Ow...quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Sportman van het jaar... Wereldkampioen shorttrack
Ze is een beetje de familie junk deze week, ze zit aan een soort van morfine pillen. We maken daar grapjes overquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Breng je dr ook weer thuis of blijft ze slapen?
Tja kom je nu mee.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:27 schreef FANN het volgende:
En er zijn zeker wel mensen die het heeeeeeeeeeeeeeeel krap hebben in Nederland.
Ja.. mijn voormalige overburen die via de DSB bank 4 keer hun huis beleend hadden en toen de bank omviel en zij nog steeds moesten blijven betalen hadden ze het zo onwijs erg slecht dat ze hun huis moesten verkopen. En boos dat ze waren dat ze vervolgens nog met een restschuld van 3,5 keer hun huis bleven zitten en die nu nog steeds moeten terug betalen en daarover lopen ze nu nog steeds te miepen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:27 schreef FANN het volgende:
En er zijn zeker wel mensen die het heeeeeeeeeeeeeeeel krap hebben in Nederland.
En die man die drie haltes deed ipv lopen? Die kneusquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja kom ik nu mee, ik was nog niet klaar en toen ging jij achterlijke uitspraken doen.
Ja, en die heb je ook dan weer...quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja.. mijn voormalige overburen die via de DSB bank 4 keer hun huis beleend hadden en toen de bank omviel en zij nog steeds moesten blijven betalen hadden ze het zo onwijs erg slecht dat ze hun huis moesten verkopen. En boos dat ze waren dat ze vervolgens nog met een restschuld van 3,5 keer hun huis bleven zitten en die nu nog steeds moeten terug betalen en daarover lopen ze nu nog steeds te miepen.
Sorry, voor zulke mensen kan ik geen enkel begrip opbrengen. Iedere idioot weet dat het nooit goed kan zijn als je 4 keer je huis beleend. Ze hebben er zelfs jarenlang geleefd als een god in Nederland
Ik had daarvoor een gesprek met hem doos, ik was nog niet klaar zeg ik toch, maar nu heb ik geen zin meer om jou dat verhaal te vertellen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En die man die drie haltes deed ipv lopen? Die kneusJij zag niks aan hem goh...
OKquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nooit gezien.... is het altijd hun eigen schuld?
Arm is ook wel een ruim begrip hoor, die vent zag ik na 3 haltes weer uitstappen, hij was niet stokoud, niet kreupel en dan denk ik ook, nah had je net zo goed dat stukkie kunnen lopen, spaar je ook geld uit.
Jij bent ook niet kreupel toch?quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:27 schreef FANN het volgende:
Waar heb ik last van?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
maar is wel handig om te weten voor mij, als je post dat je ergens last van hebt moet je niet zo zeiken en als je het achterwege laat krijg je dit.
Dat ik jou quote en Soury mij antwoord en dat Fann daarna Hut de schuld geeft, terwijl die zn tanden aan het poetsen was voor zn laatste postquote:
Nee, als jij ergens last van hebt mag je vast wel iets erover zeggen, maar als ik dat doe, dan ''zeik'' ik, dus ik zeg daar niet veel meer over.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ik jou quote en Soury mij antwoord en dat Fann daarna Hut de schuld geeft, terwijl die zn tanden aan het poetsen was voor zn laatste post
Meid je zeikt maar eind heen, ben het gewend.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, als jij ergens last van hebt mag je vast wel iets erover zeggen, maar als ik dat doe, dan ''zeik'' ik, dus ik zeg daar niet veel meer over.
Daar heb ik andere mensen voor om tegen te zeikenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meid je zeikt maar eind heen, ben het gewend.
Ik zat in een prullebak naast de Notre Dame en op werkweek werd ik door een tang van lerares van de vrouwen afdeling getrapt...quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Parijs heb ik op bankje bij Sacré-Coeur geslapen en in Les Halles.
Ben niet zo fijngevoelig en zeik meestal netjes in de pot.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar heb ik andere mensen voor om tegen te zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |