Als het zover komt verkoop ik het en ben ik pleite...quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Huis verkopen hoeft niet altijd hoor.Laat je goed voorlichten
Met de cementmolen nog draaiend op aanhanger achter de Mercedes het briefje inleveren, zit er niet meer in tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:47 schreef Mickeys het volgende:
Er zit meer dan 5800 euro eigen geld in mijn huis... en voor een bijstands (aanvul) uitkering mag je niet meer dan dat bezitten, ook waarde van goederen rekenen ze mee
die goeie ouwe tijd?quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met de cementmolen nog draaiend op aanhanger achter de Mercedes het briefje inleveren, zit er niet meer in tegenwoordig.
\quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het zover komt verkoop ik het en ben ik pleite...
Laat ze lekker de rambam krijgen daar... Zolang ik net aan mijn hoofd boven water kan houden, kunnen ze hun bijstands aanvulling uitkering in hun je-weet-wel stekenquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met de cementmolen nog draaiend op aanhanger achter de Mercedes het briefje inleveren, zit er niet meer in tegenwoordig.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:52 schreef Mickeys het volgende:
Ik kan mij natuurlijk altijd als asielzoeker aanmelden... doe ik dat gewoon in Spanje... die behoort ook tot de EU
Samen met Chufquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:57 schreef Mickeys het volgende:
Ha... ik kan natuurlijk ook altijd hier een camping gaan beginnen. Grond genoeg voor een kleinschalig iets
Ik ga gewoon bij mn dochter wonen, ik heb haar tenslotte 25 jaar onderhouden, dus mag ze wel wat terug doen..quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:52 schreef Mickeys het volgende:
Ik kan mij natuurlijk altijd als asielzoeker aanmelden... doe ik dat gewoon in Spanje... die behoort ook tot de EU
De eigenaar van een camping hoeft ook niet in een tent te wonen natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo met mij? Ik ga niet kamperen...
Zei hij dat of dacht jij dat?quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
Over asielzoekers gesproken.... bij de bushalte begon een man ook tegen me te lullen
over hoe slecht hij het wel niet had en dit dat zus zo...
toen zei ik, nah........ zo slecht als in een tentenkamp hebben we het nog niet toch?
genoeg te eten, te drinken, en straks als je thuis bent is het weer warm....
Hmmm, viel het allemaal toch nog reuze mee
Maar lees je wel goed terug!? Mickey wil niks meer delenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
De eigenaar van een camping hoeft ook niet in een tent te wonen natuurlijk
ZONDER chufquote:
Het was een gesprek als je goed leest...quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar lees je wel goed terug!? Mickey wil niks meer delen
ow......... oké dan gaat het plan niet door...quote:
Leuk programma om eens te kijken Arm in Nederland? Eigen schuld!quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
Over asielzoekers gesproken.... bij de bushalte begon een man ook tegen me te lullen
over hoe slecht hij het wel niet had en dit dat zus zo...
toen zei ik, nah........ zo slecht als in een tentenkamp hebben we het nog niet toch?
genoeg te eten, te drinken, en straks als je thuis bent is het weer warm....
Hmmm, viel het allemaal toch nog reuze mee
Nooit gezien.... is het altijd hun eigen schuld?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk programma om eens te kijken Arm in Nederland? Eigen schuld!
nah... was maar een geintjequote:Op donderdag 21 januari 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Godzijdank, Fann is nogal van het koppelen... Omdat ze zoveel van me houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |