Even googelen Mmm okquote:
Valt wel mee tochquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Je wil zowel de tv als je laptop op de speakers aansluiten?
Met gewone speakers zou dat geen probleem moeten zijn, maar aangezien er al een versterkertje in zit, is dat natuurlijk lastiger.
Hmmm....gewoon een audio-switch er tussen? Van streamen, Chromecast, Linux en zelfs Bluetooth weet ik helaas heel weinig.
Apple TV niet een optie voor je?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Via HDMI of zo, het liefst draadloos. Begint een beetje een kabelprobleem te worden hier, maar misschien moet ik met die laptop eens een paar meter opschuiven en er een mengpaneel tussen hangen.
Audioswitch kan ook, maar dat is wireless knap duur.
Je was een paar dagen terug lekker ouwe zut aan het draaien en dat is echt niet om aan te horen via de laptop, terwijl dat helemaal in mijn straatje was.
Ahhh ja snap ik!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Via HDMI of zo, het liefst draadloos. Begint een beetje een kabelprobleem te worden hier, maar misschien moet ik met die laptop eens een paar meter opschuiven en er een mengpaneel tussen hangen.
Audioswitch kan ook, maar dat is wireless knap duur.
Je was een paar dagen terug lekker ouwe zut aan het draaien en dat is echt niet om aan te horen via de laptop, terwijl dat helemaal in mijn straatje was.
Wat denk je dat Apple is?quote:
Dat is wel de beste manier, maar ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh ja snap ik!
Mja ik heb hier zelf alles lekker ouderwets met bossen kabels aangesloten hoor!
Tsk... welk Linux gebruik je? red hat? ubuntu?quote:
Zeker ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel de beste manier, maar ja.
Lubuntu.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tsk... welk Linux gebruik je? red hat? ubuntu?
Overrated dure kut zooiquote:
Je kan beter kutspeakers hebben met goede kabels dan andersom, maar de meeste mensen kijken alleen of een speaker wel 85838882 watt aankan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja.
Ja en ik investeer sowieso ook wel aardig wat geld in de bekabeling.
Voor een koptelefoon had ik vorig jaar een kabel van 300 euro!
En ja: het verschil in geluidskwaliteit hoor je zeer zeker!
ow f*ck, autisten & snoertjesquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja.
Ja en ik investeer sowieso ook wel aardig wat geld in de bekabeling.
Voor een koptelefoon had ik vorig jaar een kabel van 300 euro!
En ja: het verschil in geluidskwaliteit hoor je zeer zeker!
En dat werkt dus prima met Ubuntuquote:
Apple 3 is prima... rond de 70 euro maar misschien 2e hands ook al prima te scorenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt die griet met een oplossing voor me.![]()
Nu nog ff sjekken wat 't mot kosten.
Haha! Ik had laatst een versterker van 2 x 3 watt, maar GODVERDOMME wat eeen GELUID kwam daar uit!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan beter kutspeakers hebben met goede kabels dan andersom, maar de meeste mensen kijken alleen of een speaker wel 85838882 watt aankan.
Wat is het fijne ervan? Ik heb een laptop over waar ik mee kan hobbyenquote:
Of nietquote:
Mijn schatje was je niet meer met die waanzinquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:50 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was dit schatje, van 2 x 3 watt!![]()
Met lampen van 10 tot 300 euro per stuk!
Ja ... geen windows meer... gratis.. sneller... Maar ook ik ben nog geen expert op dit vlak..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het fijne ervan? Ik heb een laptop over waar ik mee kan hobbyen
Haha!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn schatje was je niet meer met die waanzin
Ahh ninja edit
ToT, komop man, dat ding ziet er echt niet uit in jouw inrichting! Dat komt hier zoals gewoonlijk véél beter tot z'n recht.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:50 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was dit schatje, van 2 x 3 watt!![]()
Met lampen die in de Amerikaanse luchtvaart en in Russische raketten gebruikt zijn!
Alles op zijn waardenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Nou ik heb die versterker met en verzameling buizen gekocht voor 1200 euro!
Na een poosje ook weer voor dat bedrag verkocht.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ToT, komop man, dat ding ziet er echt niet uit in jouw inrichting! Dat komt hier zoals gewoonlijk véél beter tot z'n recht.
Zullen we deze keer Ī 200,- incl. doen?
Daarom is het leuk om met een extra laptop te klotenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... geen windows meer... gratis.. sneller... Maar ook ik ben nog geen expert op dit vlak..
Nu mag ie langer opblijven toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef sacha het volgende:
zegt Aap over The Voice:
Marco Borsato is wel goed...
Hodver!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef ToT het volgende:
Het zou wel mooi in een steampunk huis passen!
Deze lamp!
[ afbeelding ]
Gewoon doen Soury.. Je kunt kiezen of je een dual loader wilt zodat jeje Windows ook nog kunt opstarten.. Maar ook gewoon een clean install.. Ga naar Ubuntu en check it outquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom is het leuk om met een extra laptop te kloten
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef sacha het volgende:
zegt Aap over The Voice:
Zit ie zeker naast Oma...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef sacha het volgende:
zegt Aap over The Voice:
Is er niet ergen een topicquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef sacha het volgende:
zegt Aap over The Voice:
yup, dus hij zit met koptelefoon en tablet op de bank...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu mag ie langer opblijven toch?
Komt een Aap bij de Voice....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |