Ik was hier ook al weg...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op Fann, laat iedereen waar je het niet mee eens bent lekker de rambam krijgen.
Niet eens op reageren...
Ga je nu roet in het eten gooien?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op Fann, laat iedereen waar je het niet mee eens bent lekker de rambam krijgen.
Niet eens op reageren...
ik neem een wijntjequote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik check ff de koelkast of er nog genoeg bier is.
Ja joh ga je gang, je hebt er nogal druk meequote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
val jij effe door de mand....
moet ik nog quote zoeken waar je zegt dat ik niet in je Fokvaarwater mag zitten?
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet weg gaan.
Niet nodig...
Zodat Piet nog een biertje kan opentrekken, neh.. MM is lief van je, maar daar pas ik voor..quote:
Jammer, jullie zijn echt vermakelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:13 schreef FANN het volgende:
Zodat Piet nog een biertje kan opentrekken, neh..
Serieus wees niet zo'n drama queen. Mug olifantquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Zodat Piet nog een biertje kan opentrekken, neh.. MM is lief van je, maar daar pas ik voor..
Wat olie op het vuur kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus wees niet zo'n drama queen. Mug olifant
Heb je mijn smiley gejatquote:
Balletjes gedraaid?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:19 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb besloten morgen mijn zelfgemaakte tomatensoep te gaan maken... dat is pas iets om naar uit te kijken
Wie doet die toplijstjes ook al weer? Morgen nog erbij en dan zit de 1e maand er zo'n beetje opquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
De SC blijft wel lekker levendig zo.
Roodquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:19 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb besloten morgen mijn zelfgemaakte tomatensoep te gaan maken... dat is pas iets om naar uit te kijken
Nee, ook dat doet ik morgenquote:
Kon niet uitblijven natuurlijk... mijn sterrenbeeld is Stier dus ja.. daar hoort rood bijquote:
Ik zal foto's maken. Alleen doe ik wel bouillon blokje erin.... en een blikje tomatenpuree... de rest ga ik zelf snijden, bakken, koken en purerenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je weer iets om naar uit te kijken... Ik heb nog worst
Leeuw. ik heb nog een blik. Niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kon niet uitblijven natuurlijk... mijn sterrenbeeld is Stier dus ja.. daar hoort rood bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |