Wat een oordelen allemaal weerquote:Op maandag 1 februari 2016 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik bekostig tenminste mijn eigen verslavingen. Jij stort je WIA gelijk op Betfair.
Met al die praatjes van je hier zou je volgens mij irl best wat kunnen doen qua arbeid, maar goed lang leve de verzorgingsstaat die dit soort excessen mogelijk maakt.
quote:Op maandag 1 februari 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:
Haha Elan is boos dat Fok-it en Ama meer geld krijgen per maand terwijl hij werkt.
Ah joh laat die kerel zich lekker kapot zuipenquote:
Waarom denk je dat hij rijk is? :$quote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was bij de Lidl, zie ik ineens mijn huisbaas.
Hij heeft 2 dikke Porsches voor de deur, wat doet ie daar :s
Zolang het niet van mijn belastingcenten is :squote:Op maandag 1 februari 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah joh laat die kerel zich lekker kapot zuipen
Als Bijstand tegenwoordig 2200 netto is stop ik morgen met werken.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:
Haha Elan is boos dat Fok-it en Ama meer geld krijgen per maand terwijl hij werkt.
Liever niet, komt ie straks in het ziekenhuis terecht voor duizenden euro's en daar kunnen wij voor opdraaienquote:Op maandag 1 februari 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat hij er bij loopt als Ivo Opstelten, praat als Ard van der Steur, 2 Porsches heeft en meerdere panden verhuurt in Arnhemquote:Op maandag 1 februari 2016 16:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij rijk is? :$
Wij? Jij zit toch ook thuis?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Liever niet, komt ie straks in het ziekenhuis terecht voor duizenden euro's en daar kunnen wij voor opdraaien
Dan heb ik nog steeds meer gemaakt van mijn leven dan jij op dit moment doet.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen bijstand :squote:Op maandag 1 februari 2016 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Bijstand tegenwoordig 2200 netto is stop ik morgen met werken.
Verkapt zie mij een dikke baan hebbenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Bijstand tegenwoordig 2200 netto is stop ik morgen met werken.
Sommige dingen verkopen ze alleen bij de lidlquote:Op maandag 1 februari 2016 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat hij er bij loopt als Ivo Opstelten, praat als Ard van der Steur, 2 Porsches heeft en meerdere panden verhuurt in Arnhem
Is dat niet vrij modaal?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verkapt zie mij een dikke baan hebben
Zoals?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige dingen verkopen ze alleen bij de lidl
Dat is amper modaal man.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verkapt zie mij een dikke baan hebben
Modaal is ietsje minder volgens mijquote:Op maandag 1 februari 2016 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat niet vrij modaal?
2200 kan ik verdienen als ik mijn MBO4 heb afgerond volgens mij :squote:Op maandag 1 februari 2016 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is amper modaal man.
Als jullie straks afgestudeerd zijn verdien je het dubbele. Easy
of hij knalt je gewoon afquote:Op maandag 1 februari 2016 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wat vind, kan ik vast wel wat zwijggeld regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |