Als het zover komt verkoop ik het en ben ik pleite...quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Huis verkopen hoeft niet altijd hoor.Laat je goed voorlichten
Met de cementmolen nog draaiend op aanhanger achter de Mercedes het briefje inleveren, zit er niet meer in tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:47 schreef Mickeys het volgende:
Er zit meer dan 5800 euro eigen geld in mijn huis... en voor een bijstands (aanvul) uitkering mag je niet meer dan dat bezitten, ook waarde van goederen rekenen ze mee
die goeie ouwe tijd?quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met de cementmolen nog draaiend op aanhanger achter de Mercedes het briefje inleveren, zit er niet meer in tegenwoordig.
\quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het zover komt verkoop ik het en ben ik pleite...
Laat ze lekker de rambam krijgen daar... Zolang ik net aan mijn hoofd boven water kan houden, kunnen ze hun bijstands aanvulling uitkering in hun je-weet-wel stekenquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met de cementmolen nog draaiend op aanhanger achter de Mercedes het briefje inleveren, zit er niet meer in tegenwoordig.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:52 schreef Mickeys het volgende:
Ik kan mij natuurlijk altijd als asielzoeker aanmelden... doe ik dat gewoon in Spanje... die behoort ook tot de EU
Samen met Chufquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:57 schreef Mickeys het volgende:
Ha... ik kan natuurlijk ook altijd hier een camping gaan beginnen. Grond genoeg voor een kleinschalig iets
Ik ga gewoon bij mn dochter wonen, ik heb haar tenslotte 25 jaar onderhouden, dus mag ze wel wat terug doen..quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:52 schreef Mickeys het volgende:
Ik kan mij natuurlijk altijd als asielzoeker aanmelden... doe ik dat gewoon in Spanje... die behoort ook tot de EU
De eigenaar van een camping hoeft ook niet in een tent te wonen natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo met mij? Ik ga niet kamperen...
Zei hij dat of dacht jij dat?quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
Over asielzoekers gesproken.... bij de bushalte begon een man ook tegen me te lullen
over hoe slecht hij het wel niet had en dit dat zus zo...
toen zei ik, nah........ zo slecht als in een tentenkamp hebben we het nog niet toch?
genoeg te eten, te drinken, en straks als je thuis bent is het weer warm....
Hmmm, viel het allemaal toch nog reuze mee
Maar lees je wel goed terug!? Mickey wil niks meer delenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
De eigenaar van een camping hoeft ook niet in een tent te wonen natuurlijk
ZONDER chufquote:
Het was een gesprek als je goed leest...quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar lees je wel goed terug!? Mickey wil niks meer delen
ow......... oké dan gaat het plan niet door...quote:
Leuk programma om eens te kijken Arm in Nederland? Eigen schuld!quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
Over asielzoekers gesproken.... bij de bushalte begon een man ook tegen me te lullen
toen zei ik, nah........ zo slecht als in een tentenkamp hebben we het nog niet toch?
Nooit gezien.... is het altijd hun eigen schuld?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk programma om eens te kijken Arm in Nederland? Eigen schuld!
nah... was maar een geintjequote:Op donderdag 21 januari 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Godzijdank, Fann is nogal van het koppelen... Omdat ze zoveel van me houdt
Jij krijgt wel een boel he? Nu weer water fysio voor nop. Misschien wat minder fokken als je last van je rug hebtquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was een gesprek als je goed leest...
dus ik zei dat.
ik heb zo nu en dan wel eens gesprekken me mensen, bij de koffietafel van AH bijvoorbeeld,
of bij de bushalte en toen ik in de bus zat wéér, maar dan met een andere vent
voor de nop?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij krijgt wel een boel he? Nu weer water fysio voor nop. Misschien wat minder fokken als je last van je rug hebt
Serieusquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nooit gezien.... is het altijd hun eigen schuld?
Arm is ook wel een ruim begrip hoor, die vent zag ik na 3 haltes weer uitstappen, hij was niet stokoud, niet kreupel en dan denk ik ook, nah had je net zo goed dat stukkie kunnen lopen, spaar je ook geld uit.
Leedvermaak.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk programma om eens te kijken Arm in Nederland? Eigen schuld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow ... wacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Nou nou.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
Voor nop zegt ze, krijg effe de pest jij
Heb je alles gezienquote:
Nee dusquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben afhankelijk wat mijn muts opzet.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... dat vindt jij normaal? dan weet ik dat meteen....
Ik heb wel 3 mutsen maar die hangen in de gang..quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben afhankelijk wat mijn muts opzet.
maar is wel handig om te weten voor mij, als je post dat je ergens last van hebt moet je niet zo zeiken en als je het achterwege laat krijg je dit.quote:
Niet alles draait om jou. Leer dat nou eensquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
maar is wel handig om te weten voor mij, als je post dat je ergens last van hebt moet je niet zo zeiken en als je het achterwege laat krijg je dit.
Je lult er weer lekker omheen....quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet alles draait om jou. Leer dat nou eens
Ik sleep haar ook de coffeeshop even inquote:
Niet alles draait om jou, hij quote Piet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sleep haar ook de coffeeshop even in
Breng je dr ook weer thuis of blijft ze slapen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sleep haar ook de coffeeshop even in
Ow...quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Sportman van het jaar... Wereldkampioen shorttrack
Ze is een beetje de familie junk deze week, ze zit aan een soort van morfine pillen. We maken daar grapjes overquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Breng je dr ook weer thuis of blijft ze slapen?
Tja kom je nu mee.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:27 schreef FANN het volgende:
En er zijn zeker wel mensen die het heeeeeeeeeeeeeeeel krap hebben in Nederland.
Ja.. mijn voormalige overburen die via de DSB bank 4 keer hun huis beleend hadden en toen de bank omviel en zij nog steeds moesten blijven betalen hadden ze het zo onwijs erg slecht dat ze hun huis moesten verkopen. En boos dat ze waren dat ze vervolgens nog met een restschuld van 3,5 keer hun huis bleven zitten en die nu nog steeds moeten terug betalen en daarover lopen ze nu nog steeds te miepen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:27 schreef FANN het volgende:
En er zijn zeker wel mensen die het heeeeeeeeeeeeeeeel krap hebben in Nederland.
En die man die drie haltes deed ipv lopen? Die kneusquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja kom ik nu mee, ik was nog niet klaar en toen ging jij achterlijke uitspraken doen.
Ja, en die heb je ook dan weer...quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja.. mijn voormalige overburen die via de DSB bank 4 keer hun huis beleend hadden en toen de bank omviel en zij nog steeds moesten blijven betalen hadden ze het zo onwijs erg slecht dat ze hun huis moesten verkopen. En boos dat ze waren dat ze vervolgens nog met een restschuld van 3,5 keer hun huis bleven zitten en die nu nog steeds moeten terug betalen en daarover lopen ze nu nog steeds te miepen.
Sorry, voor zulke mensen kan ik geen enkel begrip opbrengen. Iedere idioot weet dat het nooit goed kan zijn als je 4 keer je huis beleend. Ze hebben er zelfs jarenlang geleefd als een god in Nederland
Ik had daarvoor een gesprek met hem doos, ik was nog niet klaar zeg ik toch, maar nu heb ik geen zin meer om jou dat verhaal te vertellen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En die man die drie haltes deed ipv lopen? Die kneusJij zag niks aan hem goh...
OKquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nooit gezien.... is het altijd hun eigen schuld?
Arm is ook wel een ruim begrip hoor, die vent zag ik na 3 haltes weer uitstappen, hij was niet stokoud, niet kreupel en dan denk ik ook, nah had je net zo goed dat stukkie kunnen lopen, spaar je ook geld uit.
Jij bent ook niet kreupel toch?quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:27 schreef FANN het volgende:
Waar heb ik last van?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
maar is wel handig om te weten voor mij, als je post dat je ergens last van hebt moet je niet zo zeiken en als je het achterwege laat krijg je dit.
Dat ik jou quote en Soury mij antwoord en dat Fann daarna Hut de schuld geeft, terwijl die zn tanden aan het poetsen was voor zn laatste postquote:
Nee, als jij ergens last van hebt mag je vast wel iets erover zeggen, maar als ik dat doe, dan ''zeik'' ik, dus ik zeg daar niet veel meer over.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ik jou quote en Soury mij antwoord en dat Fann daarna Hut de schuld geeft, terwijl die zn tanden aan het poetsen was voor zn laatste post
Meid je zeikt maar eind heen, ben het gewend.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, als jij ergens last van hebt mag je vast wel iets erover zeggen, maar als ik dat doe, dan ''zeik'' ik, dus ik zeg daar niet veel meer over.
Daar heb ik andere mensen voor om tegen te zeikenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meid je zeikt maar eind heen, ben het gewend.
Ik zat in een prullebak naast de Notre Dame en op werkweek werd ik door een tang van lerares van de vrouwen afdeling getrapt...quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Parijs heb ik op bankje bij Sacré-Coeur geslapen en in Les Halles.
Ben niet zo fijngevoelig en zeik meestal netjes in de pot.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar heb ik andere mensen voor om tegen te zeiken
Mijn kleinzoon van 2 doet ook zo wanneer hij zijn zin niet krijgt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:59 schreef FANN het volgende:
Maar beter vertel ik dus helemaal niks meer
hij leek toch op jou?quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon van 2 doet ook zo wanneer hij zijn zin niet krijgt.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
Dat wordt nog wat, gelukkig ben ik er om wat wijze raad te geven.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:09 schreef chufi het volgende:
Ik zag ze vanaf de 1e keer dat kleine PP hier verscheen
Pleur toch op met het slachtoffer uithangen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
precies, ik zei al dat ik het zei![]()
maar beter zeg je hier niks
o jah, nog effequote:Op donderdag 21 januari 2016 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pleur toch op met het slachtoffer uithangen.
quote:
Je gaat de katten laseren?quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:18 schreef Mickeys het volgende:
Zo... even nieuwe ieniemienie batterijtjes in mijn laserlampje gedaan... kan ik zaterdag die mooi meenemen naar "mijn" knuffelkatjes....
Mag dat wel?quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:18 schreef Mickeys het volgende:
Zo... even nieuwe ieniemienie batterijtjes in mijn laserlampje gedaan... kan ik zaterdag die mooi meenemen naar "mijn" knuffelkatjes....
Ja... hehehehe...quote:
Ja... zolang ik niet in de ogen van de katten schijn, maar ze lekker achter het rode lampje aan laat rennen gaat het goed. Deed ik vandaag ook alleen de batterijen waren zo zwak geworden dat ik amper een meter bij mij vandaan kon richten... dan zag je het lampje al niet eens meer (dierenverzorgers en een arts waren erbij en die vonden het geweldig)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |