Okéquote:Op maandag 18 januari 2016 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie ben CS en dacht wou zou hier gaan wonen want moet wel mooie stad zijn volgens pappa en hij heefy er gewoont maat gewoon dacht ik even
Wrm?
Wow man. Get realquote:Op maandag 18 januari 2016 22:05 schreef Montelly het volgende:
lilemma_/
die emma is echt blessed met mooie borsten, niet normaal..
Nee, lelijke, gare junkenstadquote:Op maandag 18 januari 2016 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mooie stad zou je aanraden?
Wow pewpewquote:
Jaquote:
jeuj Groningenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe dichterbij Duitsland hoe slechter het is om daar te wonen. Enige uitzondering is Groningen-stad
Groningen-stadquote:Op maandag 18 januari 2016 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe dichterbij Duitsland hoe slechter het is om daar te wonen. Enige uitzondering is Groningen-stad
RIPquote:Op maandag 18 januari 2016 22:11 schreef Chloroform het volgende:
M'n elektrische deken is echt hemel op aarde, gvd lekker
Tijd om te slapen
Doei
Hou je bek tegen TARDIS. joh wat meen je je wel niet ga lekker stoer doen met je WOW matties jo knoepert.quote:
Houd je bek man nerd jij haat WoW omdat je niet kunt betalen ga lekker Runescape spelen sloeberquote:Op maandag 18 januari 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Hou je bek tegen TARDIS. joh wat meen je je wel niet ga lekker stoer doen met je WOW matties jo knoepert.
words dont hurt break my bones and stones etc. etc.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Houd je bek man nerd jij haat WoW omdat je niet kunt betalen ga lekker Runescape spelen sloeber
Damn hey echt zon toffe broeder als je sterft wil ik je achterzijde van je lijf krijgen volgens je testament zodat ik zelfs na je dood je rug nog hebt aightquote:Op maandag 18 januari 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Hou je bek tegen TARDIS. joh wat meen je je wel niet ga lekker stoer doen met je WOW matties jo knoepert.
Lijkt me wel zwaar zo'n rug in pot sterk waterquote:Op maandag 18 januari 2016 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Damn hey echt zon toffe broeder als je sterft wil ik je achterzijde van je lijf krijgen volgens je testament zodat ik zelfs na je dood je rug nog hebt aight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |