SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Wist je dat Gaz en Charlotte gaan trouwen.quote:
Dat is vast bullshit.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wist je dat Gaz en Charlotte gaan trouwen.
Ik heb het dus uit het niets. Had het laatst in mijn rechterhand. En nu links. Had ik vorige week ook al links, maar toen ging het weg. En nu weer wakker geworden met een pijnlijke hand.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb ook pijn aan mijn hand maar dat kwam omdat ik de escargots met mijn blote klauw uit de oven wou pakken
placebo-pijnquote:Op maandag 1 februari 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het dus uit het niets. Had het laatst in mijn rechterhand. En nu links. Had ik vorige week ook al links, maar toen ging het weg. En nu weer wakker geworden met een pijnlijke hand.
Met je lekkere blote mannen klauwen ?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb ook pijn aan mijn hand maar dat kwam omdat ik de escargots met mijn blote klauw uit de oven wou pakken
gewoon negerenquote:Op maandag 1 februari 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het dus uit het niets. Had het laatst in mijn rechterhand. En nu links. Had ik vorige week ook al links, maar toen ging het weg. En nu weer wakker geworden met een pijnlijke hand.
Als je met zo'n insteek die mensen benadert ligt het echt aan jouquote:Op maandag 1 februari 2016 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat ken ik die komen allemaal koffie drinken klein gesprekje voeren op die manier geld verdienen en ze komen nooit met iets.
jaquote:Op maandag 1 februari 2016 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met je lekkere blote mannen klauwen ?
Dat is best lastig als alles pijn doetquote:Op maandag 1 februari 2016 14:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon negeren
gaat vanzelf wel weg
niet zo aanstellen danquote:Op maandag 1 februari 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is best lastig als alles pijn doetIk kan amper iets optillen met die hand, kracht is ook weg.
voortaan niet meer op je hand zitten met het vingerenquote:Op maandag 1 februari 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is best lastig als alles pijn doetIk kan amper iets optillen met die hand, kracht is ook weg.
Godver Tjackaquote:Op maandag 1 februari 2016 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
voortaan niet meer op je hand zitten met het vingeren
ik snap dat het lekker is
want ik doe het altijd met het rukken
alleen ja het kan pijn doen
ik moet even aan mijn moeder vragen waar ze ze gestopt hebtquote:Op maandag 1 februari 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Tjacka waar blijven mijn kaartjes nou dan?
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet even aan mijn moeder vragen waar ze ze gestopt hebt
Oh ja goed idee. Afwassen en mijn was erdoor draaien.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
moet nog beetje schoonmaken maar welloe zin in
Nee hoor Mikeyquote:Op maandag 1 februari 2016 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moest vorig jaar vijf x uitleggen dat dit het origineel was van een liedje dat afgelopen jaar een hitje was.
Ik voelde me oud en die mensen waren dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |