Maakt ook helemaal niets uit of ik het begrijp toch.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik bij jou en je stenen
fokkie en inso hebben er een handje van om sommige gewoon weg te pestenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij leven en laten leven hoort ook dat je best mag zeggen als iets je irriteert
Ja preciesquote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maakt ook helemaal niets uit of ik het begrijp toch.
Gewoon leuk vinden wat je leuk vindt.
oh my godquote:Op maandag 1 februari 2016 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik weet de usernames niet meer, die chick was ook ooit chocolatechick ofzo
ach man jij kan niet eens een mbo 2 niveau afronden pikkiequote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TienVingers? Die zei nog minder op fok dan jij in het echt
Zo, die kwam uit het nietsquote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach man jij kan niet eens een mbo 2 niveau afronden pikkie
Eian post om die reden ook niet meer.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fokkie en inso hebben er een handje van om sommige gewoon weg te pesten
Klopt. Kan maar beter overal mee stoppenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ahahahahaquote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat zou de wereld niet veel slechter maken neequote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Kan maar beter overal mee stoppen
Uit dat licht
Ja, al is het in woonwijken toch minder leuk met eerst een laag puin.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb ook een tijdje boringen gedaan op school. Ik vind het wel leuk werk.
eian vond mij ook een debielquote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Eian post om die reden ook niet meer.
Hij vindt fikkie een enorme debiel.
rawrquote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Typisch het volgende:
LR aka the boorgod
if you know what I mean
Het was eigenlijk al begonnen voor je vertrokken wasquote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Wow. Ben even naar de Aldi en de sfeer is meteen helemaal weg hier.
I don't, now what?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Typisch het volgende:
LR aka the boorgod
if you know what I mean
Zijn postst hadden vaak wel een speciaal karakter.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
eian vond mij ook een debiel
die neem ik niet serieus
Hopen dat het nu weer leuk wordt dan :Squote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Wow. Ben even naar de Aldi en de sfeer is meteen helemaal weg hier.
Goed puntquote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was eigenlijk al begonnen voor je vertrokken was
Wat heb je gehaald?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed puntMaar het is alleen maar erger geworden.
Elan, voor al uw feesten en partijenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed puntMaar het is alleen maar erger geworden.
hij ging ook telkens mijn realnaam noemenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn postst hadden vaak wel een speciaal karakter.
Helaas was jij verbannen toen hij er laatst was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |