RIPquote:Op maandag 18 januari 2016 22:11 schreef Chloroform het volgende:
M'n elektrische deken is echt hemel op aarde, gvd lekker
Tijd om te slapen
Doei
Hou je bek tegen TARDIS. joh wat meen je je wel niet ga lekker stoer doen met je WOW matties jo knoepert.quote:
Houd je bek man nerd jij haat WoW omdat je niet kunt betalen ga lekker Runescape spelen sloeberquote:Op maandag 18 januari 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Hou je bek tegen TARDIS. joh wat meen je je wel niet ga lekker stoer doen met je WOW matties jo knoepert.
words dont hurt break my bones and stones etc. etc.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Houd je bek man nerd jij haat WoW omdat je niet kunt betalen ga lekker Runescape spelen sloeber
Damn hey echt zon toffe broeder als je sterft wil ik je achterzijde van je lijf krijgen volgens je testament zodat ik zelfs na je dood je rug nog hebt aightquote:Op maandag 18 januari 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Hou je bek tegen TARDIS. joh wat meen je je wel niet ga lekker stoer doen met je WOW matties jo knoepert.
Lijkt me wel zwaar zo'n rug in pot sterk waterquote:Op maandag 18 januari 2016 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Damn hey echt zon toffe broeder als je sterft wil ik je achterzijde van je lijf krijgen volgens je testament zodat ik zelfs na je dood je rug nog hebt aight
Ben er nogquote:Op maandag 18 januari 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is die zwetende hippie ook al weg?
Die komt laatste tijd weinig meerquote:Op maandag 18 januari 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is die zwetende hippie ook al weg?
Ben ik met je eens. Terugkeer van bepaalde users hebben niet echt voor meer activiteit gezorgd hierquote:Op maandag 18 januari 2016 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jammer hoor. Was altijd zo gezellig hier met z'n allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |