Sowieso carnavalquote:Op maandag 18 januari 2016 23:06 schreef hoink581 het volgende:
Kennis van mij heeft een soort carnavalsnummer/clip gemaakt waarvan ik denk dat het ironisch bedoeld was, gezien hij al tijden in Amsterdam woont en nooit echt plat heeft gepraat toen hij nog in Brabant woonde. En ik ben geen carnavalsvierder, maar het stoorde mij enorm dat het metrum van de tekst niet liep op de muziek. Dit vond ik dan weer storend dat ik het storend vond.
quote:
Hou ff voor je wat ik in m'n vrije tijd doequote:Op maandag 18 januari 2016 23:06 schreef hoink581 het volgende:
Kennis van mij heeft een soort carnavalsnummer/clip gemaakt waarvan ik denk dat het ironisch bedoeld was, gezien hij al tijden in Amsterdam woont en nooit echt plat heeft gepraat toen hij nog in Brabant woonde. En ik ben geen carnavalsvierder, maar het stoorde mij enorm dat het metrum van de tekst niet liep op de muziek. Dit vond ik dan weer storend dat ik het storend vond.
Nee, maar echt. Rest waren allemaal Amsterdammers. Deed me echt pijn. Echt. Ik hou niet van carnaval, maar ik snap ten minste wat het is.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:14 schreef TARDIS. het volgende:
Hou ff voor je wat ik in m'n vrije tijd doe
fappen op neukende mensenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:42 schreef Viskarretje het volgende:
menige fapjes op gedaan. gewoon die stelletjes bekijken en alleen aanklikken wat al in de startblokken voor neuken zit <3
deze vent doet me altijd aan jou denkenquote:Op maandag 18 januari 2016 23:06 schreef hoink581 het volgende:
Lamme Fransquote:Op maandag 18 januari 2016 23:42 schreef BozeHaas het volgende:
deze vent doet me altijd aan jou denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |