel dan eerst ipv dat hier te melden, zak hooi.
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg
Als iemand in staat is vrijwilligerswerk te doen hoeft hij ook geen gemeenschapsgeld te krijgen.
Laat hem tochquote:Op maandag 1 februari 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want dat werk is ook precies hetzelfde als in loonverband met precies dezelfde druk en verwachtingen
Ik vind dat een belediging voor Mikeyquote:Op maandag 1 februari 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Elan doet me soms wel beetje aan DrMikey denken.
Oooooooohquote:Op maandag 1 februari 2016 15:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dat een belediging voor Mikey
Heb je al gekeken?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dat een belediging voor Mikey
Dat ligt er een beetje aan.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want dat werk is ook precies hetzelfde als in loonverband met precies dezelfde druk en verwachtingen
Wist niet dat jij zo'n drukbezet man wasquote:
Fysiek intensief jaquote:Op maandag 1 februari 2016 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan.
Geloof best dat mantelzorger intensiever kan zijn dan de hele dag op kantoor zitten.
Nu ga je echt te ver.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Elan doet me soms wel beetje aan DrMikey denken.
Dat ben ik ook nietquote:Op maandag 1 februari 2016 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo'n drukbezet man was
Ik denk dat het mentaal ook behoorlijk wat intensiever is dan op kantoor zitten.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fysiek intensief ja
Helaas bestaan er nog wat andere vormen
Geestelijk niet zeker?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fysiek intensief ja
Helaas bestaan er nog wat andere vormen
Ligt er maar net aan waar jij vermoeid van raakt. Ik zou meer prikkels ontvangen op kantoor denk ik waardoor ik sneller uitgeput benquote:Op maandag 1 februari 2016 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het mentaal ook behoorlijk wat intensiever is dan op kantoor zitten.
Dat weet jij ook zo goed jaquote:Op maandag 1 februari 2016 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Geestelijk niet zeker?
Ga jij een weekje voor iemand zorgen die terminaal is.
Maar jij hebt evengoed nog geen minuut van je leven gewerkt dus laten we hier maar mee ophouden
Ik denk dat ik vermoeider zou raken van het fulltime zorgen voor een familielid die van krachtig persoon die nog voor jou heeft gezorgd is afgetakeld naar iemand die niet meer alleen naar het toilet kan. Dat gaat je mentaal niet in de koude kleren zitten lijkt me zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar jij vermoeid van raakt. Ik zou meer prikkels ontvangen op kantoor denk ik waardoor ik sneller uitgeput ben
Lidl gewoon prima groente en fruit.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was bij de Lidl, zie ik ineens mijn huisbaas.
Hij heeft 2 dikke Porsches voor de deur, wat doet ie daar :s
hij heeft geen geld meer voor dure boodschappen door die 2 Porschesquote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eens. sowieso geen gemakkelijke branche om in te werken. Maar misschien wordt je als vrijwilliger niet opgezadeld met complexe zorgquote:Op maandag 1 februari 2016 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vermoeider zou raken van het fulltime zorgen voor een familielid die van krachtig persoon die nog voor jou heeft gezorgd is afgetakeld naar iemand die niet meer alleen naar het toilet kan. Dat gaat je mentaal niet in de koude kleren zitten lijkt me zo.
hij is drug kingpinquote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Boodschappen.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat wel. Kom daar weinig, want ver lopen. Dacht dat ik dingen vergeten was bij de kassa zo skeer alles :squote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lidl gewoon prima groente en fruit.
Lidl geeft wel paar goeie dingen hoor. Fruit en groente is weinig mis meequote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik bekostig tenminste mijn eigen verslavingen. Jij stort je WIA gelijk op Betfair.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet jij ook zo goed ja
gewoon paar jaar gewerkt hoor stinkjunk
Die heeft hij gekocht van het geld dat hij bespaart op de winkels natuurlijkquote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hoop dat ik wat vind, kan ik vast wel wat zwijggeld regelenquote:
Wat een oordelen allemaal weerquote:Op maandag 1 februari 2016 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik bekostig tenminste mijn eigen verslavingen. Jij stort je WIA gelijk op Betfair.
Met al die praatjes van je hier zou je volgens mij irl best wat kunnen doen qua arbeid, maar goed lang leve de verzorgingsstaat die dit soort excessen mogelijk maakt.
quote:Op maandag 1 februari 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:
Haha Elan is boos dat Fok-it en Ama meer geld krijgen per maand terwijl hij werkt.
Ah joh laat die kerel zich lekker kapot zuipenquote:
Waarom denk je dat hij rijk is? :$quote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zolang het niet van mijn belastingcenten is :squote:Op maandag 1 februari 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah joh laat die kerel zich lekker kapot zuipen
Als Bijstand tegenwoordig 2200 netto is stop ik morgen met werken.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:
Haha Elan is boos dat Fok-it en Ama meer geld krijgen per maand terwijl hij werkt.
Liever niet, komt ie straks in het ziekenhuis terecht voor duizenden euro's en daar kunnen wij voor opdraaienquote:Op maandag 1 februari 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat hij er bij loopt als Ivo Opstelten, praat als Ard van der Steur, 2 Porsches heeft en meerdere panden verhuurt in Arnhemquote:Op maandag 1 februari 2016 16:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij rijk is? :$
Wij? Jij zit toch ook thuis?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Liever niet, komt ie straks in het ziekenhuis terecht voor duizenden euro's en daar kunnen wij voor opdraaien
Dan heb ik nog steeds meer gemaakt van mijn leven dan jij op dit moment doet.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen bijstand :squote:Op maandag 1 februari 2016 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Bijstand tegenwoordig 2200 netto is stop ik morgen met werken.
Verkapt zie mij een dikke baan hebbenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Bijstand tegenwoordig 2200 netto is stop ik morgen met werken.
Sommige dingen verkopen ze alleen bij de lidlquote:Op maandag 1 februari 2016 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat hij er bij loopt als Ivo Opstelten, praat als Ard van der Steur, 2 Porsches heeft en meerdere panden verhuurt in Arnhem
Is dat niet vrij modaal?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verkapt zie mij een dikke baan hebben
Zoals?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige dingen verkopen ze alleen bij de lidl
Dat is amper modaal man.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verkapt zie mij een dikke baan hebben
Modaal is ietsje minder volgens mijquote:Op maandag 1 februari 2016 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat niet vrij modaal?
2200 kan ik verdienen als ik mijn MBO4 heb afgerond volgens mij :squote:Op maandag 1 februari 2016 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is amper modaal man.
Als jullie straks afgestudeerd zijn verdien je het dubbele. Easy
of hij knalt je gewoon afquote:Op maandag 1 februari 2016 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wat vind, kan ik vast wel wat zwijggeld regelen
Bedoel maar.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2200 kan ik verdienen als ik mijn MBO4 heb afgerond volgens mij :s
Mwa dat valt tegen denk ik. Moet je eerst werk zien te vindenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is amper modaal man.
Als jullie straks afgestudeerd zijn verdien je het dubbele. Easy
Modaal is 2500 bruto, dus close denk ikquote:
Je hebt tegenwoordig 100 jaar om terug te betalen en je hoeft pas serieus terug te betalen als je ook genoeg verdient daarvoorquote:Op maandag 1 februari 2016 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa dat valt tegen denk ik. Moet je eerst werk zien te vinden![]()
En vervolgens de eerste 10 jaar schulden terugbetalen
dit is een grap tochquote:Op maandag 1 februari 2016 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Modaal is 2500 bruto, dus close denk ik
Nou dan, drink nog lekker een biertje, belastingbetalende medelanderquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi
Net 2x achter elkaar geniest morgen maar even langs het UWV
Even snel gezochtquote:Op maandag 1 februari 2016 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Modaal is 2500 bruto, dus close denk ik
Neehoor, 35.500 in het jaarquote:
Ahh, broertje van Edwin pakt meer dan ik dachtquote:Op maandag 1 februari 2016 16:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even snel gezocht![]()
Het modaal inkomen 2016 volgens het CPB is ¤ 36.000.
Per maand is dit bruto ¤ 2.773 en netto ongeveer ¤ 1.996.
Die regeltjes veranderen toch elke tig jaar weer? Neem aan dat je wel rente mag betalen, of worden de studenten weer eens gematst omdat ze zoveel gaan bijdragen aan de maatschappij later?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig 100 jaar om terug te betalen en je hoeft pas serieus terug te betalen als je ook genoeg verdient daarvoor
Gewoon afschaffen en aan gelukszoekers gevenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:11 schreef Elan het volgende:
Mensen in dit land krijgen veel te vlug Wajong vinden jullie niet.
Misschien moet je maar gewoon niet oordelen over dingen waar je de ballen verstand van hebtquote:Op maandag 1 februari 2016 16:11 schreef Elan het volgende:
mijn oom beetje zuipen, beetje snuiven beetje neukenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet wel zeker dat mensen met uitkering een stuk ruimer kunnen leven dan ik.
Maar zou toch echt niet met ze willen ruilen.
Voor Fok kende ik die hele term niet. Zet je aan het denken....quote:Op maandag 1 februari 2016 16:11 schreef Elan het volgende:
Wie?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ahh, broertje van Edwin pakt meer dan ik dacht
Jij voelt je gewoon aangesproken omdat je weet dat ik gelijk heb.quote:
Dat is inclusief de toeslagen neem ik aan?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn oom beetje zuipen, beetje snuiven beetje neuken
en krijgt 1600 per maand
dat zou ik ook wel willen
Zuip- en neuktoeslagquote:Op maandag 1 februari 2016 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is inclusief de toeslagen neem ik aan?
1 miljoen van de 16 miljoen is of was arbeidsongeschikt.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je maar gewoon niet oordelen over dingen waar je de ballen verstand van hebt
Nee totaal niet eigenlijk omdat vanaf het moment dat je begon dat ik nooit gewerkt heb je al geen idee meer had waar je het over hbt. Daarbij weet je niet eens de reden waarom ik het krijg dus hoezo zou ik me aangesproken moeten voelen?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij voelt je gewoon aangesproken omdat je weet dat ik gelijk heb.
En nee, helaas niet.
Ik ken die miljoen mensen niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
1 miljoen van de 16 miljoen is of was arbeidsongeschikt.
Is dit volgens jou normaal dan?
Ik vind het ook vrij veel.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
1 miljoen van de 16 miljoen is of was arbeidsongeschikt.
Is dit volgens jou normaal dan?
nee hij krijgt 1600 iva-uitkeringquote:Op maandag 1 februari 2016 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is inclusief de toeslagen neem ik aan?
Vergeleken met andere EU-lidstaten zijn het belachelijk hoge cijfers in ieder gevalquote:
Oh, zit nog met de jeugd van tegenwoordig in mijn hoofd.quote:
Daarom hebben ze het ook op de schop gegooid hequote:
Ik wil een hoersubsidiequote:Op maandag 1 februari 2016 16:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou Faxie intussen wel goed uitkomen
Ik volg je niet ;;(quote:Op maandag 1 februari 2016 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, zit nog met de jeugd van tegenwoordig in mijn hoofd.
Mark Rutte, meer belasting dan gedacht
Geen idee, ik ben daar niet mee bezig verder.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het ook op de schop gegooid he
UWV kamp al jaren met extreme achterstanden.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het ook op de schop gegooid he
Ik ga daarvan Bitcoins kopen.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
Bijna aangifte doen en zien hoeveel centjes er terugkomen voor in vakantiespaarpotje.
Dat is echt fucking weinig als je hele dagen moet vullen.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Tjacka het volgende:
huisje van 350 euro per maand
en 1350 euro per maand uitgeven aan eten en drank
wat een leven moet dat zijn
Zo nu en dan pik ik wel vehalen op van kennisen die zo iemand kennen.... zijn er meer dan je zou denken volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
UWV kamp al jaren met extreme achterstanden.
Zitten dus nog altijd heel veel luie donders thuis die ten onrechte aan het overheidsinfuus liggen.
Klopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
UWV kamp al jaren met extreme achterstanden.
Zitten dus nog altijd heel veel luie donders thuis die ten onrechte aan het overheidsinfuus liggen.
Ik schatte het bruto modale inkomen verkeerd in omdat ik dacht dat er minder belasting enzo van het netto bedrag afging.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Tjacka het volgende:
huisje van 350 euro per maand
en 1350 euro per maand uitgeven aan Lego en Transformers
wat een leven moet dat zijn
Je bent zelf fat.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Maar datzorgt er nog steeds niet voor fat jij over elke individu kan oordelen of het rechtvaardig is of niet
vind ik nog steeds pittig veel, want kinderen en ouderen reken je natuurlijk niet meequote:Op maandag 1 februari 2016 16:20 schreef Sked het volgende:
september 2015: 810.830 arbeidsongeschiktheidsuitkeringen
al 200.000 minder dan de miljoen van Elan, gaat dus de goede kant op
Huisdier en sportschoolabo nemen, en een goed internetabonnement. Kom je al een redelijk eind.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is echt fucking weinig als je hele dagen moet vullen.
haha lolquote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk reageer je daar niet inhoudelijk opquote:
Met vullen bij de AH verdien je minder :squote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neuh, in die schaal mag je gewoon 40% aftikkenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik schatte het bruto modale inkomen verkeerd in omdat ik dacht dat er minder belasting enzo van het netto bedrag afging.
Waarom zou ik.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja natuurlijk reageer je daar niet inhoudelijk op
Verrassend
En nog steeds een fatty zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al je geld uitgeven aan transformers bij wijze van dieet?
Joh. Raar ook echtquote:Op maandag 1 februari 2016 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou ik.
Jij gaat toch direct schelden dus bekijk het maar lekker met je zooitje.
Als je wat te klagen hebt moet je iets aan de oorzaak doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:24 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik betaal wel iets meer dan 350 voor m'n hypotheek, en hou iets minder over voor vermaak, maar ik mag niet klagen denk ik
Kuthoerenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je wat te klagen hebt moet je iets aan de oorzaak doen.
Nee?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh. Raar ook echt
Misschien eens wat mindrr oordelen kerel. Want je denkt altijd wel dat je alles weet over anderen maar daar schort het toch behoorlijk in
Vrijwillig*.quote:
Nee bedankt.quote:
Ik zie het verband niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
je vriendin eens wat aandacht geven
Heb ik al toch.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want je hebt vast geen belangstelling voor mijn nudies.
Ga gewoon lekker wat doen man. Je bent nu al maanden aan het solliciteren, niet?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrijwillig*.
En weet je alsnog niks over wat de reden is waarom ik wajong ontvang dus mijn stelling blijft hetzelfde dat je zonder enige kennis oordeelt
Gelukkig zat je niet in JNG dan. Daar zat een stel wat nog 100 keer erger wasquote:Op maandag 1 februari 2016 16:32 schreef Typisch het volgende:
ik vind dat hele kaneel en loka seks gedoe in dit topic echt dieptreurig.
sowieso fokkers/fokstelletjes die het daar constant over hebben of naar hint in topics als dit![]()
Jelly?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:32 schreef Typisch het volgende:
sowieso fokkers/fokstelletjes die het daar constant over hebben of naar hinten in topics als dit![]()
ik ben daar ook wel eens langs gekomen geloof ikquote:Op maandag 1 februari 2016 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig zat je niet in JNG dan. Daar zat een stel wat nog 100 keer erger was
voor de rest vind ik het wel leuke usersquote:Op maandag 1 februari 2016 16:34 schreef Tjacka het volgende:
leuk we gaan weer elkaar uitmaken voor treurig
Dat is dan aardig van je. /nosarcasmquote:Op maandag 1 februari 2016 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker wat doen man. Je bent nu al maanden aan het solliciteren, niet?
Gun het je van harte iig.
treurig Tjackaquote:Op maandag 1 februari 2016 16:35 schreef Tjacka het volgende:
maandje wajong ontvangen, turken wegpesten op een forumpje, beetje gokken, elke reden kunnen vinden om vooral geen stage te vinden
#goedleven
Modambities Much?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:37 schreef Sked het volgende:
Is er nog iemand die iets kwijt wil?
Zo nee, kunnen we gewoon weer normaal gaan doen nu
Dat weet ik toch niet man.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan aardig van je. /nosarcasm
En waar denk je dat ik mee bezig ben?
Maargoed, ik heb het hier de afgelopen tijd iets te vaak over gehad, en niet alleen met jou. Beetje klaar mee
Nee, niet bepaald maar het heeft weinig zin om elkaar maar elke keer op hetzelfde punt af te zeikenquote:
Ik vind het supervervelend dat mensen de jeugd afkraken in "24 uur met" gisteren. Die mannen zijn 30+, 1 is er vader en een tweede wordt dat de komende maanden. Nee ze zetten de boel niet meer op zijn kop, dat maakt het geen matig interview...quote:Op maandag 1 februari 2016 16:37 schreef Sked het volgende:
Het was niet slecht, maar een memorabel interview was het nou ook niet echtquote:Op maandag 1 februari 2016 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het supervervelend dat mensen de jeugd afkraken in "24 uur met" gisteren. Die mannen zijn 30+, 1 is er vader en een tweede wordt dat de komende maanden. Nee ze zetten de boel niet meer op zijn kop, dat maakt het geen matig interview...
Hier heeft niemand wat aan, maar moest het even kwijt
Ja mijn teennagel is ingegroeid.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:37 schreef Sked het volgende:
Eensquote:Op maandag 1 februari 2016 16:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald maar het heeft weinig zin om elkaar maar elke keer op hetzelfde punt af te zeiken
De jeugd?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het supervervelend dat mensen de jeugd afkraken in "24 uur met" gisteren. Die mannen zijn 30+, 1 is er vader en een tweede wordt dat de komende maanden. Nee ze zetten de boel niet meer op zijn kop, dat maakt het geen matig interview...
Hier heeft niemand wat aan, maar moest het even kwijt
Stuur maarquote:Op maandag 1 februari 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want je hebt vast geen belangstelling voor mijn nudies.
Het wentquote:Op maandag 1 februari 2016 16:32 schreef Typisch het volgende:
sowieso fokkers/fokstelletjes die het daar constant over hebben of naar hinten in topics als dit![]()
Pepijn is de laatste maanden sowieso dood geinterviewd over zijn kind, training en boeken, dus heel veel nieuws was er idd nietquote:Op maandag 1 februari 2016 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was niet slecht, maar een memorabel interview was het nou ook niet echt
Als ik de jeugd zeg bedoel ik altijd wel de JvT jaquote:Op maandag 1 februari 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De jeugd?
De jeugd van tegenwoordig bedoel je?
geo en dinges?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig zat je niet in JNG dan. Daar zat een stel wat nog 100 keer erger was
Dat kan ik best begrijpen, maar dan moet je die gasten gewoon niet uitnodigenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pepijn is de laatste maanden sowieso dood geinterviewd over zijn kind, training en boeken, dus heel veel nieuws was er idd niet
Jij mag daar nog niet komen? (huehue)quote:Op maandag 1 februari 2016 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik geloof dat dus niet :s
Ik begrijp nog steeds niet waarom je daar zo'n groot bewonderaar van bent.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik de jeugd zeg bedoel ik altijd wel de JvT ja
Nee, ik weet de usernames niet meer, die chick was ook ooit chocolatechick ofzoquote:
Wel, maar over het algemeen is het niet zo interessant.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij mag daar nog niet komen? (huehue)
ik weet nog wel een paar labielenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik weet de usernames niet meer, die chick was ook ooit chocolatechick ofzo
Nee johquote:
Heb ik bij jou en je stenenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom je daar zo'n groot bewonderaar van bent.
bij leven en laten leven hoort ook dat je best mag zeggen als iets je irriteertquote:Op maandag 1 februari 2016 16:43 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het allemaal maar vreemd hier
als kaneel en lokje het leuk vinden op een bepaalde manier te posten moeten ze dat lekker zelf weten toch
het zijn gewoon lieve mensen
niemand is perfect
leven en laten leven
Hoezo ben ik labielquote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet nog wel een paar labielen
VoornaamAchternaam
Fok-it
TienVingers
Jhali
Fairydust
TienVingers? Die zei nog minder op fok dan jij in het echtquote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet nog wel een paar labielen
VoornaamAchternaam
Fok-it
TienVingers
Jhali
Fairydust
Maakt ook helemaal niets uit of ik het begrijp toch.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik bij jou en je stenen
fokkie en inso hebben er een handje van om sommige gewoon weg te pestenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij leven en laten leven hoort ook dat je best mag zeggen als iets je irriteert
Ja preciesquote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maakt ook helemaal niets uit of ik het begrijp toch.
Gewoon leuk vinden wat je leuk vindt.
oh my godquote:Op maandag 1 februari 2016 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik weet de usernames niet meer, die chick was ook ooit chocolatechick ofzo
ach man jij kan niet eens een mbo 2 niveau afronden pikkiequote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TienVingers? Die zei nog minder op fok dan jij in het echt
Zo, die kwam uit het nietsquote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach man jij kan niet eens een mbo 2 niveau afronden pikkie
Eian post om die reden ook niet meer.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fokkie en inso hebben er een handje van om sommige gewoon weg te pesten
Klopt. Kan maar beter overal mee stoppenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ahahahahaquote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat zou de wereld niet veel slechter maken neequote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Kan maar beter overal mee stoppen
Uit dat licht
Ja, al is het in woonwijken toch minder leuk met eerst een laag puin.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb ook een tijdje boringen gedaan op school. Ik vind het wel leuk werk.
eian vond mij ook een debielquote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Eian post om die reden ook niet meer.
Hij vindt fikkie een enorme debiel.
rawrquote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Typisch het volgende:
LR aka the boorgod
if you know what I mean
Het was eigenlijk al begonnen voor je vertrokken wasquote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Wow. Ben even naar de Aldi en de sfeer is meteen helemaal weg hier.
I don't, now what?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Typisch het volgende:
LR aka the boorgod
if you know what I mean
Zijn postst hadden vaak wel een speciaal karakter.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
eian vond mij ook een debiel
die neem ik niet serieus
Hopen dat het nu weer leuk wordt dan :Squote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Wow. Ben even naar de Aldi en de sfeer is meteen helemaal weg hier.
Goed puntquote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was eigenlijk al begonnen voor je vertrokken was
Wat heb je gehaald?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed puntMaar het is alleen maar erger geworden.
Elan, voor al uw feesten en partijenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed puntMaar het is alleen maar erger geworden.
hij ging ook telkens mijn realnaam noemenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn postst hadden vaak wel een speciaal karakter.
Helaas was jij verbannen toen hij er laatst was.
waarom blokjes kaas. waarom haal je niet kaas en snij je dat in blokjes?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cola light, wraps, gehakt, geraspte kaas, blokjes kaas.
Hoe hypocriet is dit.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan, voor al uw feesten en partijen
Lekker.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cola light, wraps, gehakt, geraspte kaas, blokjes kaas.
Omdat ik dan vet veel kaas heb. Ik ben er na een zakje wel weer klaar mee komende tijd.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom blokjes kaas. waarom haal je niet kaas en snij je dat in blokjes?
ik snap dat nooit
Net als geschilde aardappelenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik snap dat nooit
ja dat is een goeie.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik dan vet veel kaas heb. Ik ben er na een zakje wel weer klaar mee komende tijd.
Ik weet niet zo goed wat ik met een halve kilo kaas moet. Eet het niet op brood eigenlijk. Ja tosti's maar dat eet ik ook maar 3x per maand.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als geschilde aardappelen
Gemak tch
Wel zin maar niet in fifa en ook niet in jou. #sfeertjequote:Op maandag 1 februari 2016 16:55 schreef Tjacka het volgende:
ik ga maar even een potje fifa
heeft er iemand zin??????????
nog 5 dagen wachten voordat ik weer mijn avances jegens jou kan doenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wel zin maar niet in fifa en ook niet in jou. #sfeertje
Wordt tijd voor een Fok abo dus?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog 5 dagen wachten voordat ik weer mijn avances jegens jou kan doen
heyyyquote:Op maandag 1 februari 2016 16:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wel zin maar niet in fifa en ook niet in jou. #sfeertje
die heb ik toch alquote:Op maandag 1 februari 2016 16:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een Fok abo dus?
Hu hu funny.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik heb hem inderdaad voor mijzelf????
wat bazel je nou
Raspberries zeker?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:59 schreef Amarantha het volgende:
Orange Is The New Black blijft maar prijzen winnen
Nee, vreemde correlatie maak je daar.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
srry
maar serieus
jij hebt dus seks voor een fok!abbo?
dit zo hardquote:Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik snap dat nooit
ik wil geen relatie met corquote:Op maandag 1 februari 2016 17:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, vreemde correlatie maak je daar.
quote:Op maandag 1 februari 2016 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka is een volslagen randdebiel en toch zou ik zo zijn huiswerk weer maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |