Ik frituur het liefst in ossenwit.Is nergens te krijgenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof dat een probleem is, als je af en toe iets uit die pan eet, als je dagelijks behoefte aan een vette hap is zoiets misschien handig, maar die enkele keer dat ik een snack of frites eet kan dat best op de ouderwetse manier, wel in olie en niet in vet.
Ik heb dat met fruit en groenten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik word serieus beroerd van sommige frituurvetten
Bij de Appie:quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik frituur het liefst in ossenwit.Is nergens te krijgen
Wij moeten ooit eens met z'n 2en gaan eten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Let op vet zeggen ze toch altijd, je moet zorgen dat je genoeg binnenkrijgt.
http://www.ah.nl/producten/product/wi199023/ossewit-frituurvetquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je was me voor.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de Appie:
http://www.ah.nl/producten/product/wi199023/ossewit-frituurvet
Nooit gezien daar, maar ik heb een kleine AHquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de Appie:
http://www.ah.nl/producten/product/wi199023/ossewit-frituurvet
Je moet die n ook weg laten dan vind je genoeg plekken waar ze het verkopen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet die n ook weg laten dan vind je genoeg plekken waar ze het verkopen.
De juiste spelling biedt vaak uitkomst.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet die n ook weg laten dan vind je genoeg plekken waar ze het verkopen.
Googel trekt zich niks er van aan, ik moet zeggen dat de verpakking anders is. Ik ken van die grote boter pakken in wit papierquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De juiste spelling biedt vaak uitkomst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je van dat recept van Mickeys met bladerdeeg taartjes nog wat overhebt van de vulling en je doet daar een beetje sojasaus door, dan kan je er een heerlijk saucijzenbroodje van maken:Bladerdeeg vind ik niet veel aan, doe mij maar worstenbrood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zo droog.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bladerdeeg vind ik niet veel aan, doe mij maar worstenbrood.
Weinig vette worstquote:
quote:
Ik niet mijn vorige frituurpan welquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:44 schreef sacha het volgende:
die blokken vet ga ik écht bijna dood van
ik krijg er het maagzuur vanquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:44 schreef sacha het volgende:
Wat een onzin, frituur vet uit een fles niet?quote:
Kritiek is je niet gewenst blijkbaar. Dat is bekend. Stalken is iemand die hier (in deze sc)loopt te sneren omdat ik een foto in lif plaats. Verder is mijn pohi iets anders dan de jouwequote:
40+ / Zeikhoek #4 lijkt mij er een uitstekende plek voorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waar is FANN nou gepist om? Ik snap er geen zak van.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
40+ / Zeikhoek #4 lijkt mij er een uitstekende plek voor
Omdat ik iets zei in het film topicquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Speciaal voor jou 40+ / Koken & bakken voor oude zakkenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:44 schreef sacha het volgende:
Oh. Dus het gaat niet om een moord.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik iets zei in het film topic
Als je had opgelet zag je dat ze haar pasta er al geplaatst hadquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Speciaal voor jou 40+ / Koken & bakken voor oude zakken
Maar daar gaat het niet om... Gaat om frituur of hot air...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je had opgelet zag je dat ze haar pasta er al geplaatst had(nu alleen de ingrediënten nog)
van vet eten i.h. algemeenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzin, frituur vet uit een fles niet?
Soury en Fann hebben een speciale band met elkaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vertel Pietquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soury en Fann hebben een speciale band met elkaar.
Ze haalt die band zelf aan. Verder zal me het worst wezenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soury en Fann hebben een speciale band met elkaar.
Het zijn beide 2 lieve meisjesquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoef ik jou niet te vertellen.
ik heb 2 zussenquote:
Er lopen veel muizen rond hier op FoK! Piet...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fann heeft al een Griek misschien is de muis wat voor je.
Als een bok op de haverkist.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn die ook lief Hut? En beschikbaar?
die is al 56quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn die ook lief Hut? En beschikbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |