Dat blijft ook het leukste om te doen. Dan kan je er je eigen draai aan geven, letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Zelf kloten met muziek achter het mengpaneel boeit me meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:05 schreef Mickeys het volgende:
Ik vind het mooi geweest..
![]()
![]()
![]()
Truste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:05 schreef Mickeys het volgende:
Ik vind het mooi geweest..
![]()
![]()
![]()
Ik ben er pas net?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2016 00:08:26 ]
Flikker toch opquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn en waarom .Een beetje motivatie ipv een link dump. Recensies
Aan stalkers moet je schijt hebben.quote:
Fann doet dat anders, die stalkt terug.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aan stalkers moet je schijt hebben.
Ik ga verder waar ik gisteren gebleven ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 02:43 schreef chufi het volgende:
Ik was ingeslapen... Niets schokkends gebeurt verder.. Prima... Dan slaap ik gerust verder.
Schoonheidsslaapje?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 02:43 schreef chufi het volgende:
Ik was ingeslapen... Niets schokkends gebeurt verder.. Prima... Dan slaap ik gerust verder.
kolere... maar 5 uurtjes geslaapt?quote:
Lijkt er wel op.....niet meer of minder dan anders.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
kolere... maar 5 uurtjes geslaapt?
Ik red soms een keertje, ik ben wat dat aangaat en echte "slaper"quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.....niet meer of minder dan anders.
Ik niet, slaap meestal s' ochtends een paar uurtjes, that's it.....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik red soms een keertje, ik ben wat dat aangaat en echte "slaper"
Nou ja Fann, iedereen hier leest het en denkt, huh?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:21 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veel... ik had het ook niet tegen jou toch?
wat moet ik ermee?
Ja? denkt iedereen huh?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja Fann, iedereen hier leest het en denkt, huh?
jij bent ook een schatjequote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej FANNsel.Heb je een kutbui?
Zolang ik maar de eikel mag blijven die ik ben vind ik alles prima....quote:
Lekker compact scherm.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vers FOK! audio hoekje.
[ afbeelding ]
Nee hoor, jij wel?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar heb je een kutbui, of niet?
Je hebt R49 op je scherm, dat vink wel lief.quote:
Nu nog wat minder van die zemelzooi.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt R49 op je scherm, dat vink wel lief.
Wat versta je daaronder....?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu nog wat minder van die zemelzooi.
Ik mis nog ietsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vers FOK! audio hoekje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |