Misschien zijn er wel extreme menstruatie fetisjisten?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:55 schreef zeer het volgende:
Stimo is eh iets te "vol" voor chaturbate toch? En te harig waarschijnlijk, die zijn daar niet zo in trek.
Valt mee, zo heb ik m'n studie betaaldquote:Op maandag 18 januari 2016 21:55 schreef zeer het volgende:
Stimo is eh iets te "vol" voor chaturbate toch? En te harig waarschijnlijk, die zijn daar niet zo in trek.
Door het bloed het bos niet meer zien.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel extreme menstruatie fetisjisten?
nooit genoegquote:Op maandag 18 januari 2016 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel uur per dag kijk je naar Chaturbate MAHL?
Geen idee, ik heb dual monitor setup. Ene scherm serie of film, andere scherm chaturbate of fok.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel uur per dag kijk je naar Chaturbate MAHL?
mn kruik is klaar, sprk je latrrquote:Op maandag 18 januari 2016 21:52 schreef zeer het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gewoon jouw ervaringen vertellen
Sws heeft iedereen z'n spaargeld over voor 10 seconde van jouw aandacht.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt mee, zo heb ik m'n studie betaald
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dual monitor setup. Ene scherm serie of film, andere scherm chaturbate of fok.
Hebben we het over dezelfde stimo?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:55 schreef zeer het volgende:
Oh hoi tetouquote:Op maandag 18 januari 2016 21:57 schreef zeer het volgende:
[..]
Sws heeft iedereen z'n spaargeld over voor 10 seconde van jouw aandacht.
gvdquote:Op maandag 18 januari 2016 21:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dual monitor setup. Ene scherm serie of film, andere scherm chaturbate of fok.
14 tabs, gelijk Fylax?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:57 schreef MAHL het volgende:
Nee, vertelquote:
Wromquote:
weenie ben CS en dacht wou zou hier gaan wonen want moet wel mooie stad zijn volgens pappa en hij heefy er gewoont maat gewoon dacht ik evenquote:
Hihihiquote:Op maandag 18 januari 2016 21:55 schreef zeer het volgende:
Okéquote:Op maandag 18 januari 2016 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie ben CS en dacht wou zou hier gaan wonen want moet wel mooie stad zijn volgens pappa en hij heefy er gewoont maat gewoon dacht ik even
Wrm?
Wow man. Get realquote:Op maandag 18 januari 2016 22:05 schreef Montelly het volgende:
lilemma_/
die emma is echt blessed met mooie borsten, niet normaal..
Nee, lelijke, gare junkenstadquote:Op maandag 18 januari 2016 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mooie stad zou je aanraden?
Wow pewpewquote:
Jaquote:
jeuj Groningenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe dichterbij Duitsland hoe slechter het is om daar te wonen. Enige uitzondering is Groningen-stad
Groningen-stadquote:Op maandag 18 januari 2016 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe dichterbij Duitsland hoe slechter het is om daar te wonen. Enige uitzondering is Groningen-stad
RIPquote:Op maandag 18 januari 2016 22:11 schreef Chloroform het volgende:
M'n elektrische deken is echt hemel op aarde, gvd lekker
Tijd om te slapen
Doei
Hou je bek tegen TARDIS. joh wat meen je je wel niet ga lekker stoer doen met je WOW matties jo knoepert.quote:
Houd je bek man nerd jij haat WoW omdat je niet kunt betalen ga lekker Runescape spelen sloeberquote:Op maandag 18 januari 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Hou je bek tegen TARDIS. joh wat meen je je wel niet ga lekker stoer doen met je WOW matties jo knoepert.
words dont hurt break my bones and stones etc. etc.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Houd je bek man nerd jij haat WoW omdat je niet kunt betalen ga lekker Runescape spelen sloeber
Damn hey echt zon toffe broeder als je sterft wil ik je achterzijde van je lijf krijgen volgens je testament zodat ik zelfs na je dood je rug nog hebt aightquote:Op maandag 18 januari 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Hou je bek tegen TARDIS. joh wat meen je je wel niet ga lekker stoer doen met je WOW matties jo knoepert.
Lijkt me wel zwaar zo'n rug in pot sterk waterquote:Op maandag 18 januari 2016 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Damn hey echt zon toffe broeder als je sterft wil ik je achterzijde van je lijf krijgen volgens je testament zodat ik zelfs na je dood je rug nog hebt aight
Ben er nogquote:Op maandag 18 januari 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is die zwetende hippie ook al weg?
Die komt laatste tijd weinig meerquote:Op maandag 18 januari 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is die zwetende hippie ook al weg?
Ben ik met je eens. Terugkeer van bepaalde users hebben niet echt voor meer activiteit gezorgd hierquote:Op maandag 18 januari 2016 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jammer hoor. Was altijd zo gezellig hier met z'n allen.
Meuken. Dat is echt lekker ja. Godverdomme heerlijk potje meuken. En daarna knuffelen en gaan slapen.quote:
Sowieso carnavalquote:Op maandag 18 januari 2016 23:06 schreef hoink581 het volgende:
Kennis van mij heeft een soort carnavalsnummer/clip gemaakt waarvan ik denk dat het ironisch bedoeld was, gezien hij al tijden in Amsterdam woont en nooit echt plat heeft gepraat toen hij nog in Brabant woonde. En ik ben geen carnavalsvierder, maar het stoorde mij enorm dat het metrum van de tekst niet liep op de muziek. Dit vond ik dan weer storend dat ik het storend vond.
quote:
Hou ff voor je wat ik in m'n vrije tijd doequote:Op maandag 18 januari 2016 23:06 schreef hoink581 het volgende:
Kennis van mij heeft een soort carnavalsnummer/clip gemaakt waarvan ik denk dat het ironisch bedoeld was, gezien hij al tijden in Amsterdam woont en nooit echt plat heeft gepraat toen hij nog in Brabant woonde. En ik ben geen carnavalsvierder, maar het stoorde mij enorm dat het metrum van de tekst niet liep op de muziek. Dit vond ik dan weer storend dat ik het storend vond.
Nee, maar echt. Rest waren allemaal Amsterdammers. Deed me echt pijn. Echt. Ik hou niet van carnaval, maar ik snap ten minste wat het is.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:14 schreef TARDIS. het volgende:
Hou ff voor je wat ik in m'n vrije tijd doe
fappen op neukende mensenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:42 schreef Viskarretje het volgende:
menige fapjes op gedaan. gewoon die stelletjes bekijken en alleen aanklikken wat al in de startblokken voor neuken zit <3
deze vent doet me altijd aan jou denkenquote:Op maandag 18 januari 2016 23:06 schreef hoink581 het volgende:
Lamme Fransquote:Op maandag 18 januari 2016 23:42 schreef BozeHaas het volgende:
deze vent doet me altijd aan jou denken
quote:
nlquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben jij Nederlander of Israëliër?
nedersräelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Vanwege deze vlag [ afbeelding ]
Ken die niet namelijk
goh scherlockquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Google kent dat volk niet
https://www.google.nl/sea(...)r%C3%A4el&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=0&ie=UTF-8
isranelierquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Google kent dat volk niet
Link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Vandaag trouwens op de pont in Amsterdam een groepje Koerden die een hongerstaking hadden vanwege genocide die Turkije pleegt in Koerdistan.. Dus ik mijn tel pakken en Google Earth erbij halen en vragen waar Koerdistan nou ligt.. Die gast keek mij vies aan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KoerdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben zelf een Nederlander, maar heb het vlagje van Israël een kleine rode tint gegeven zodat we een gedeelde vlag hebben. Liev toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben jij Nederlander of Israëliër?![]()
![]()
Neen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ben zelf een Nederlander, maar heb het vlagje van Israël een kleine rode tint gegeven zodat we een gedeelde vlag hebben. Liev toch?
Of je bent Nederlander of je bent Israëliër.Ik ben geil![]()
Geen Israel-supportende Nederlander?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Neen.
Of je bent Nederlander of je bent Israëliër.![]()
![]()
Israël en de mensen die de misdaden steunen van dat land niet echt..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil![]()
Net zoals ik Arabieren die misdaden plegen ook niet magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil![]()
Hi Hi kontsexquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:17 schreef Viskarretje het volgende:
Je moet als schaap verkleed door raqua lopen dan kan je lachen
Ik ben geil![]()
wel eerst trouwen hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hi Hi kontsex
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Bwhahaa ik had vorig jaar ook zo ene gemaakt, maar dan met oranje text en volgens mij de shahadja ofzo eropquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb ook ff een vlag gemaakt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ga een broodje maken en dan ff 5 min door Fokken vanuit bed .. en dan slapen en dromen over selena gomezIk ben geil![]()
Heb wel een goed gevoel over deze toets.. maar dat had ik vorig jaar ook over andere toetsen en die moest ik dus gaan herkansen..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
hoop voor je dat je het goed gemaakt hebt
Wel echt geleerd dan of the veel geFOK!t?
Ik vertrouw mijn gevoel niet echt maar die zegt dat ik nu een 8/9 heb gehaald
Maak steeds van die stomme fouten..Ik ben geil![]()
jij liever dan ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:24 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga een broodje maken en dan ff 5 min door Fokken vanuit bed .. en dan slapen en dromen over selena gomez![]()
![]()
En bijvoorbeeld fiscaal recht.. Op mijn werk heb ik geleerd hoe je de Belastingdienst moet naaien.. dat mag helaas op school niet en dat vergeet ik dus somsIk ben geil![]()
wanneer krijg je uitslag danquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb wel een goed gevoel over deze toets.. maar dat had ik vorig jaar ook over andere toetsen en die moest ik dus gaan herkansen..
Ik vertrouw mijn gevoel niet echt maar die zegt dat ik nu een 8/9 heb gehaald
Maak steeds van die stomme fouten..
En heb je morgen geen tentamens aangezien ie nu nog wakker bent?![]()
Jawel.. maar pas om 11 uurquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:29 schreef Calcio het volgende:
[..]
wanneer krijg je uitslag dan
En heb je morgen geen tentamens aangezien ie nu nog wakker bent?
Weet niet binnen 2 wekenIk ben geil![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:29 schreef defokkingfoker het volgende:
En bijvoorbeeld fiscaal recht.. Op mijn werk heb ik geleerd hoe je de Belastingdienst moet naaien.. dat mag helaas op school niet en dat vergeet ik dus somsproest
Ik denk ook niet dat helemaal de bedoeling is![]()
![]()
ait waaroverquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jawel.. maar pas om 11 uur
Weet niet binnen 2 weken![]()
heeft ze A cup ofzo dat is toch niksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Iedereen heeft slechte foto's
[ afbeelding ]![]()
Ik geilde net op een 14 jarig meisjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
heeft ze A cup ofzo dat is toch niks![]()
Ik ben geil![]()
AIVD ingelichtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik geilde net op een 14 jarig meisje
Sow das een stuk beterquote:[afbeelding ]![]()
![]()
aiit succes gquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jawel.. morgen nog ff een uurtje en dan moet het goed komen![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:34 schreef Calcio het volgende:
[..]
blijf jij maar dromen over vette tientonners dan hebben wij het wel over echte vrouwen![]()
![]()
heeft ze vast wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Meisjes zonder ziel willen neuken![]()
![]()
![]()
wacht ik probeer een fuck te geven terwijl ik klaarkom in calcio's zusjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wow wat een clusterfuck wordt het zo als je die UI blijft gebruikenPermanent Verbannen![]()
Pics van het zusjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:36 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
wacht ik probeer een fuck te geven terwijl ik klaarkom in calcio's zusjeIk ben geil![]()
beeld je het lelijkste in wat je je kunt bedenkenquote:
dat vermenigvuldigen met 43
tadaaPermanent Verbannen![]()
Geen samsung s6 hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:38 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Mn zusje lijkt op een iphone. Nu moet je dr wel hitsig vinden
Ik ben geil![]()
Trouwens zonder de Syriers was apple er nooit gekomen
KUT VLUCHTELINGEN![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil![]()
Haten op Applequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Israël fanboy oké..
Maar Apple fanboy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__!
Ga je schamen man stuk verdriet![]()
Door apple werken mijn beats oordopjes niet goed op mijn samsung s6 jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:41 schreef Calcio het volgende:
[..]
Haten op Apple__!
Ga je schamen man stuk verdriet
Ik ben geil![]()
zei toch dat ie fanboy was.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Door apple werken mijn beats oordopjes niet goed op mijn samsung s6 ja![]()
hoezo? Gewoon 3.5 mm toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Door apple werken mijn beats oordopjes niet goed op mijn samsung s6 ja![]()
Ja.. maar omdat apple beats heeft overgekocht werken die volume knopjes niet meer ofzoquote:![]()
Fucking weird man
Ik ben geil![]()
wtfquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ja.. maar omdat apple beats heeft overgekocht werken die volume knopjes niet meer ofzo![]()
Fucking weird man
Maar je kan toch geluid op je telefoon zelf veranderen?![]()
Kan.. maar dan moet ik mijn telefoon uit mijn zak halenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
wtf
Maar je kan toch geluid op je telefoon zelf veranderen?Ik ben geil![]()
wat is er mis mee? Nu niet kansloos alles gaan roepen. Ik heb een iphone en een samsung en ik vind ze beiden fijn. Sommige dingen aan android wat minder , maar dat ervaar ik ook met ios. Hebben allebei zo zijn voor en nadelen.quote:![]()
raar man. Is die koptelefoon niet gwn kapot?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kan.. maar dan moet ik mijn telefoon uit mijn zak halen![]()
Nop.. met een Apple werkt die wel gewoon goedquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
raar man. Is die koptelefoon niet gwn kapot?
Ik ben geil![]()
apart. Zou klagen bij Applequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nop.. met een Apple werkt die wel gewoon goed![]()
klopt. Apple is een heel slim bedrijf die iedereen probeert te lokken en het werkt uitstekend. iOS wordt door 50% van alle besturingssystemen gebruikt, en kun je nagaan hoeveel andere smartphone merken met Android en Windows phone er nog zijn. Binnen 5 jaar is alles Apple denk ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Doet apple wel vaker met zijn eigen producten als je de iliminatie mag geloven![]()
neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
klopt. Apple is een heel slim bedrijf die iedereen probeert te lokken en het werkt uitstekend. iOS wordt door 50% van alle besturingssystemen gebruikt, en kun je nagaan hoeveel andere smartphone merken met Android en Windows phone er nog zijn. Binnen 5 jaar is alles Apple denk ik![]()
Heel slim is dat zeker.. verdienen ook mijn respect omdat zij eigenlijk de smartphone revolutie zijn gestart.. Maarja de laatste jaren is het gewoon een kut bedrijf met kut telefoon zonder vrijheid als je niet Jailbreaktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:51 schreef Calcio het volgende:
klopt. Apple is een heel slim bedrijf die iedereen probeert te lokken en het werkt uitstekend. iOS wordt door 50% van alle besturingssystemen gebruikt, en kun je nagaan hoeveel andere smartphone merken met Android en Windows phone er nog zijn. Binnen 5 jaar is alles Apple denk ikIk ben geil![]()
Ook met die Iphone 6(s) en plus(s)quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heel slim is dat zeker.. verdienen ook mijn respect omdat zij eigenlijk de smartphone revolutie zijn gestart.. Maarja de laatste jaren is het gewoon een kut bedrijf met kut telefoon zonder vrijheid als je niet jailbraikt
De volgende iphone is weer de grootte van een 5![]()
![]()
misschien een arrogant bedrijf maar wel topkwaliteit voor een goede prijs vind ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heel slim is dat zeker.. verdienen ook mijn respect omdat zij eigenlijk de smartphone revolutie zijn gestart.. Maarja de laatste jaren is het gewoon een kut bedrijf met kut telefoon zonder vrijheid als je niet jailbraikt![]()
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:52 schreef defokkingfoker het volgende:
Binnen 5 jaar is alles Apple denk ikIk ben geil![]()
Dat jailbreaken wordt ook steeds lastiger. Kan mn 5s nog steeds niet jailbreaken met ios 9.1quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heel slim is dat zeker.. verdienen ook mijn respect omdat zij eigenlijk de smartphone revolutie zijn gestart.. Maarja de laatste jaren is het gewoon een kut bedrijf met kut telefoon zonder vrijheid als je niet Jailbreakt![]()
![]()
ga janken ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:53 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ook met die Iphone 6(s) en plus(s)
De volgende iphone is weer de grootte van een 5![]()
Ik doe alsof ik dit niet heb gelezen.. hoef jij je niet te schamen en dan heb ik nog hoop in de wereld..quote:Ik ben geil![]()
Kwaliteit en prijs is idd wel oke nu. Galaxy's zijn momenteel duurder dan iphonesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
misschien een arrogant bedrijf maar wel topkwaliteit voor een goede prijs vind ik![]()
de prijs is hoog maar iPhones gaan wel 5 jaar mee itt tot Android troep dat na 1 jaar al naar de schroothoop kan. Ook op lange termijn denken hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik dit niet heb gelezen.. hoef jij je niet te schamen en dan heb ik nog hoop in de wereld..![]()
Nee, door dat verplichte updaten van IOS is je iphone na 2 jaar net zo waardeloos gewordenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
de prijs is hoog maar iPhones gaan wel 5 jaar mee itt tot Android troep dat na 1 jaar al naar de schroothoop kan. Ook op lange termijn denken he![]()
wtf manquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:57 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Nee, door dat verplichte updaten van IOS is je iphone na 2 jaar net zo waardeloos geworMomenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br /><br /><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
den.![]()
![]()
Mn vader doet nu al 4 jaar met zn galaxy s3 met custom rom. Nog steeds als een zonnetjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
heb van 2010 tot 2015 met m'n iPhone 4 gedaan hoor![]()
geloof ik nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:59 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Mn vader doet nu al 4 jaar met zn galaxy s3 met custom rom. Nog steeds als een zonnetje![]()
omdat Android en synoniem van aids isquote:Op dinsdag 19 januari 2016 04:00 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Het kan toch. Waarom zou een galaxy dat niet kunnen?![]()
Je komt alleen maar met dit soort kansloze uitspraken. Kom s met inhoud manquote:Op dinsdag 19 januari 2016 04:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
omdat Android en synoniem van aids is![]()
ik merk hetquote:Op dinsdag 19 januari 2016 04:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Fok draait op ios.. vandaar![]()
![]()
hier heeft mijn ma een s4 met custum rom.. ook nog steeds zo smooth als arianna grande haar poesjequote:Ik ben geil![]()
picsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 04:04 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
hier heeft mijn ma een s4 met custum rom.. ook nog steeds zo smooth als arianna grande haar poesje![]()
Ik heb hier een limited edition shampootje van Fa. Voor meisjes, ruikt naar snoep.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:08 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb hier een limited edition shampootje van Fa. Voor meisjes, ruikt naar snoep.![]()
Alle smaakjes Fa voor een euro bij Kruidvat dus ik dacht; 'Laat ik 'ns wat proberen.'quote:Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Dit boeit echt niemand, weet je dat. Schrijf het maar in je dagboek of zoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alle smaakjes Fa voor een euro bij Kruidvat dus ik dacht; 'Laat ik 'ns wat proberen.'![]()
En eerst bedank je me voor de info. Inderdaad, je komt soms wat dom over.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:22 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand, weet je dat. Schrijf het maar in je dagboek of zo
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Ja niet te geloven. Het zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey man... gvd wat vroeg weer![]()
echt hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja niet te geloven. Het zou verboden moeten worden.![]()
![]()
nagenoeg windstil en droog. Dat wordt een prima ritje.
Rest mij iedereen een prettige edoch veilige werkdag toe te wensen. Be careful out there.
[ Bericht 23% gewijzigd door Kurovski op 19-01-2016 05:41:30 ]Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Mijn tel doet het nog prima na meer dan 2 jaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
de prijs is hoog maar iPhones gaan wel 5 jaar mee itt tot Android troep dat na 1 jaar al naar de schroothoop kan. Ook op lange termijn denken he![]()
Welke heb je?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 06:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn tel doet het nog prima na meer dan 2 jaar.![]()
Andere tijdzone. Ik ga zo slapen namelijk. Het is 01:23.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Werkeloosheidsusers eerder. Of week je in een soort ploegendienst?![]()
Waar ben je dan vrind Calcioquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:23 schreef Calcio het volgende:
[..]
Andere tijdzone. Ik ga zo slapen namelijk. Het is 01:23.![]()
omdat ik sneeuwvrij ben en de wegen niet eens begaanbaar zijn dus er weinig te doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom maak jij dagelijks vanuit Amerika een kansloos aantal van 650 Posts per dag.![]()
Ah oké. Dacht jij bent gewoon een soort deadprez.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:23 schreef Calcio het volgende:
[..]
Andere tijdzone. Ik ga zo slapen namelijk. Het is 01:23.![]()
ik denk dat ik dagelijks 300 ofzo heb maar ik weet niet waar je dat kan zien. Maar goed kga nu slapen js 01:48 kutwekker gaat 07:48 want morgen misschien niet ijsvrij dus doeidoei heb een fijne dag in je witte tuinstoeltjen in je Adidas trainingspak terwijl je Schultenbrau drinkt en van je uitkering geniet chauquote:![]()
![]()
Waar woon je?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
omdat ik sneeuwvrij ben en de wegen niet eens begaanbaar zijn dus er weinig te doen.![]()
Wat een gelul is dit, je post vrolijk in dat dagelijks teltopicquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:49 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik denk dat ik dagelijks 300 ofzo heb maar ik weet niet waar je dat kan zien. Maar goed kga nu slapen js 01:48 kutwekker gaat 07:48 want morgen misschien niet ijsvrij dus doeidoei heb een fijne dag in je witte tuinstoeltjen in je Adidas trainingspak terwijl je Schultenbrau drinkt en van je uitkering geniet chau
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Calcio woont in jou.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zozo, hoeveel tokens heeft dat gekost?![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een gelul is dit, je post vrolijk in dat dagelijks teltopic![]()
![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Niet veel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zozo, hoeveel tokens heeft dat gekost?![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een gelul is dit, je post vrolijk in dat dagelijks teltopic![]()
![]()
![]()
Ik probeer Chai te hosselen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Maar jij bent toch kaal?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:19 schreef Kurovski het volgende:
Alle smaakjes Fa voor een euro bij Kruidvat dus ik dacht; 'Laat ik 'ns wat proberen.'![]()
Toch met bodywash?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:51 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hallo verzorg jij je schaamhaar niet![]()
Dat is mooi kut. rip madeliefffquote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ja ik was sws al vrijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Aii afschuwelijk![]()
Blijf je thuis vandaag? Migraine is zo verschrikkelijk![]()
Migraine is altijd zo kut heyquote:![]()
Als je griep hebt ofzo dan kan je nog wel vanuit bed dingetjes doen of tv kijken ofzo. Met Migraine is het echt in foetushouding liggen wachten tot het voorbij is.![]()
Kun je nog ergens anders alle quote meldingen wissen? K heb zolang niet weg geklikt als ik nu op 'alles sluiten'wil klikken kan ik een uur gaan zitten scrollen voordat ik onderaan bij die knop kom![]()
kutuser present.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:13 schreef Crip het volgende:
[..]
hey kun je die kutusers niet noten hier
inb4 heb jou een note gegeven.![]()
Damn, waar kan ik ook kutuser worden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar wel een kutuser die vanavond gehaktballen krijgt![]()
Ik krijg vanavond, sushi, gegrilde biefstuk, lamskoteletjes etc.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar wel een kutuser die vanavond gehaktballen krijgt![]()
![]()
in Geerd SC.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Damn, waar kan ik ook kutuser worden?![]()
doe maar weer alsof je zo populair bentquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:13 schreef madeliefff het volgende:
Kun je nog ergens anders alle quote meldingen wissen? K heb zolang niet weg geklikt als ik nu op 'alles sluiten'wil klikken kan ik een uur gaan zitten scrollen voordat ik onderaan bij die knop kom
Forum Opties Forumhop: Hop naar: