Team sacha...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
GAAN JULLIE, FANN EN SOURY, NU EINDELIJK EEN KEER OPHOUDEN MET DAT KINDERACHTIGE GEDOE JAH!
Oh diequote:
Vaak een poging ondernomen.... Ik begin er niet meer aan... Alhoewel ze nu wel weer wat ouder en wijzer zijn....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
GAAN JULLIE, FANN EN SOURY, NU EINDELIJK EEN KEER OPHOUDEN MET DAT KINDERACHTIGE GEDOE JAH!
Nou best jammer, ik keek weer uit naar een post met quotes uit 1980quote:
Is toch serieus erg jammer. Normaal is het altijd lachen met FANN.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak een poging ondernomen.... Ik begin er niet meer aan... Alhoewel ze nu wel weer wat ouder en wijzer zijn....
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou best jammer, ik keek weer uit naar een post met quotes uit 1980
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak een poging ondernomen.... Ik begin er niet meer aan... Alhoewel ze nu wel weer wat ouder en wijzer zijn....
Ik wil wel wat quotes uit den beginne van 40+ posten...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou best jammer, ik keek weer uit naar een post met quotes uit 1980
Ik zeg doen. Topic waardigquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel wat quotes uit den beginne van 40+ posten...
Nah Werkt je Nespresso al? Je had ons niet eens zo lang geleden uitgenodigd om een bakkie bij je thuis te doen... Maar dan moet ik Fann wel zover zien te krijgenquote:
Doe normaal zegquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:20 schreef sacha het volgende:
WIE WAT WAAR DONDERT ALLEMAAL NIET, SFEER VERPESTEND DONDERT WEL, OPHOUDEN GRAAG
Ja waar heb je het overquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:20 schreef sacha het volgende:
WIE WAT WAAR DONDERT ALLEMAAL NIET, SFEER VERPESTEND DONDERT WEL, OPHOUDEN GRAAG
Prima ik snap het niet ik zie de dm/pm 's welquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
lees het nog een keer, anders moeten we écht gaan dm-en of pm-en
SC om zeepquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
lees het nog een keer, anders moeten we écht gaan dm-en of pm-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |