SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja hoor Elanquote:
Nee totaal niet hequote:Op maandag 1 februari 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
Zo. Dat duurde helemaal niet lang....
Genot he.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:30 schreef Sked het volgende:
En Feyenoord moet nog naar Ajax, PEC, Utrecht, Vitesse, Twente, Heracles en Willem II
Wat een drama
Je moet je er wel van distantiėren als veel volk inclusief media over een kam scheertquote:Op maandag 1 februari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind die trend van alles maar publiekelijk moeten afkeuren ook wat treurig, iets waar je niet bij betrokken bent hoef je nooit publiekelijk voor te excuseren/distantieren/afkeuren.
na een aanslag zie je dat ook veel.
Heb je hem zien spelen?!quote:Op maandag 1 februari 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor Elan
Welke mogelijke reden kun je uberhaupt verzinnne om bedreiging `niet' af te keuren?
Je hoeft het van mij niet publiekelijk af te keuren, maar ik vind die mensen moraalridders noemen nog droeviger. Alsof je het er zonder het echt zo te verwoorden er wel enigszins begrip voor hebtquote:Op maandag 1 februari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind die trend van alles maar publiekelijk moeten afkeuren ook wat treurig, iets waar je niet bij betrokken bent hoef je nooit publiekelijk voor te excuseren/distantieren/afkeuren.
Juistquote:Op maandag 1 februari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee hoor. Dan zwicht je voor dat volk.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet je er wel van distantiėren als veel volk inclusief media over een kam scheert
Als jij door een groepje hooligans prive bij je huis met de dood wordt bedreigt dan vind ik het niet meer dan logisch dat hij aangifte doet in ieder gevalquote:Op maandag 1 februari 2016 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je hem zien spelen?!
Dan roep je het ook wel een beetje over jezelf af natuurlijk.
Daarnaast grow some balls. Een Johan Derksen maakte wekelijks dit soort dingen mee.
Mensen zwichten omdat ze niet weggezet willen worden als het een of ander waar ze niks mee te maken hebbenquote:Op maandag 1 februari 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan zwicht je voor dat volk.
oh speelt hij zo slecht?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je hem zien spelen?!
Dan roep je het ook wel een beetje over jezelf af natuurlijk.
Daarnaast grow some balls. Een Johan Derksen maakte wekelijks dit soort dingen mee.
Precies.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan zwicht je voor dat volk.
Oh dus als iemand een ander bedreigt dan moet je vooral er niks van zeggen. Anders ben je echt wel een moraalridderquote:Op maandag 1 februari 2016 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Zelfde met moslims die zich zouden moeten excuseren voor terroristen.
Rot op man.
Dat is hem goed recht inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij door een groepje hooligans prive bij je huis met de dood wordt bedreigt dan vind ik het niet meer dan logisch dat hij aangifte doet in ieder geval
Je publiekelijk schamen voor acties van wildvreemden neigt inderdaad naar moraalridderschap. Dat klopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dus als iemand een ander bedreigt dan moet je vooral er niks van zeggen. Anders ben je echt wel een moraalridder
De kanker zeg wat een sneue redenering
Afkeurend reageren in een gesprek over het onderwerp is iets anders dan veel mensen die zomaar uit het niks op facebook/twitter/fok nu posts gaan zetten hoe erg het wel niet is na een incident. Omdat ze toevallig de zelfde religie/voetbalclub wat dan ook hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Afkeurend reageren is ook heel wat anders dan je schamen natuurlijk
Mwah, je mag best je mening openbaren dat je er afstand van neemt. Ik vind dat niet zozeer met moraalridder spelen te maken hebben. Gewoon je mening uitenquote:Op maandag 1 februari 2016 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Je publiekelijk schamen voor acties van wildvreemden neigt inderdaad naar moraalridderschap. Dat klopt.
Helaas doet iedereen daar tegenwoordig naar al te graag aan mee op sociale media.
Ik zie oprecht het nut niet zo van om afstand te nemen waar je op geen een manier dicht bij betrokken bent.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, je mag best je mening openbaren dat je er afstand van neemt. Ik vind dat niet zozeer met moraalridder spelen te maken hebben. Gewoon je mening uiten
Misschien wel. Ik zou het ook niet zo snel doen nee.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Afkeurend reageren in een gesprek over het onderwerp is iets anders dan veel mensen die zomaar uit het niks op facebook/twitter/fok nu posts gaan zetten hoe erg het wel niet is na een incident. Omdat ze toevallig de zelfde religie/voetbalclub wat dan ook hebben.
Iets wat m.i. ook niet bijdraagt aan het niet over een kam scheren.
Ik vind het ook altijd wat bijdragen aan over een kam scheren, omdat het voor mijn gevoel altijd insinueert dat je je moet verontschuldigen omdat je bij een groep zit, en die groep dus niet helemaal kosher is.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik zou het ook niet zo snel doen nee.
Schamen voor je club of supporters is wel idioot, dat ben ik met je eens
Maar waarom zou je je in hemelsnaam van al het kwaad in de wereld moeten distantieren.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, je mag best je mening openbaren dat je er afstand van neemt. Ik vind dat niet zozeer met moraalridder spelen te maken hebben. Gewoon je mening uiten
Eens.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terwijl het voor elk weldenkend mens volstrekt duidelijk is dat het individuen zijn binnen een grote groep, waar het grootste deel gewoon welwillend is.
Gewonnen met de SAG Awards. Nicequote:Mannelijke bijrol: Idris Elba, Beasts of No Nation
Mee eens, alleen ik heb er begrip voor dat je reageert op wat er om je heen gebeurtquote:Op maandag 1 februari 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan moet je je niet tot hun niveau verlagen.
Klopt, op een intelligente/constructieve manier.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Mee eens, alleen ik heb er begrip voor dat je reageert op wat er om je heen gebeurt
Maar dat heb ik hier ook proberen uit te leggenquote:Op maandag 1 februari 2016 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Verkrampt solidair lopen doen uit angst voor persoonlijke sociale devaluatie
Misschien denken ze het niet zo letterlijk, maar zo werkt het dus wel echt, groepsdruk.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat heb ik hier ook proberen uit te leggen
Ik snap dat veel mensen dat zo zien, en waarschijnlijk is dat het ook onbewust.
Maar een hoop van de mensen die zo`n vlag op hun profiel posten denken dar niet aan. Die doen dat gewoon uit onwetendheid, omdat ze serieus vinden dat ze er goed mee doen. Die denken niet: Oh goh, ik ga ook maar even m`n profielfoto veranderen anders draaf ik niet mee met de kudde en word ik sociaal gezien benadeeld.
Weet ik. Maar dat gebeurt allemaal onbewust. Daar kun je ze niet op afrekenen.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien denken ze het niet zo letterlijk, maar zo werkt het dus wel echt, groepsdruk.
Mensen er wel van bewust maken door er over door te vragen.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dat gebeurt allemaal onbewust. Daar kun je ze niet op afrekenen.
Nee, m.i. vooral een beetje dom.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Het zijn dan niet opeens linkse moraalridderige gutmenschen.
Ja dat kan. En dan zie je ook wle dat ze snappen dat het anders overkomtquote:Op maandag 1 februari 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen er wel van bewust maken door er over door te vragen.
Dat kan maar dan heb je wel het bewustzijn van een naaktslak hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat heb ik hier ook proberen uit te leggen
Ik snap dat veel mensen dat zo zien, en waarschijnlijk is dat het ook onbewust.
Maar een hoop van de mensen die zo`n vlag op hun profiel posten denken dar niet aan. Die doen dat gewoon uit onwetendheid, omdat ze serieus vinden dat ze er goed mee doen. Die denken niet: Oh goh, ik ga ook maar even m`n profielfoto veranderen anders draaf ik niet mee met de kudde en word ik sociaal gezien benadeeld.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan maar dan heb je wel het bewustzijn van een naaktslak hoor.
Mwah, ze denken er gewoon niet langer dan 5 seconden over na wat zo`n foto werkelijk uitstraaltquote:Op maandag 1 februari 2016 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan maar dan heb je wel het bewustzijn van een naaktslak hoor.
Bewustzijn van een naaktslak dan toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ze denken er gewoon niet langer dan 5 seconden over na wat zo`n foto werkelijk uitstraalt
Ja, okequote:Op maandag 1 februari 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bewustzijn van een naaktslak dan toch?
Niet bewust bezig zijn met wa tje doet.
Dat hoort altijd mogelijk te kunnen blijven jaquote:Op maandag 1 februari 2016 01:52 schreef Elan het volgende:
Stel dat niemand meer kritisch of afwijkend durft te zijn fokkie.wat voor kutsamenleving krijg je dan?
Iemand hoeft dan niet opeens dom te zijn, dat klopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, oke
Ik zeg ook: jullie hebben gelijk, maar ik kan dat gewoon niet dom noemen ofzo, want ik heb het ook bij mensen gezien die ik ken die niet dom zijn.
Alleen ja, ik weet niet. Gewoon te gegrepen door de druk van Social Media inderdaad.
Dat zorgt er zeker voor dat je meer intelligentie uitstraalt jaquote:Op maandag 1 februari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ik vind bewust bezig zijn met wat je zegt, doet en uitdraagt wel een belangrijk aspect voor een intelligent persoon.
En veel belangrijke mensen die die vlag in hun profiel zetten, die weten donders goed waarom ze dat gedaan hebben. Omdat het je anders stemmen, marktaandeel of wat dan ook kostquote:Op maandag 1 februari 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zorgt er zeker voor dat je meer intelligentie uitstraalt ja
daarom gewoon niet aan facebook en shit doenquote:Op maandag 1 februari 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar op social media is dat een beetje aan het verdwijnen
Klopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar op social media is dat een beetje aan het verdwijnen
Eens.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:58 schreef Sked het volgende:
[..]
daarom gewoon niet aan facebook en shit doen
Die speelt idd alleen maar op de emotiequote:Op maandag 1 februari 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je wie goed is in bewust zijn wat ie uitstraalt.
Timmermans.
totdat ie over mondkapjes begonquote:Op maandag 1 februari 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je wie goed is in bewust zijn wat ie uitstraalt.
Timmermans.
Wel enorm strategisch gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die speelt idd alleen maar op de emotie
Met mh17 ook toen
Niet alleen genant, maar vooral extreem domquote:Op maandag 1 februari 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt, tamelijk genant was dat.
Sommige mensen gaan iets te veel in zichzelf geloven.quote:Op maandag 1 februari 2016 02:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet alleen genant, maar vooral extreem dom
Ik heb dit geloof ik gemistquote:Op maandag 1 februari 2016 02:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet alleen genant, maar vooral extreem dom
Hij vond het toen nodig om op live tv te melden dat mensen in MH17 zich bewust waren geweest dat ze neer gingen storten.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij vond het toen nodig om op live tv te melden dat mensen in MH17 zich bewust waren geweest dat ze neer gingen storten.
Terwijl nabestaanden van niks wistenquote:Op maandag 1 februari 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij vond het toen nodig om op live tv te melden dat mensen in MH17 zich bewust waren geweest dat ze neer gingen storten.
Ploumen is een vreselijke mevrouwquote:Op maandag 1 februari 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Timmermans en provinciegenote Lilianne Ploumen waren in 2012 de enige bewindsleden van de PvdA, die bij de beėdiging van het kabinet Rutte de eed in plaats van een belofte aflegden.
Zo waarlijk helpe mij God almachtig toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Timmermans en provinciegenote Lilianne Ploumen waren in 2012 de enige bewindsleden van de PvdA, die bij de beėdiging van het kabinet Rutte de eed in plaats van een belofte aflegden.
Ja, dat klinkt toch beter dan Dat beloof ikquote:Op maandag 1 februari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo waarlijk helpe mij God almachtig toch?
Het klinkt sowieso beter ja, maar als atheist ga je dat niet zeggenquote:Op maandag 1 februari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt toch beter dan Dat beloof ik
Zou het ook wel vergeten om de rechter te trollenquote:Op maandag 1 februari 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand die zin niet kon onthouden, en de rechter hem toen woord voor woord ging dicteren.
Dan weet je met wat voor mensen je te maken hebben.
quote:Op maandag 1 februari 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand die zin niet kon onthouden, en de rechter hem toen woord voor woord ging dicteren.
Dan weet je met wat voor mensen je te maken hebben.
Het was dan alleen wel pure domheid ipv trollenquote:Op maandag 1 februari 2016 02:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou het ook wel vergeten om de rechter te trollen
Zowaar help ik God, allemachtigquote:Op maandag 1 februari 2016 02:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou het ook wel vergeten om de rechter te trollen
Dag dagquote:
Nooit aan begonnenquote:
Mij trekt fantasy ook niet heel ergquote:Op maandag 1 februari 2016 02:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Nooit aan begonnen
Fantasy trekt me eigenlijk totaal niet
En begin eraanquote:Op maandag 1 februari 2016 02:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Nooit aan begonnen
Fantasy trekt me eigenlijk totaal niet
Oké ik ga het proberenquote:Op maandag 1 februari 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En begin eraan
Ga je geen spijt van krijgen
Goedquote:Op maandag 1 februari 2016 03:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Oké ik ga het proberen
Als het niks is kom ik je opzoeken
Er is geen serie die ik heb afgezet na één afleveringquote:Op maandag 1 februari 2016 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed
Maar je moet het wel paar afleveringen gunnen. Sommige zijn na een aflevering al om maar ik heb het ook afgezet toen
Preciesquote:Op maandag 1 februari 2016 03:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is geen serie die ik heb afgezet na één aflevering
Tenslotte onmogelijk om dan een echt goed beeld te krijgen
JR zijn liefje ontkom je niet aanquote:Op maandag 1 februari 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies
En hoop vrouwelijk, en mannelijk, schoon.
Plus jr zijn liefje natuurlijk maar die ken jij zelfs vast al wel
Maar ben benieuwd war je ervan vindquote:
Ik ookquote:Op maandag 1 februari 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ben benieuwd war je ervan vind
Onrustig?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook
Wil eigenlijk slapen nu maar echt vies onrustig
Even rondje rennen naar rijnroosquote:
Nee ga nu aflevering kijken danquote:
Normaal 5?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:18 schreef Sked het volgende:
Rijnroos is zondag trouwens ook dicht om 3 uur volgens mij
Tijdje geleden keer foto gemaakt van de openingstijden omdat ik toen pissed off was omdat ie dicht wasquote:
Mwah 3 uur is wel prima tijd om te sluiten doordeweeksquote:Op maandag 1 februari 2016 03:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Tijdje geleden keer foto gemaakt van de openingstijden omdat ik toen pissed off was omdat ie dicht was
do t/m za tot 5.30, ma tot 2 en rest tot 3
daar dacht ik toen heel anders overquote:Op maandag 1 februari 2016 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah 3 uur is wel prima tijd om te sluiten doordeweeks
Tsja, dan moet je meer dan genoeg drank inslaan maandagochtend voor de hele weekquote:
Dagdagquote:Op maandag 1 februari 2016 03:28 schreef Sked het volgende:
maar game of thrones staat in de download, nu toch maar op bed gaan liggen
trusten
Wat ging er mis?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:17 schreef FrauMilena het volgende:
Ik moet me echt eens gaan verdiepen in verzekeringen geloof ik.Alweer een fout gemaakt.
Ik had een incasso teruggeboekt van een laptopverzekering, want ik dacht dat ik maar voor 1 jaar had afgesloten en dit zou het tweede jaar worden. Krijg ik net (na 2 weken) reactie op mijn opzeggingmail (moet via de mail bij hen) dat het niet mogelijk is om op te zeggen omdat ik een betaalachterstand heb. Zeg dat dan even eerder of zo.quote:
En ik vond van 1 tot 12 al langquote:
ik heb zaterdag op zondag 0 uur geslapenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik vond van 1 tot 12 al lang
oh dan snap ik t welquote:Op maandag 1 februari 2016 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb zaterdag op zondag 0 uur geslapen
Gewoon van 3 tot 12 slapenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh dan snap ik t wel
Mijn slaapritme is dan wel een week lang vernietigd
wat een leven heeft die manquote:
Sowiesoquote:Op maandag 1 februari 2016 03:24 schreef Sked het volgende:
best skeer eigenlijk als je nachtwinkel bent en dan om 2 uur al dicht gaat
'moeilijke tienerjaren' lolzquote:Op maandag 1 februari 2016 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat een leven heeft die man
ik moest vanaf mijn 16de regelmatig voor mijzelf koken, mijn eigen was doen enzovoorts
Alleen van jezelf?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat een leven heeft die man
ik moest vanaf mijn 16de regelmatig voor mijzelf koken, mijn eigen was doen enzovoorts
valt me op dat hij niet crimineel is gewordenquote:
watquote:Op maandag 1 februari 2016 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen van jezelf?
Dat klinkt als een inefficiente taakverdeling.
oh nee mijn moeder heeft een vriend maar die woont in alkmaar en ik was dan altijd het hele weekend alleen dus als ik schone kleren wou dan moest ik dat zelf doen en als ik wou eten moest ik zelf kokenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij ons thuis gewoon ik de was, zusje koken, pa dingen om het huis heen en ma stofzuigen.
haha omg dit ga ik opslaan en later een keer kijkenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vermaak me kostelijk met deze show.
Ja je moet op de hoogte zijn van de valkuilen van de liefde.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
haha omg dit ga ik opslaan en later een keer kijken
Ik heb misschien autisme. :$quote:Op maandag 1 februari 2016 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja je moet op de hoogte zijn van de valkuilen van de liefde.
Ok, Braddie.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:03 schreef Braddie het volgende:
Het is een FOK!ker Daar bestaat geen "Misschien" bij
dat of dumbells ofzoquote:Op maandag 1 februari 2016 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zouden de beste oefeningen zijn om een subtiel beetje armomvang mee te kweken als vrouw?
Pushups?
Gewoon opbouwen danquote:Op maandag 1 februari 2016 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het wel eerder geprobeerd maar ik geef telkens op omdat zelfs een paar reps al erg moeilijk gaan omdat ik gewoon schraalmagere armpjes heb.
Je overschat nu al hoeveel ik er daadwerkelijk kanquote:Op maandag 1 februari 2016 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon opbouwen dan
dus 3x 10 push ups
dan 3x 15 enzovoorts
was maar een voorbeeldje hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je overschat nu al hoeveel ik er daadwerkelijk kan
Ja klopt, weet ook wel dat het gewoon een kwestie van opbouwen is.quote:
nja je kan ook eerst proberen met dumbells wat oefeningen te doenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt, weet ook wel dat het gewoon een kwestie van opbouwen is.
Raak alleen snel gedemotiveerd omdat ik met mijn armen zo weinig kracht heb vergeleken met bijvoorbeeld benen. Moet niet zo'n quitter zijn. :$
Zou misschien wel een goede aankoop zijn. Heb wel een sportschoolabonnement maar vind het eigenlijk veel prettiger om wat korte oefeningen thuis dagelijks te kunnen doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja je kan ook eerst proberen met dumbells wat oefeningen te doen
dat is wat minder zwaar dan push ups of pull ups
is volgens mij ook niet zo duur verderquote:Op maandag 1 februari 2016 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou misschien wel een goede aankoop zijn. Heb wel een sportschoolabonnement maar vind het eigenlijk veel prettiger om wat korte oefeningen thuis dagelijks te kunnen doen.
Ik heb serieus wel een hoop kracht in m`n armen, schouder en benen, alleen spieren zie je nietquote:
Gesprek met de neuropsycholoog. Hij denkt eraan. Ik was zelf verrast.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje. Maar je komt zo niet autistisch over op me.
Wat heeft die vermoedens doen rijzen?
Mijn oude rijinstructeur dacht dat ook bij m`n eerste paar rijlessen omdat ik volgens hem niet "in hokjes" kan denkenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Gesprek met de neuropsycholoog. Hij denkt eraan. Ik was zelf verrast.
Maar een rijinstructeur is wel wat anders dan een neuropsycholoog.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn oude rijinstructeur dacht dat ook bij m`n eerste paar rijlessen omdat ik volgens hem niet "in hokjes" kan denken
haha autistquote:Op maandag 1 februari 2016 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar een rijinstructeur is wel wat anders dan een neuropsycholoog.
Klopt, daarom juist.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar een rijinstructeur is wel wat anders dan een neuropsycholoog.
Er zijn duizend andere redenen bij jouquote:Op maandag 1 februari 2016 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn oude rijinstructeur dacht dat ook bij m`n eerste paar rijlessen omdat ik volgens hem niet "in hokjes" kan denkenSerieus "eerste paar rijlessen" "In hokjes denken" Wat gaat er mis?
Oh, en een rijinstructeur die dat aan z`n leerling vraagt
Ik snap deze uitleg niet. Ik vraag me nu af of dit aan jou of aan mij ligt.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn oude rijinstructeur dacht dat ook bij m`n eerste paar rijlessen omdat ik volgens hem niet "in hokjes" kan denkenSerieus "eerste paar rijlessen" "In hokjes denken" Wat gaat er mis?
Oh, en een rijinstructeur die dat aan z`n leerling vraagt
aan jou jij bent een autistquote:Op maandag 1 februari 2016 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap deze uitleg niet. Ik vraag me nu af of dit aan jou of aan mij ligt.
Is goed Mort.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er zijn duizend andere redenen bij jou
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, daarom juist.
Iedereen denkt maar te weten wat iemand is
Mijn instructeur dacht dat ik autisme had omdat ik niet in hokjes kon denken.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap deze uitleg niet. Ik vraag me nu af of dit aan jou of aan mij ligt.
#geinig.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:01 schreef Tjacka het volgende:
braddie is een autotist
hahaha snap je auto
Dat staat nog nergens vast.quote:
autototistquote:Op maandag 1 februari 2016 14:01 schreef Tjacka het volgende:
braddie is een autotist
hahaha snap je auto
En waaruit concludeerde hij dat?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn instructeur dacht dat ik autisme had omdat ik niet in hokjes kon denken.
ik wil fera evengoed nog graag neuken jaquote:Op maandag 1 februari 2016 14:02 schreef Braddie het volgende:
En trouwens, wat boeit het of iemand autistisch is of niet? Maakt diegene niet opeens minder aardig lijkt me.
Tjacka vindt mij stiekem wel lief.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:02 schreef Braddie het volgende:
En trouwens, wat boeit het of iemand autistisch is of niet? Maakt diegene niet opeens minder aardig lijkt me.
Ik deed in het begin de combinatie kijken > knipperen > kijken > gaan verkeerdquote:
Toen had ik net 3 rijlessen achter de rugquote:Ben je autist? Want je vind die volgorde moeilijk en volgens mij hiermee ook het in hokjes denken
Dat is een understatement.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Apart. Dat heeft mijn rijinstructeur nooit gezegd.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik deed in het begin de combinatie kijken > knipperen > kijken > gaan verkeerd
Hij zei letterlijk
[..]
Toen had ik net 3 rijlessen achter de rug
je moet niet alles zo persoonlijk aanmeten braddiequote:Op maandag 1 februari 2016 14:02 schreef Braddie het volgende:
Mijn rijinstructeur was een rare vogel (De laatste van de 3quote:Op maandag 1 februari 2016 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Dat heeft mijn rijinstructeur nooit gezegd.
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is een understatement.Awww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
je krijgt wat je verdientquote:Op maandag 1 februari 2016 14:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn rijinstructeur was een rare vogel (De laatste van de 3) Maar hij wist wel dondersgoed wat mijn probleem was m.b.t inzicht.
Moeite hebben met het oppakken van nieuwe vaardigheden past er wel een beetje bij.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Gesprek met de neuropsycholoog. Hij denkt eraan. Ik was zelf verrast.
Dus zijn diagnose was correct?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn rijinstructeur was een rare vogel (De laatste van de 3) Maar hij wist wel dondersgoed wat mijn probleem was m.b.t inzicht.
Het spectrum is breed. Wie weet val ik wel ergens tussen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeite hebben met het oppakken van nieuwe vaardigheden past er wel een beetje bij.
Jouw blijk van empathisch vermogen dan weer totaal niet.
Nee, want ik had door de instructeur daarvoor heel veel onzekerheid gekregen in het verkeer. (Wat niet zo gek is als hij je vraagt om in te parkeren wat ik nog nooit had gedaan, vervolgens laat ik de auto afslaan en zegt hijquote:
En zo had hij nog een hoop andere rare fratsen, bij įlles wat ik deed qua sturen of schakelen als dat fout ging in zijn ogen begon 'ie te zuchten of te kuchen..)quote:Laat maar zitten, je leert het nooit
Dat is natuurlijk zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het spectrum is breed. Wie weet val ik wel ergens tussen.Maar ze gaan ook nog steeds naar andere dingen kijken.
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo.
Misschien moet je het nummer van Braddies instructeur vragen voor een extra snelle diagnose.
[..]
Dat is natuurlijk zo.
Misschien moet je het nummer van Braddies instructeur vragen voor een extra snelle diagnose.
[..]
Dat is natuurlijk zo.
Hehe.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo.
Wel apart. Is nou niet het eerste waar ik aan zou denken bij jouquote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het spectrum is breed. Wie weet val ik wel ergens tussen.Maar ze gaan ook nog steeds naar andere dingen kijken.
wat heb ikquote:Op maandag 1 februari 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel apart. Is nou niet het eerste waar ik aan zou denken bij jou
Geen tongquote:
de meeste welquote:Op maandag 1 februari 2016 14:13 schreef Trollscience het volgende:
iedereen op FOK! heeft een vorm van autisme
Er is natuurlijk wel een groot verschil de uitingsvormen van autisme tussen mannen en vrouwen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel apart. Is nou niet het eerste waar ik aan zou denken bij jou
Oh ja ongetwijfeld maar de hoofd-symptomen zullen wel hetzelfde zijn lijkt me toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een groot verschil de uitingsvormen van autisme tussen mannen en vrouwen.
het gaat niet over symptomen, het gaat over uitingenquote:Op maandag 1 februari 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ongetwijfeld maar de hoofd-symptomen zullen wel hetzelfde zijn lijkt me toch?
Ik hoorde dat er de laatste jaren geluiden zijn dat de criteria te veel gericht zijn op het diagnosticeren van mannen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ongetwijfeld maar de hoofd-symptomen zullen wel hetzelfde zijn lijkt me toch?
Dat sowieso.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:13 schreef Tjacka het volgende:
tegenwoordig is de diagnose autisme toch alles omvattend
Dan denk ik, ja.. Want oefenen en aanleg staan daar niet los van natuurlijk. Het maakt echt niet meer uit voor mensen of het reėel is wat er gezegd word.quote:Ben je autistisch of zo dat je dat kan?
Joh wijsneusquote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het gaat niet over symptomen, het gaat over uitingen
Eerder ADHD wees maar gerust.quote:
ja die zijn bij mannen en vrouwen anders dat zegt ze tochquote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh wijsneus
Maar waar denk je dat die symptomen toe leiden? Juist uitingen
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Als je vroeger drukker was dan andere kinderen kreeg je de stempel ADHD. Als je tegenwoordig dingen minder snel oppikt of juist sneller dan anderen of ook maar ergens aanleg voor hebt krijg je de stempel Autisme. Het gaat echt nergens meer over.
Ik speel keyboard en gitaar en bas en drums en ik zing. En iedereen zegt
[..]
Dan denk ik, ja.. Want oefenen en aanleg staan daar niet los van natuurlijk.
dat heb ik laatst op school gehadquote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Als je vroeger drukker was dan andere kinderen kreeg je de stempel ADHD. Als je tegenwoordig dingen minder snel oppikt of juist sneller dan anderen of ook maar ergens aanleg voor hebt krijg je de stempel Autisme. Het gaat echt nergens meer over.
[..]
Dan denk ik, ja.. Want oefenen en aanleg staan daar niet los van natuurlijk.
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja die zijn bij mannen en vrouwen anders dat zegt ze toch
[..]
dat dat veranderd is in de psychologiequote:
ik had dan een nummer van barbara streisand gedaanquote:Op maandag 1 februari 2016 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als fokkers hier op fok werden aangekondigd als darters hoorde je bij mij ''The Worldst greatest'' van Rkelly..
Tegenwoordig ? Jawel. In mijn ogen dan.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je krijgt echt niet zomaar een diagnose autismespectrum
valt echt vies tegen hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je krijgt echt niet zomaar een diagnose autismespectrum
Precies, het is zeer zeker veranderd. Mensen worden steeds vaker onterecht in hokjes geplaatst mede door die diagnoses die ze (ook) onterecht krijgen soms.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat dat veranderd is in de psychologie
maar ik lette heel slecht op die les dus ik weet het niet meer precies
Dat ik dit heb gelezenquote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Dan denk ik, ja.. Want oefenen en aanleg staan daar niet los van natuurlijk. Het maakt echt niet meer uit voor mensen of het reėel is wat er gezegd word.
Oh nee, hij kan een appel schillen in 30 seconden, hij is autistisch. Oh nee, hij kan koken. Dan MOET hij wel autistisch zijnLijkt wel alsof we die kant op gaan.
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tegenwoordig ? Jawel. In mijn ogen dan.
Wat ik al zei. Vroeger als je druk was kreeg je ritalin/concerta voorgeschreven. Tegenwoordig als je druk bent krijg je geen ritalin/concerta meer, nee. Dan krijg je de stempel autisme op je gedrukt.
Je hebt duidelijk geen idee waar je over praat.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tegenwoordig ? Jawel. In mijn ogen dan.
Wat ik al zei. Vroeger als je druk was kreeg je ritalin/concerta voorgeschreven. Tegenwoordig als je druk bent krijg je geen ritalin/concerta meer, nee. Dan krijg je de stempel autisme op je gedrukt.
Lachwekkend ja. En meteen volgestopt wordt met medicatie.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:24 schreef Trollscience het volgende:
Sowieso die onwetendheid, mensen die denken dat je één gesprek hebt met een psycholoog en dan gelijk een diagnose krijgt.of nog erger, mensen die 'niet geloven in autisme of ADHD'
_____
verdienen ze geld he als ze het niet zeker weten plakken ze gewoon het stempeltje waar je het meeste van hebt.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ze willen je wel heeeel graag een diagnose geven als je waar dan ook psychische hulp zoekt, ook al geef je zelf duidelijk aan dat je daar niet naar op zoek bent.
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
verdienen ze geld he als ze het niet zeker weten plakken ze gewoon het stempeltje waar je het meeste van hebt.
Nee het heeft wel te maken met geld, maar niet op die manier.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
verdienen ze geld he als ze het niet zeker weten plakken ze gewoon het stempeltje waar je het meeste van hebt.
beter hou je hem gewoon uitquote:Op maandag 1 februari 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Vrijdag beginnen bij vrijwilligerswerkMoet helaas mijn lippiercing wel uit doen. Maar mag daar in tegen wel gewoon in een rok lopen.
wat ga je doen lekkerdingquote:Op maandag 1 februari 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Vrijdag beginnen bij vrijwilligerswerkMoet helaas mijn lippiercing wel uit doen. Maar mag daar in tegen wel gewoon in een rok lopen.
Daarentegen*quote:Op maandag 1 februari 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
Het gaat eerder om perverse prikkels vanuit de overheid om psychische hulp te kunnen bekostigen, er is gewoon steeds minder ruimte voor hulp zonder een etiketje. En dat is best jammer.
Wat is er mis met een etiketje als de problemen die je ervaart voor het grootst gedeelte of helemaal horen bij het etiket?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
Het gaat eerder om perverse prikkels vanuit de overheid om psychische hulp te kunnen bekostigen, er is gewoon steeds minder ruimte voor hulp zonder een etiketje. En dat is best jammer.
lquote:Op maandag 1 februari 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien.
[..]
Huiskamer vrijwilligster bij ouderen.
[..]
leuk denk ikquote:Op maandag 1 februari 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien.
[..]
Huiskamer vrijwilligster bij ouderen.
[..]
Niets. Maar als je zelf aangeeft dat je al weet waar je zwakke punten liggen en dat je daarbij gewoon wat praktische hulp of een stok achter de deur nodig hebt, is daar geen ruimte voor zonder een uitgebreid diagnosetraject. Verspilde energie als je het mij vraagt, in sommige gevallen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er mis met een etiketje als de problemen die je ervaart voor het grootst gedeelte of helemaal horen bij het etiket?
Dat klopt wel inderdaad. Maar je kan je afvragen of een therapeut dan de beste oplossing is daarvoorquote:Op maandag 1 februari 2016 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets. Maar als je zelf aangeeft dat je al weet waar je zwakke punten liggen en dat je daarbij gewoon wat praktische hulp of een stok achter de deur nodig hebt, is daar geen ruimte voor zonder een uitgebreid diagnosetraject. Verspilde energie als je het mij vraagt, in sommige gevallen.
wat dan welquote:Op maandag 1 februari 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt wel inderdaad. Maar je kan je afvragen of een therapeut dan de beste oplossing is daarvoor
sure maar dat ga je niet kunnen lezen denk ikquote:Op maandag 1 februari 2016 14:32 schreef Tjacka het volgende:
wp wil jij dit plaatje verkleinen zo dat ik hem als UI kan gebruiken
[ afbeelding ]
Wat voor opties heb je nog meer dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt wel inderdaad. Maar je kan je afvragen of een therapeut dan de beste oplossing is daarvoor
Ja was ik ook.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik dacht me te herinneren dat je vorig jaar ook al bezig was.
kut zooiquote:Op maandag 1 februari 2016 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sure maar dat ga je niet kunnen lezen denk ik
Studiebegeleiders, maatschappelijk werkers, jongerenwerkers, jobcoaches. Allemaal mensen die op een lagere schaal ook veel aan problemen kunnen doenquote:
valt tegen hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Studiebegeleiders, maatschappelijk werkers, jongerenwerkers, jobcoaches. Allemaal mensen die op een lagere schaal ook veel aan problemen kunnen doen
Dat ligt maar net aan het soort problemen waar het om gaat.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Studiebegeleiders, maatschappelijk werkers, jongerenwerkers, jobcoaches. Allemaal mensen die op een lagere schaal ook veel aan problemen kunnen doen
Ja dat ken ik die komen allemaal koffie drinken klein gesprekje voeren op die manier geld verdienen en ze komen nooit met iets.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral ook lekker alles afwijzend tegemoet gaanquote:Op maandag 1 februari 2016 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat ken ik die komen allemaal koffie drinken klein gesprekje voeren op die manier geld verdienen en ze komen nooit met iets.
dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat ken ik die komen allemaal koffie drinken klein gesprekje voeren op die manier geld verdienen en ze komen nooit met iets.
dit is echt bullshit mikeyquote:Op maandag 1 februari 2016 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel van die begeleider lui wel hoor.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Zo afspraak gemaakt bij de huiaarts. Heb echt super random laatste paar weken ineens een pijnlijke hand.
heb je je vriend gefist?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Nu ook. Voelt behoorlijk gekneusd aan qua pijn maar dat is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |