quote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Tjacka het volgende:
huisje van 350 euro per maand
en 1350 euro per maand uitgeven aan Lego en Transformers
wat een leven moet dat zijn
Je bent zelf fat.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Maar datzorgt er nog steeds niet voor fat jij over elke individu kan oordelen of het rechtvaardig is of niet
vind ik nog steeds pittig veel, want kinderen en ouderen reken je natuurlijk niet meequote:Op maandag 1 februari 2016 16:20 schreef Sked het volgende:
september 2015: 810.830 arbeidsongeschiktheidsuitkeringen
al 200.000 minder dan de miljoen van Elan, gaat dus de goede kant op
Huisdier en sportschoolabo nemen, en een goed internetabonnement. Kom je al een redelijk eind.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is echt fucking weinig als je hele dagen moet vullen.
haha lolquote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk reageer je daar niet inhoudelijk opquote:
Met vullen bij de AH verdien je minder :squote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neuh, in die schaal mag je gewoon 40% aftikkenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik schatte het bruto modale inkomen verkeerd in omdat ik dacht dat er minder belasting enzo van het netto bedrag afging.
Waarom zou ik.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja natuurlijk reageer je daar niet inhoudelijk op
Verrassend
En nog steeds een fatty zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al je geld uitgeven aan transformers bij wijze van dieet?
Joh. Raar ook echtquote:Op maandag 1 februari 2016 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou ik.
Jij gaat toch direct schelden dus bekijk het maar lekker met je zooitje.
Als je wat te klagen hebt moet je iets aan de oorzaak doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:24 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik betaal wel iets meer dan 350 voor m'n hypotheek, en hou iets minder over voor vermaak, maar ik mag niet klagen denk ik
Kuthoerenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je wat te klagen hebt moet je iets aan de oorzaak doen.
Nee?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh. Raar ook echt
Misschien eens wat mindrr oordelen kerel. Want je denkt altijd wel dat je alles weet over anderen maar daar schort het toch behoorlijk in
Vrijwillig*.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |