OKquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
Mooi wijf ook nog... damn.. ik wou dat ik zo'n figuurtje had.
Das Limmen, maar dat ligt ernaastquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk niet hoor maar in Heiloo loopt een spoorlijn met nogal wat koppers
Heb nog een plank in de tuin liggen die er wat op lijkt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]Donders lekker gephotoshopped buikje!
de muziekquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]Donders lekker gephotoshopped buikje!
quote:
Zelfde effectquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb nog een plank in de tuin liggen die er wat op lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ToT, jij kan me vast wel advies geven. Die boxen van je hangen aan de TV hier, maar de laptop heeft ook een boost nodig. Nou dacht ik aan streamen via Chromecast, maar dat kon wel eens problemen op gaan leveren in combinatie met Linux.quote:
Je wil zowel de tv als je laptop op de speakers aansluiten?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ToT, jij kan me vast wel advies geven. Die boxen van je hangen aan de TV hier, maar de laptop heeft ook een boost nodig. Nou dacht ik aan streamen via Chromecast, maar dat kon wel eens problemen op gaan leveren in combinatie met Linux.
Wat zijn er nog meer voor mogelijkheden, is bijvoorbeeld via bluetooth een optie, of stoort dat als de hel?
Heb ik wat gemist, vertel maarquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:19 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
hier woon ikmolensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Die éne die stiekem een boom nadoetquote:
alles wat Aap is, is mijquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook al of is het een family ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |