Veeg jij de boel even aan, dan kan ik gaan slapen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NWS / Welkom en succes Leandra
Verder even een slotje om op te ruimen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:17 schreef Fylax het volgende:
Zullen we dan nu feedback laten voor wat het is? Anders ben ik genoodzaakt te gaan noten.
Ja dat hort zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie dit staan:
NWS / [NWS SC] Het leven is kut
NWS / Welkom en succes Leandra
Hort dat zo onder elkaar te staan?.
NWS / ISIS heeft complete valse paspoorten industrie gecreëerdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:27 schreef lorrie03 het volgende:
kan de titel worden aangepast ?
heeft complete valse paspoorten industrie gecreëerd:
moet zijn Isis heeft complete valse paspoorten industrie gecreëerd
http://forum.fok.nl/topic/2279178
tnxquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / ISIS heeft complete valse paspoorten industrie gecreëerd
Juist dat regionale is de kracht van zo'n groot forum.quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:23 schreef Specularium het volgende:
Het is niet verboden om nieuws te posten hier, ook al is het wat regionaal getint elke keer.
Komt erg dichtbij op die manier.quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Juist dat regionale is de kracht van zo'n groot forum.
Er woont altijd wel iemand in de buurt.
Het afstandelijke is al op genoeg andere plekken te vinden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt erg dichtbij op die manier.
Dat vind ik ook het leuke aan de regionale topics.quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet om regionaal getint, maar om getint an sich.... dat vind ik idd ook wel opvallend, dat het steeds om een getinte dader of verdachte gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:23 schreef Specularium het volgende:
Het is niet verboden om nieuws te posten hier, ook al is het wat regionaal getint elke keer.
Natuurlijk gaat het daar om.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet om regionaal getint, maar om getint an sich.... dat vind ik idd ook wel opvallend, dat het steeds om een getinte dader of verdachte gaat.
Niemand?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Nederland politiestaat.......
Domme TT.
Ik heb er gisteravond niet op gereageerd omdat sp3c gisteren al de hele dag in dat topic zat en het niet nodig vond de TT aan te passen, ik had eigenlijk gehoopt dat hij daarom deze post in FB op zou pakken.quote:
Er staan veel meer regionale berichten in NWS. Of is nieuws over een kogelbrief in Heesch nu opeens wél landelijk nieuws? En zou regionaal nieuws opeens minder belangrijk zijn dan landelijk nieuws? Veel mensen vinden het belangrijker om te weten wat er in hun buurt gebeurt dan wat de EU nu toch weer voor een idioot plan heeft bedacht (om maar eens een voorbeeld te noemen).quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:50 schreef Fokker89 het volgende:
Zijn al die topics van leolinedance in NWS nou echt nodig? Ik ben alles behalve een gutmensch hoor, maar deze user lijkt ook echt elk regionaal bericht wat over een getint iemand gaat te willen plaatsen.
NWS / Mislukte tasjesroof Amstelveen
NWS / Man steekt meisje (15) bij verkeersruzie
NWS / Bewoonster Filipijnen krijgt klappen van inbreker
NWS / Overval op winkel Nieuw Amsterdamlaan
NWS / Jongen(17) uit Helmond probeert 15 zakjes cocaïne te verstoppen in cel
NWS / Urker visboeren helpen bij inrekenen overvallers juwelier
En de laatste dus:
NWS / Bejaard stel uit Utrecht slachtoffer van babbeltruc
Dat dus ookquote:Op woensdag 27 januari 2016 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe eens normaalquote:
Pas in Lunteren werd een ingezonden brief zelfs een landelijke rel, dus om nou op voorhand uit te sluiten dat het nieuws is...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zijn ingezonden brieven in kranten "nieuws" ?
Wat ik bedoel is dit:quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pas in Lunteren werd een ingezonden brief zelfs een landelijke rel, dus om nou op voorhand uit te sluiten dat het nieuws is...
Maar vertel eens, welk topic bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |