Ik ben geen stier, maar ik heb er wel wat mee....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kon niet uitblijven natuurlijk... mijn sterrenbeeld is Stier dus ja.. daar hoort rood bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen stier, maar ik heb er wel wat mee....Ja maar, ja maar..... dat komt door Spanje oelewapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Dat komt omdat ze me te grazen hebben genomen .... Ja in Spanjequote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... dat komt door Spanje oelewapper
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen stier, maar ik heb er wel wat mee....Die zijn best tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Team stierquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze me te grazen hebben genomen .... Ja in Spanje
Chapeau voor de stierenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze me te grazen hebben genomen .... Ja in Spanje
Juist wel en etenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Chapeau voor de stieren![]()
Maar als ze je te grazen hebben genomen, dan vind je ze toch niet leuk meer en hang je ze niet op?
Ik heb nu angst voor die beestjes... Als ik nu in Spanje ergens ben waar ze los rondlopen.. gaan mn benen trillen... Ik was een held maar meer dan een 1 zomer heeft het niet geduurd...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Chapeau voor de stieren![]()
Maar als ze je te grazen hebben genomen, dan vind je ze toch niet leuk meer en hang je ze niet op?
Held ? Ik vind die renners nogal dom en geniet als ze te grazen worden genomenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu angst voor die beestjes... Als ik nu in Spanje ergens ben waar ze los rondlopen.. gaan mn benen trillen... Ik was een held maar meer dan een 1 zomer heeft het niet geduurd...
Tis niet overal hetzelfde .. Maar goed 30 jaar geleden was alles anders...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Held ? Ik vind die renners nogal dom en geniet als ze te grazen worden genomen
Ja vastquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet overal hetzelfde .. Maar goed 30 jaar geleden was alles anders...
Echt .. Ik was nog niet getrouwd en maakte een salto in de arena en brak mn neus en mocht gratis via de EHBO weer naar buiten....quote:
Ik bedoelde eik dat je dom was ipv een heldquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt .. Ik was nog niet getrouwd en maakte een salto in de arena en brak mn neus en mocht gratis via de EHBO weer naar buiten....
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu angst voor die beestjes... Als ik nu in Spanje ergens ben waar ze los rondlopen.. gaan mn benen trillen... Ik was een held maar meer dan een 1 zomer heeft het niet geduurd...
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
GAAN JULLIE, FANN EN SOURY, NU EINDELIJK EEN KEER OPHOUDEN MET DAT KINDERACHTIGE GEDOE JAH!
Waarom ben je dan zo domquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En de stieren daar trainen elke dag 100 rondjes op 100 hectare of meer ...
Bijverschijnsel van dat autisten pakkie door je eten?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
GAAN JULLIE, FANN EN SOURY, NU EINDELIJK EEN KEER OPHOUDEN MET DAT KINDERACHTIGE GEDOE JAH!
Daar kwam ik dan nooit meer.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En de stieren daar trainen elke dag 100 rondjes op 100 hectare of meer ...
Pakkie? Oh ja carnevalquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bijverschijnsel van dat autisten pakkie door je eten?
soms moet ik even schreeuwenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bijverschijnsel van dat autisten pakkie door je eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |