quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt een Aap bij de Voice....nee... dat is die DaveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Clean ik heb niks te verliezenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon doen Soury.. Je kunt kiezen of je een dual loader wilt zodat jeje Windows ook nog kunt opstarten.. Maar ook gewoon een clean install.. Ga naar Ubuntu en check it out
Wow dat heb ik er nog nooit mee gedaan.. Gewoon een goede deal dusquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
yup, dus hij zit met koptelefoon en tablet op de bank...
quote:
eg welquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow dat heb ik er nog nooit mee gedaan.. Gewoon een goede deal dus
Ja... op FB is iedereen wild van hem... ik snap het niet.. hij ziet er niet uit, en zingen kan die ook niet. Maar goed... ik ben dan ook niet van het genre "zwarte cross"quote:
Goed om te horen.. Voor mij was het slechts een goodie ... Leuk om te hebben , maar echt gebruiken nee..quote:
Ook niet mijn gastquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja... op FB is iedereen wild van hem... ik snap het niet.. hij ziet er niet uit, en zingen kan die ook niet. Maar goed... ik ben dan ook niet van het genre "zwarte cross"
Kijk, daar kunnen we nog wat van leren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
yup, dus hij zit met koptelefoon en tablet op de bank...
Dat mn tablet 4 jaar terug al ver zn tijd vooruit was dat dusquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kijk, daar kunnen we nog wat van leren.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mn tablet 4 jaar terug al ver zn tijd vooruit was dat dus
hij is sowieso een stuk sneller dan de Samsungquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mn tablet 4 jaar terug al ver zn tijd vooruit was dat dus
Wat een clean insatll al can doen..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:27 schreef sacha het volgende:
[..]
hij is sowieso een stuk sneller dan de Samsung
Geen kans op werkquote:
Heb hier nog een fraaie Tissot Visodate Seastar Seven automaat in de aanbieding, met fraaie fonkelnieuwe lederen band.quote:
En Marco heeft nog gewonnen ook nogquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef sacha het volgende:
zegt Aap over The Voice:
Marco Borsato is wel goed...
Ja zeg, hij is 'de beste zanger van Nederland', dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En Marco heeft nog gewonnen ook nog
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja zeg, hij is 'de beste zanger van Nederland', dan krijg je dat.![]()
Appeltje, eitje, hapklare brokken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
Tja... als het liedje ook nog eens door Hardwell is gefabriceerd dan scoor je commercieel wel goed natuurlijk
kat in 't bakkiequote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Appeltje, eitje, hapklare brokken.
Alweer?quote:
Ja tussen de middag gegeten even een snackjequote:
nou aan niet aan, maar wel binnen handbereikquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De pan stond nog steeds aan zeker.
Dat is precies de reden waarom ik 'm de deur uitflikkerde. Te lui om te koken, dus mieterde ik maar iets in de vetpan. Aangezien afhaalmeuk en magnetronzooi niet te knagen is, móet ik wel koken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
nou aan niet aan, maar wel binnen handbereik
Ja ik ken het.Maar toch is het wel lekker soms,hij leeft ook niet in mijn keukenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik 'm de deur uitflikkerde. Te lui om te koken, dus mieterde ik maar iets in de vetpan. Aangezien afhaalmeuk en magnetronzooi niet te knagen is, móet ik wel koken.
Opgelost.
Moet kunnen in jouw geval, want je kookt al volop met je zussen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ken het.Maar toch is het wel lekker soms,hij leeft ook niet in mijn keuken
Ikke wel... maar ik ben nu bezig met Late night met Umberto Tan die het over Phil Collins heeft en de tv serie Miami Vice.... Die serie wil ik eigenlijk nog wel weer eens zien eigenlijk... zal wel mega oud zijnquote:
Nee, die enige was ik...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat ik de enige was die het niet heeft gezien.
Ik vond die belg wel okquote:
Hier is de TV vanavond ook niet aan geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope, TV is ijskoud hier. Zou zomaar eens deaud kunnen zijn.
Draaide je vanavond?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is de TV vanavond ook niet aan geweest.
Muziekjesavond...
Ik lul maar watquote:
Dat kan ook erg leuk zijn. Zo wil ik nog wel eens 'draaien'quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Radio 49 beman ik nog maar sporadisch.
Gewoon thuis voor mezelf...
Ik neem aan voor jezelf draaien?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan ook erg leuk zijn. Zo wil ik nog wel eens 'draaien'door een playlist af te laten spelen via YouTube. Moet binnenkort toch alles weer eens aan gaan sluiten, want passie voor muziek slijt op één of andere manier nooit echt.
Ooit begonnen met een stentor fm module. Dat was wat destijds! Zat je daar zowaar met een illegale kristal gestuurde zender 4 watt de ether in te pompen!
Dan begreep ik het toch goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je favorieten automatisch af laten spelen.
Ik heb nog nooit een playlist aangemaakt in YouTube.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan ook erg leuk zijn. Zo wil ik nog wel eens 'draaien'door een playlist af te laten spelen via YouTube. Moet binnenkort toch alles weer eens aan gaan sluiten, want passie voor muziek slijt op één of andere manier nooit echt.
Ooit begonnen met een stentor fm module. Dat was wat destijds! Zat je daar zowaar met een illegale kristal gestuurde zender 4 watt de ether in te pompen!
In de auto vooral vanavond.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is de TV vanavond ook niet aan geweest.
Muziekjesavond...
Dat blijft ook het leukste om te doen. Dan kan je er je eigen draai aan geven, letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Zelf kloten met muziek achter het mengpaneel boeit me meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:05 schreef Mickeys het volgende:
Ik vind het mooi geweest..
![]()
![]()
![]()
Truste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:05 schreef Mickeys het volgende:
Ik vind het mooi geweest..
![]()
![]()
![]()
Ik ben er pas net?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2016 00:08:26 ]
Flikker toch opquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn en waarom .Een beetje motivatie ipv een link dump. Recensies
Aan stalkers moet je schijt hebben.quote:
Fann doet dat anders, die stalkt terug.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aan stalkers moet je schijt hebben.
Ik ga verder waar ik gisteren gebleven ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 02:43 schreef chufi het volgende:
Ik was ingeslapen... Niets schokkends gebeurt verder.. Prima... Dan slaap ik gerust verder.
Schoonheidsslaapje?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 02:43 schreef chufi het volgende:
Ik was ingeslapen... Niets schokkends gebeurt verder.. Prima... Dan slaap ik gerust verder.
kolere... maar 5 uurtjes geslaapt?quote:
Lijkt er wel op.....niet meer of minder dan anders.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
kolere... maar 5 uurtjes geslaapt?
Ik red soms een keertje, ik ben wat dat aangaat en echte "slaper"quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.....niet meer of minder dan anders.
Ik niet, slaap meestal s' ochtends een paar uurtjes, that's it.....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik red soms een keertje, ik ben wat dat aangaat en echte "slaper"
Nou ja Fann, iedereen hier leest het en denkt, huh?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:21 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veel... ik had het ook niet tegen jou toch?
wat moet ik ermee?
Ja? denkt iedereen huh?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja Fann, iedereen hier leest het en denkt, huh?
jij bent ook een schatjequote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej FANNsel.Heb je een kutbui?
Zolang ik maar de eikel mag blijven die ik ben vind ik alles prima....quote:
Lekker compact scherm.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vers FOK! audio hoekje.
[ afbeelding ]
Nee hoor, jij wel?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar heb je een kutbui, of niet?
Je hebt R49 op je scherm, dat vink wel lief.quote:
Nu nog wat minder van die zemelzooi.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt R49 op je scherm, dat vink wel lief.
Wat versta je daaronder....?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu nog wat minder van die zemelzooi.
Ik mis nog ietsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vers FOK! audio hoekje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |