quote:Op maandag 1 februari 2016 15:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou ik er overheen plassen #fetisjfeitjes
Echt niet denk je ook zo over One direction fans die one way or another kennen maar nog nooit van Blondie gehoord hebben ?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor Mikey
Die mensen waren jong en jij zwaar autistisch
Zit capuchino te drinken met 3 chicks maar die jongen van de bediening heeft volgens mij een crush op mequote:
Hahaquote:Op maandag 1 februari 2016 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit capuchino te drinken met 3 chicks maar die jongen van de bediening heeft volgens mij een crush op me
lach maar.quote:
Sorryquote:Op maandag 1 februari 2016 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
lach maar.
Hij maakt hartje in de capuchino bij hun een blaadje en zit me steeds te checken.
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
lach maar.
Hij maakt hartje in de capuchino bij hun een blaadje en zit me steeds te checken.
Jij voelt je volgens mij serieus echt een soort übermensch he?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt niet denk je ook zo over One direction fans die one way or another kennen maar nog nooit van Blondie gehoord hebben ?
Of die mensen die dachten dat Kanye West een oude man een plezier deed door met Paul Mccartney een liedje op te nemen?
Geboren in 88 hequote:Op maandag 1 februari 2016 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij voelt je volgens mij serieus echt een soort übermensch he?
Doe mij maar 90'squote:Op maandag 1 februari 2016 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
80's mensen
Kijk dat topic in TV van Karina.
Wat ga je doenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel spannend hoor. De spanning heeft mij telkens tegen gezetenMaar ik ga heen vrijdag.
Vrijwilligerswerk. Voor het geval iemand denkt: Wat lult Ama nou weer
Huiskamerbegeleider bij ouderen. En uiteindelijk nog meer dingen. Vrijwilligers doen daar best wel veel.quote:
En waarom vrijwillig, heb jij een of andere arbeidshandicap?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huiskamerbegeleider bij ouderen. En uiteindelijk nog meer dingen. Vrijwilligers doen daar best wel veel.
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
En waarom vrijwillig, heb jij een of andere arbeidshandicap?
Ja want elke vrijwilliger is gehandicaptquote:Op maandag 1 februari 2016 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
En waarom vrijwillig, heb jij een of andere arbeidshandicap?
Dat is wel een beetje ongemakkelijkquote:Op maandag 1 februari 2016 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit capuchino te drinken met 3 chicks maar die jongen van de bediening heeft volgens mij een crush op me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |