Nee bedankt.quote:
Ik zie het verband niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
je vriendin eens wat aandacht geven
Heb ik al toch.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want je hebt vast geen belangstelling voor mijn nudies.
Ga gewoon lekker wat doen man. Je bent nu al maanden aan het solliciteren, niet?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrijwillig*.
En weet je alsnog niks over wat de reden is waarom ik wajong ontvang dus mijn stelling blijft hetzelfde dat je zonder enige kennis oordeelt
Gelukkig zat je niet in JNG dan. Daar zat een stel wat nog 100 keer erger wasquote:Op maandag 1 februari 2016 16:32 schreef Typisch het volgende:
ik vind dat hele kaneel en loka seks gedoe in dit topic echt dieptreurig.
sowieso fokkers/fokstelletjes die het daar constant over hebben of naar hint in topics als dit![]()
Jelly?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:32 schreef Typisch het volgende:
sowieso fokkers/fokstelletjes die het daar constant over hebben of naar hinten in topics als dit![]()
ik ben daar ook wel eens langs gekomen geloof ikquote:Op maandag 1 februari 2016 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig zat je niet in JNG dan. Daar zat een stel wat nog 100 keer erger was
voor de rest vind ik het wel leuke usersquote:Op maandag 1 februari 2016 16:34 schreef Tjacka het volgende:
leuk we gaan weer elkaar uitmaken voor treurig
Dat is dan aardig van je. /nosarcasmquote:Op maandag 1 februari 2016 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker wat doen man. Je bent nu al maanden aan het solliciteren, niet?
Gun het je van harte iig.
treurig Tjackaquote:Op maandag 1 februari 2016 16:35 schreef Tjacka het volgende:
maandje wajong ontvangen, turken wegpesten op een forumpje, beetje gokken, elke reden kunnen vinden om vooral geen stage te vinden
#goedleven
Modambities Much?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:37 schreef Sked het volgende:
Is er nog iemand die iets kwijt wil?
Zo nee, kunnen we gewoon weer normaal gaan doen nu
Dat weet ik toch niet man.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan aardig van je. /nosarcasm
En waar denk je dat ik mee bezig ben?
Maargoed, ik heb het hier de afgelopen tijd iets te vaak over gehad, en niet alleen met jou. Beetje klaar mee
Nee, niet bepaald maar het heeft weinig zin om elkaar maar elke keer op hetzelfde punt af te zeikenquote:
Ik vind het supervervelend dat mensen de jeugd afkraken in "24 uur met" gisteren. Die mannen zijn 30+, 1 is er vader en een tweede wordt dat de komende maanden. Nee ze zetten de boel niet meer op zijn kop, dat maakt het geen matig interview...quote:Op maandag 1 februari 2016 16:37 schreef Sked het volgende:
Het was niet slecht, maar een memorabel interview was het nou ook niet echtquote:Op maandag 1 februari 2016 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het supervervelend dat mensen de jeugd afkraken in "24 uur met" gisteren. Die mannen zijn 30+, 1 is er vader en een tweede wordt dat de komende maanden. Nee ze zetten de boel niet meer op zijn kop, dat maakt het geen matig interview...
Hier heeft niemand wat aan, maar moest het even kwijt
Ja mijn teennagel is ingegroeid.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:37 schreef Sked het volgende:
Eensquote:Op maandag 1 februari 2016 16:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald maar het heeft weinig zin om elkaar maar elke keer op hetzelfde punt af te zeiken
De jeugd?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het supervervelend dat mensen de jeugd afkraken in "24 uur met" gisteren. Die mannen zijn 30+, 1 is er vader en een tweede wordt dat de komende maanden. Nee ze zetten de boel niet meer op zijn kop, dat maakt het geen matig interview...
Hier heeft niemand wat aan, maar moest het even kwijt
Stuur maarquote:Op maandag 1 februari 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want je hebt vast geen belangstelling voor mijn nudies.
Het wentquote:Op maandag 1 februari 2016 16:32 schreef Typisch het volgende:
sowieso fokkers/fokstelletjes die het daar constant over hebben of naar hinten in topics als dit![]()
Pepijn is de laatste maanden sowieso dood geinterviewd over zijn kind, training en boeken, dus heel veel nieuws was er idd nietquote:Op maandag 1 februari 2016 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was niet slecht, maar een memorabel interview was het nou ook niet echt
Als ik de jeugd zeg bedoel ik altijd wel de JvT jaquote:Op maandag 1 februari 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De jeugd?
De jeugd van tegenwoordig bedoel je?
geo en dinges?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig zat je niet in JNG dan. Daar zat een stel wat nog 100 keer erger was
Dat kan ik best begrijpen, maar dan moet je die gasten gewoon niet uitnodigenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pepijn is de laatste maanden sowieso dood geinterviewd over zijn kind, training en boeken, dus heel veel nieuws was er idd niet
Jij mag daar nog niet komen? (huehue)quote:Op maandag 1 februari 2016 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik geloof dat dus niet :s
Ik begrijp nog steeds niet waarom je daar zo'n groot bewonderaar van bent.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik de jeugd zeg bedoel ik altijd wel de JvT ja
Nee, ik weet de usernames niet meer, die chick was ook ooit chocolatechick ofzoquote:
Wel, maar over het algemeen is het niet zo interessant.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij mag daar nog niet komen? (huehue)
ik weet nog wel een paar labielenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik weet de usernames niet meer, die chick was ook ooit chocolatechick ofzo
Nee johquote:
Heb ik bij jou en je stenenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom je daar zo'n groot bewonderaar van bent.
bij leven en laten leven hoort ook dat je best mag zeggen als iets je irriteertquote:Op maandag 1 februari 2016 16:43 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het allemaal maar vreemd hier
als kaneel en lokje het leuk vinden op een bepaalde manier te posten moeten ze dat lekker zelf weten toch
het zijn gewoon lieve mensen
niemand is perfect
leven en laten leven
Hoezo ben ik labielquote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet nog wel een paar labielen
VoornaamAchternaam
Fok-it
TienVingers
Jhali
Fairydust
TienVingers? Die zei nog minder op fok dan jij in het echtquote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet nog wel een paar labielen
VoornaamAchternaam
Fok-it
TienVingers
Jhali
Fairydust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |