Stiekem zou je het wel leuk vinden..quote:Op maandag 1 februari 2016 15:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ongemakkelijk
Waar precies beweer ik dat?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want elke vrijwilliger is gehandicapt
Nein danke..quote:Op maandag 1 februari 2016 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiekem zou je het wel leuk vinden..
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:37 schreef Fok-it het volgende:
Maar Ama jij hebt toch inderdaad geen handicap? Bedoel je jebt wel een wajong maar ben je ook echt arbeidsongeschikt?
Mwah, als je geen idee hebt wat je moet doen qua studie en je kan geen werk vinden kan je natuurlijk prima vrijwilligerswerk doenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar precies beweer ik dat?
Lijkt me echter wel dat je zulk werk alleen naast je bestaande baan/opleiding doet normaliter.
Bel dan eerst ipv dat hier te melden, zak hooi.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:37 schreef Braddie het volgende:
Godverdomme, m`n hond is net omgevallen uit het niets en ligt nu op d`r zij zwaar te ademen en ze kan ook niet meer zelf overeind komen..
Echt 5 minuten hier voor liep ze nog met m`n Chihuahua te spelen, wat is dit![]()
Dat word de dierenarts bellen.
Dat was ook wat ik dacht jaquote:Op maandag 1 februari 2016 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bel dan eerst ipv dat hier te melden, zak hooi.
Hm okequote:
Wat een gelul zegquote:Op maandag 1 februari 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, als je geen idee hebt wat je moet doen qua studie en je kan geen werk vinden kan je natuurlijk prima vrijwilligerswerk doen
Dat bepaal jij?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg
Als iemand in staat is vrijwilligerswerk te doen hoeft hij ook geen gemeenschapsgeld te krijgen.
Kiek eens op FB.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke
Heb je er nog nooit over gehoord
Ik ben allang aan het bellenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bel dan eerst ipv dat hier te melden, zak hooi.
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg
Als iemand in staat is vrijwilligerswerk te doen hoeft hij ook geen gemeenschapsgeld te krijgen.
Laat hem tochquote:Op maandag 1 februari 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want dat werk is ook precies hetzelfde als in loonverband met precies dezelfde druk en verwachtingen
Ik vind dat een belediging voor Mikeyquote:Op maandag 1 februari 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Elan doet me soms wel beetje aan DrMikey denken.
Oooooooohquote:Op maandag 1 februari 2016 15:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dat een belediging voor Mikey
Heb je al gekeken?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dat een belediging voor Mikey
Dat ligt er een beetje aan.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want dat werk is ook precies hetzelfde als in loonverband met precies dezelfde druk en verwachtingen
Wist niet dat jij zo'n drukbezet man wasquote:
Fysiek intensief jaquote:Op maandag 1 februari 2016 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan.
Geloof best dat mantelzorger intensiever kan zijn dan de hele dag op kantoor zitten.
Nu ga je echt te ver.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Elan doet me soms wel beetje aan DrMikey denken.
Dat ben ik ook nietquote:Op maandag 1 februari 2016 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo'n drukbezet man was
Ik denk dat het mentaal ook behoorlijk wat intensiever is dan op kantoor zitten.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fysiek intensief ja
Helaas bestaan er nog wat andere vormen
Geestelijk niet zeker?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fysiek intensief ja
Helaas bestaan er nog wat andere vormen
Ligt er maar net aan waar jij vermoeid van raakt. Ik zou meer prikkels ontvangen op kantoor denk ik waardoor ik sneller uitgeput benquote:Op maandag 1 februari 2016 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het mentaal ook behoorlijk wat intensiever is dan op kantoor zitten.
Dat weet jij ook zo goed jaquote:Op maandag 1 februari 2016 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Geestelijk niet zeker?
Ga jij een weekje voor iemand zorgen die terminaal is.
Maar jij hebt evengoed nog geen minuut van je leven gewerkt dus laten we hier maar mee ophouden
Ik denk dat ik vermoeider zou raken van het fulltime zorgen voor een familielid die van krachtig persoon die nog voor jou heeft gezorgd is afgetakeld naar iemand die niet meer alleen naar het toilet kan. Dat gaat je mentaal niet in de koude kleren zitten lijkt me zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar jij vermoeid van raakt. Ik zou meer prikkels ontvangen op kantoor denk ik waardoor ik sneller uitgeput ben
Lidl gewoon prima groente en fruit.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was bij de Lidl, zie ik ineens mijn huisbaas.
Hij heeft 2 dikke Porsches voor de deur, wat doet ie daar :s
hij heeft geen geld meer voor dure boodschappen door die 2 Porschesquote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eens. sowieso geen gemakkelijke branche om in te werken. Maar misschien wordt je als vrijwilliger niet opgezadeld met complexe zorgquote:Op maandag 1 februari 2016 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vermoeider zou raken van het fulltime zorgen voor een familielid die van krachtig persoon die nog voor jou heeft gezorgd is afgetakeld naar iemand die niet meer alleen naar het toilet kan. Dat gaat je mentaal niet in de koude kleren zitten lijkt me zo.
hij is drug kingpinquote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Boodschappen.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat wel. Kom daar weinig, want ver lopen. Dacht dat ik dingen vergeten was bij de kassa zo skeer alles :squote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lidl gewoon prima groente en fruit.
Lidl geeft wel paar goeie dingen hoor. Fruit en groente is weinig mis meequote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik bekostig tenminste mijn eigen verslavingen. Jij stort je WIA gelijk op Betfair.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet jij ook zo goed ja
gewoon paar jaar gewerkt hoor stinkjunk
Die heeft hij gekocht van het geld dat hij bespaart op de winkels natuurlijkquote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hoop dat ik wat vind, kan ik vast wel wat zwijggeld regelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |