Stiekem zou je het wel leuk vinden..quote:Op maandag 1 februari 2016 15:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ongemakkelijk
Waar precies beweer ik dat?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want elke vrijwilliger is gehandicapt
Nein danke..quote:Op maandag 1 februari 2016 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiekem zou je het wel leuk vinden..
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:37 schreef Fok-it het volgende:
Maar Ama jij hebt toch inderdaad geen handicap? Bedoel je jebt wel een wajong maar ben je ook echt arbeidsongeschikt?
Mwah, als je geen idee hebt wat je moet doen qua studie en je kan geen werk vinden kan je natuurlijk prima vrijwilligerswerk doenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar precies beweer ik dat?
Lijkt me echter wel dat je zulk werk alleen naast je bestaande baan/opleiding doet normaliter.
Bel dan eerst ipv dat hier te melden, zak hooi.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:37 schreef Braddie het volgende:
Godverdomme, m`n hond is net omgevallen uit het niets en ligt nu op d`r zij zwaar te ademen en ze kan ook niet meer zelf overeind komen..
Echt 5 minuten hier voor liep ze nog met m`n Chihuahua te spelen, wat is dit![]()
Dat word de dierenarts bellen.
Dat was ook wat ik dacht jaquote:Op maandag 1 februari 2016 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bel dan eerst ipv dat hier te melden, zak hooi.
Hm okequote:
Wat een gelul zegquote:Op maandag 1 februari 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, als je geen idee hebt wat je moet doen qua studie en je kan geen werk vinden kan je natuurlijk prima vrijwilligerswerk doen
Dat bepaal jij?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg
Als iemand in staat is vrijwilligerswerk te doen hoeft hij ook geen gemeenschapsgeld te krijgen.
Kiek eens op FB.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke
Heb je er nog nooit over gehoord
Ik ben allang aan het bellenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bel dan eerst ipv dat hier te melden, zak hooi.
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg
Als iemand in staat is vrijwilligerswerk te doen hoeft hij ook geen gemeenschapsgeld te krijgen.
Laat hem tochquote:Op maandag 1 februari 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want dat werk is ook precies hetzelfde als in loonverband met precies dezelfde druk en verwachtingen
Ik vind dat een belediging voor Mikeyquote:Op maandag 1 februari 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Elan doet me soms wel beetje aan DrMikey denken.
Oooooooohquote:Op maandag 1 februari 2016 15:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dat een belediging voor Mikey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |