Het is denk ik ook wat je ze van jongs af aan leert. Mijn mormels heb ik pas gekregen toen de dames 5 en 6 waren en het manneke kwam pas bij mij toen hij 10,5 jaar was. daarom wil ik nu ook zo graag vanaf de start meemakenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het eerste waar ze als kitten bij mij aan moeten wennen is dat ik gek ben op hun staart, die laat ik dus ook nooit met rust, maar ik doe ze geen pijn hoor, als ik dan bij vreemde katten kom en hetzelfde doe vinden die dat nooit leuk, terwijl die van mij er aan gewend zijn en het prachtig vinden.
Om die reden heb ik altijd alleen maar kittens gehad, mijn poezen en ik zijn altijd heel erg close.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is denk ik ook wat je ze van jongs af aan leert. Mijn mormels heb ik pas gekregen toen de dames 5 en 6 waren en het manneke kwam pas bij mij toen hij 10,5 jaar was. daarom wil ik nu ook zo graag vanaf de start meemaken
Ik wilde het al vragenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ / Koken & bakken voor oude zakken
Alweer brood?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:10 schreef Soury het volgende:
Straks weer eens aan de Italiaanse bolMet salami, kappertjes uien ringen en mozzarella
Gisteren had ze hete bliksem dinges gevalquote:
Alweer, oh ja voor dr moeder...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gisteren had ze hete bliksem dinges geval
Hoezo ?quote:
Ik heb de frituur maar weer even opgeborgenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond is het ouderwets kroketten en kaassoufflé avond...
Smulkont!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:10 schreef Soury het volgende:
Straks weer eens aan de Italiaanse bolMet salami, kappertjes uien ringen en mozzarella
Hier komt 'ie juist onder het stof vandaan...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de frituur maar weer even opgeborgen
Ja die zijn zo lekker, eigenlijk nog een tomaatje erop maar die waren niet meer zo fris.quote:
oeh! kan ik mooi op mijn verjaardag vragenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:45 schreef chufi het volgende:
Ik heb de friteuse vervangen voor de Airfryer... Dan zie je pas hoeveel vet overal in zit...
Let op vet zeggen ze toch altijd, je moet zorgen dat je genoeg binnenkrijgt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:45 schreef chufi het volgende:
Ik heb de friteuse vervangen voor de Airfryer... Dan zie je pas hoeveel vet overal in zit...
Ik heb een Plips maar ik weet niet welke de beste zijn...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:51 schreef sacha het volgende:
[..]
oeh! kan ik mooi op mijn verjaardag vragen![]()
welk merk heb jij sjoef?
Is dat een Chinese kloon?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb eeb Plips maar ik weet niet welke de beste zijn...
Dat eet ik in de zomer vaak, met van alles erop. Zó lekker. Basilicum, tomaat, ui, paprika, plak kaas, beetje zwarte peper.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zijn zo lekker, eigenlijk nog een tomaatje erop maar die waren niet meer zo fris.
ik word serieus beroerd van sommige frituurvettenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Let op vet zeggen ze toch altijd, je moet zorgen dat je genoeg binnenkrijgt.
Je moet het ook niet puur drinken!!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik word serieus beroerd van sommige frituurvetten
Alsof dat een probleem is, als je af en toe iets uit die pan eet, als je dagelijks behoefte aan een vette hap hebt is zoiets misschien handig, maar die enkele keer dat ik een snack of frites eet kan dat best op de ouderwetse manier, wel in olie en niet in vet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:45 schreef chufi het volgende:
Hier wat mogelijkheden van die machienquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik word serieus beroerd van sommige frituurvetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |