neequote:
neequote:
dat is mijn kleine zusjequote:
Weet ik veelquote:
As alwaysquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld.
Dat zag je meteen aan het beleg al.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:55 schreef Soury het volgende:
Dat broodje was godsgruwelijk lekker ik denk aan een tweede
Straks maar de oven aan. Even een glas wijnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zag je meteen aan het beleg al.
Die smiley.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks maar de oven aan. Even een glas wijn[ afbeelding ]
Mens hoe vaak jij mij niet al stalker hebt genoemd, ik kan het niet eens meer tellen....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:15 schreef Soury het volgende:
Even tussendoor
[..]
Kritiek is je niet gewenst blijkbaar. Dat is bekend. Stalken is iemand die hier (in deze sc)loopt te sneren omdat ik een foto in lif plaats. Verder is mijn pohi iets anders dan de jouwe
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waar is FANN nou gepist om? Ik snap er geen zak van.
Nee schijnheil en dat weet je best...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik iets zei in het film topic
en dat heb ik duidelijk gezegdquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij krijgt wel een boel he? Nu weer water fysio voor nop. Misschien wat minder fokken als je last van je rug hebt
en dit slaat ook nergens op, als je mij niet Quote dan was ik hier nietquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat ik niet het gevoel wil hebben dat ik eerst mijn lijst met medicijnen en pijnstillers moet
posten om een excuus te hebben om hier te zitten
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze haalt die band zelf aan. Verder zal me het worst wezen
quote:
Kom op Fann, laat iedereen waar je het niet mee eens bent lekker de rambam krijgen.quote:
val jij effe door de mand....quote:
Ik was hier ook al weg...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op Fann, laat iedereen waar je het niet mee eens bent lekker de rambam krijgen.
Niet eens op reageren...
Ga je nu roet in het eten gooien?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op Fann, laat iedereen waar je het niet mee eens bent lekker de rambam krijgen.
Niet eens op reageren...
ik neem een wijntjequote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik check ff de koelkast of er nog genoeg bier is.
Ja joh ga je gang, je hebt er nogal druk meequote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
val jij effe door de mand....
moet ik nog quote zoeken waar je zegt dat ik niet in je Fokvaarwater mag zitten?
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet weg gaan.
Niet nodig...
Zodat Piet nog een biertje kan opentrekken, neh.. MM is lief van je, maar daar pas ik voor..quote:
Jammer, jullie zijn echt vermakelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:13 schreef FANN het volgende:
Zodat Piet nog een biertje kan opentrekken, neh..
Serieus wees niet zo'n drama queen. Mug olifantquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Zodat Piet nog een biertje kan opentrekken, neh.. MM is lief van je, maar daar pas ik voor..
Wat olie op het vuur kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus wees niet zo'n drama queen. Mug olifant
Heb je mijn smiley gejatquote:
Balletjes gedraaid?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:19 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb besloten morgen mijn zelfgemaakte tomatensoep te gaan maken... dat is pas iets om naar uit te kijken
Wie doet die toplijstjes ook al weer? Morgen nog erbij en dan zit de 1e maand er zo'n beetje opquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
De SC blijft wel lekker levendig zo.
Roodquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:19 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb besloten morgen mijn zelfgemaakte tomatensoep te gaan maken... dat is pas iets om naar uit te kijken
Nee, ook dat doet ik morgenquote:
Kon niet uitblijven natuurlijk... mijn sterrenbeeld is Stier dus ja.. daar hoort rood bijquote:
Ik zal foto's maken. Alleen doe ik wel bouillon blokje erin.... en een blikje tomatenpuree... de rest ga ik zelf snijden, bakken, koken en purerenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je weer iets om naar uit te kijken... Ik heb nog worst
Leeuw. ik heb nog een blik. Niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kon niet uitblijven natuurlijk... mijn sterrenbeeld is Stier dus ja.. daar hoort rood bij
Ik ben geen stier, maar ik heb er wel wat mee....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kon niet uitblijven natuurlijk... mijn sterrenbeeld is Stier dus ja.. daar hoort rood bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen stier, maar ik heb er wel wat mee....Ja maar, ja maar..... dat komt door Spanje oelewapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Dat komt omdat ze me te grazen hebben genomen .... Ja in Spanjequote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... dat komt door Spanje oelewapper
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen stier, maar ik heb er wel wat mee....Die zijn best tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Team stierquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze me te grazen hebben genomen .... Ja in Spanje
Chapeau voor de stierenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze me te grazen hebben genomen .... Ja in Spanje
Juist wel en etenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Chapeau voor de stieren![]()
Maar als ze je te grazen hebben genomen, dan vind je ze toch niet leuk meer en hang je ze niet op?
Ik heb nu angst voor die beestjes... Als ik nu in Spanje ergens ben waar ze los rondlopen.. gaan mn benen trillen... Ik was een held maar meer dan een 1 zomer heeft het niet geduurd...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Chapeau voor de stieren![]()
Maar als ze je te grazen hebben genomen, dan vind je ze toch niet leuk meer en hang je ze niet op?
Held ? Ik vind die renners nogal dom en geniet als ze te grazen worden genomenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu angst voor die beestjes... Als ik nu in Spanje ergens ben waar ze los rondlopen.. gaan mn benen trillen... Ik was een held maar meer dan een 1 zomer heeft het niet geduurd...
Tis niet overal hetzelfde .. Maar goed 30 jaar geleden was alles anders...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Held ? Ik vind die renners nogal dom en geniet als ze te grazen worden genomen
Ja vastquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet overal hetzelfde .. Maar goed 30 jaar geleden was alles anders...
Echt .. Ik was nog niet getrouwd en maakte een salto in de arena en brak mn neus en mocht gratis via de EHBO weer naar buiten....quote:
Ik bedoelde eik dat je dom was ipv een heldquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt .. Ik was nog niet getrouwd en maakte een salto in de arena en brak mn neus en mocht gratis via de EHBO weer naar buiten....
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu angst voor die beestjes... Als ik nu in Spanje ergens ben waar ze los rondlopen.. gaan mn benen trillen... Ik was een held maar meer dan een 1 zomer heeft het niet geduurd...
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
GAAN JULLIE, FANN EN SOURY, NU EINDELIJK EEN KEER OPHOUDEN MET DAT KINDERACHTIGE GEDOE JAH!
Waarom ben je dan zo domquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En de stieren daar trainen elke dag 100 rondjes op 100 hectare of meer ...
Bijverschijnsel van dat autisten pakkie door je eten?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
GAAN JULLIE, FANN EN SOURY, NU EINDELIJK EEN KEER OPHOUDEN MET DAT KINDERACHTIGE GEDOE JAH!
Daar kwam ik dan nooit meer.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En de stieren daar trainen elke dag 100 rondjes op 100 hectare of meer ...
Pakkie? Oh ja carnevalquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bijverschijnsel van dat autisten pakkie door je eten?
soms moet ik even schreeuwenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bijverschijnsel van dat autisten pakkie door je eten?
Team sacha...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
Oh diequote:
Vaak een poging ondernomen.... Ik begin er niet meer aan... Alhoewel ze nu wel weer wat ouder en wijzer zijn....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
Nou best jammer, ik keek weer uit naar een post met quotes uit 1980quote:
Is toch serieus erg jammer. Normaal is het altijd lachen met FANN.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak een poging ondernomen.... Ik begin er niet meer aan... Alhoewel ze nu wel weer wat ouder en wijzer zijn....
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou best jammer, ik keek weer uit naar een post met quotes uit 1980
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak een poging ondernomen.... Ik begin er niet meer aan... Alhoewel ze nu wel weer wat ouder en wijzer zijn....
Ik wil wel wat quotes uit den beginne van 40+ posten...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou best jammer, ik keek weer uit naar een post met quotes uit 1980
Ik zeg doen. Topic waardigquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel wat quotes uit den beginne van 40+ posten...
Nah Werkt je Nespresso al? Je had ons niet eens zo lang geleden uitgenodigd om een bakkie bij je thuis te doen... Maar dan moet ik Fann wel zover zien te krijgenquote:
Doe normaal zegquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:20 schreef sacha het volgende:
WIE WAT WAAR DONDERT ALLEMAAL NIET, SFEER VERPESTEND DONDERT WEL, OPHOUDEN GRAAG
Ja waar heb je het overquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:20 schreef sacha het volgende:
WIE WAT WAAR DONDERT ALLEMAAL NIET, SFEER VERPESTEND DONDERT WEL, OPHOUDEN GRAAG
Prima ik snap het niet ik zie de dm/pm 's welquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
lees het nog een keer, anders moeten we écht gaan dm-en of pm-en
SC om zeepquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
lees het nog een keer, anders moeten we écht gaan dm-en of pm-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |