SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja hoor Elanquote:
Nee totaal niet hequote:Op maandag 1 februari 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
Zo. Dat duurde helemaal niet lang....
Genot he.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:30 schreef Sked het volgende:
En Feyenoord moet nog naar Ajax, PEC, Utrecht, Vitesse, Twente, Heracles en Willem II
Wat een drama
Je moet je er wel van distantiėren als veel volk inclusief media over een kam scheertquote:Op maandag 1 februari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind die trend van alles maar publiekelijk moeten afkeuren ook wat treurig, iets waar je niet bij betrokken bent hoef je nooit publiekelijk voor te excuseren/distantieren/afkeuren.
na een aanslag zie je dat ook veel.
Heb je hem zien spelen?!quote:Op maandag 1 februari 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor Elan
Welke mogelijke reden kun je uberhaupt verzinnne om bedreiging `niet' af te keuren?
Je hoeft het van mij niet publiekelijk af te keuren, maar ik vind die mensen moraalridders noemen nog droeviger. Alsof je het er zonder het echt zo te verwoorden er wel enigszins begrip voor hebtquote:Op maandag 1 februari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind die trend van alles maar publiekelijk moeten afkeuren ook wat treurig, iets waar je niet bij betrokken bent hoef je nooit publiekelijk voor te excuseren/distantieren/afkeuren.
Juistquote:Op maandag 1 februari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee hoor. Dan zwicht je voor dat volk.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet je er wel van distantiėren als veel volk inclusief media over een kam scheert
Als jij door een groepje hooligans prive bij je huis met de dood wordt bedreigt dan vind ik het niet meer dan logisch dat hij aangifte doet in ieder gevalquote:Op maandag 1 februari 2016 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je hem zien spelen?!
Dan roep je het ook wel een beetje over jezelf af natuurlijk.
Daarnaast grow some balls. Een Johan Derksen maakte wekelijks dit soort dingen mee.
Mensen zwichten omdat ze niet weggezet willen worden als het een of ander waar ze niks mee te maken hebbenquote:Op maandag 1 februari 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan zwicht je voor dat volk.
oh speelt hij zo slecht?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je hem zien spelen?!
Dan roep je het ook wel een beetje over jezelf af natuurlijk.
Daarnaast grow some balls. Een Johan Derksen maakte wekelijks dit soort dingen mee.
Precies.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan zwicht je voor dat volk.
Oh dus als iemand een ander bedreigt dan moet je vooral er niks van zeggen. Anders ben je echt wel een moraalridderquote:Op maandag 1 februari 2016 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Zelfde met moslims die zich zouden moeten excuseren voor terroristen.
Rot op man.
Dat is hem goed recht inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij door een groepje hooligans prive bij je huis met de dood wordt bedreigt dan vind ik het niet meer dan logisch dat hij aangifte doet in ieder geval
Je publiekelijk schamen voor acties van wildvreemden neigt inderdaad naar moraalridderschap. Dat klopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dus als iemand een ander bedreigt dan moet je vooral er niks van zeggen. Anders ben je echt wel een moraalridder
De kanker zeg wat een sneue redenering
Afkeurend reageren in een gesprek over het onderwerp is iets anders dan veel mensen die zomaar uit het niks op facebook/twitter/fok nu posts gaan zetten hoe erg het wel niet is na een incident. Omdat ze toevallig de zelfde religie/voetbalclub wat dan ook hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Afkeurend reageren is ook heel wat anders dan je schamen natuurlijk
Mwah, je mag best je mening openbaren dat je er afstand van neemt. Ik vind dat niet zozeer met moraalridder spelen te maken hebben. Gewoon je mening uitenquote:Op maandag 1 februari 2016 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Je publiekelijk schamen voor acties van wildvreemden neigt inderdaad naar moraalridderschap. Dat klopt.
Helaas doet iedereen daar tegenwoordig naar al te graag aan mee op sociale media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |