neequote:
neequote:
dat is mijn kleine zusjequote:
Weet ik veelquote:
As alwaysquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld.
Dat zag je meteen aan het beleg al.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:55 schreef Soury het volgende:
Dat broodje was godsgruwelijk lekker ik denk aan een tweede
Straks maar de oven aan. Even een glas wijnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zag je meteen aan het beleg al.
Die smiley.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks maar de oven aan. Even een glas wijn[ afbeelding ]
Mens hoe vaak jij mij niet al stalker hebt genoemd, ik kan het niet eens meer tellen....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:15 schreef Soury het volgende:
Even tussendoor
[..]
Kritiek is je niet gewenst blijkbaar. Dat is bekend. Stalken is iemand die hier (in deze sc)loopt te sneren omdat ik een foto in lif plaats. Verder is mijn pohi iets anders dan de jouwe
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waar is FANN nou gepist om? Ik snap er geen zak van.
Nee schijnheil en dat weet je best...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik iets zei in het film topic
en dat heb ik duidelijk gezegdquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij krijgt wel een boel he? Nu weer water fysio voor nop. Misschien wat minder fokken als je last van je rug hebt
en dit slaat ook nergens op, als je mij niet Quote dan was ik hier nietquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat ik niet het gevoel wil hebben dat ik eerst mijn lijst met medicijnen en pijnstillers moet
posten om een excuus te hebben om hier te zitten
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze haalt die band zelf aan. Verder zal me het worst wezen
quote:
Kom op Fann, laat iedereen waar je het niet mee eens bent lekker de rambam krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |