SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Haten op Applequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Israël fanboy oké..
Maar Apple fanboy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Door apple werken mijn beats oordopjes niet goed op mijn samsung s6 jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:41 schreef Calcio het volgende:
[..]
Haten op Apple__!
Ga je schamen man stuk verdriet
zei toch dat ie fanboy was.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Door apple werken mijn beats oordopjes niet goed op mijn samsung s6 ja
hoezo? Gewoon 3.5 mm toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Door apple werken mijn beats oordopjes niet goed op mijn samsung s6 ja
Ja.. maar omdat apple beats heeft overgekocht werken die volume knopjes niet meer ofzoquote:
wtfquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ja.. maar omdat apple beats heeft overgekocht werken die volume knopjes niet meer ofzo![]()
Fucking weird man
Kan.. maar dan moet ik mijn telefoon uit mijn zak halenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
wtf
Maar je kan toch geluid op je telefoon zelf veranderen?
wat is er mis mee? Nu niet kansloos alles gaan roepen. Ik heb een iphone en een samsung en ik vind ze beiden fijn. Sommige dingen aan android wat minder , maar dat ervaar ik ook met ios. Hebben allebei zo zijn voor en nadelen.quote:
raar man. Is die koptelefoon niet gwn kapot?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kan.. maar dan moet ik mijn telefoon uit mijn zak halen
Nop.. met een Apple werkt die wel gewoon goedquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
raar man. Is die koptelefoon niet gwn kapot?
apart. Zou klagen bij Applequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nop.. met een Apple werkt die wel gewoon goed
klopt. Apple is een heel slim bedrijf die iedereen probeert te lokken en het werkt uitstekend. iOS wordt door 50% van alle besturingssystemen gebruikt, en kun je nagaan hoeveel andere smartphone merken met Android en Windows phone er nog zijn. Binnen 5 jaar is alles Apple denk ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Doet apple wel vaker met zijn eigen producten als je de iliminatie mag geloven
neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
klopt. Apple is een heel slim bedrijf die iedereen probeert te lokken en het werkt uitstekend. iOS wordt door 50% van alle besturingssystemen gebruikt, en kun je nagaan hoeveel andere smartphone merken met Android en Windows phone er nog zijn. Binnen 5 jaar is alles Apple denk ik
Heel slim is dat zeker.. verdienen ook mijn respect omdat zij eigenlijk de smartphone revolutie zijn gestart.. Maarja de laatste jaren is het gewoon een kut bedrijf met kut telefoon zonder vrijheid als je niet Jailbreaktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:51 schreef Calcio het volgende:
klopt. Apple is een heel slim bedrijf die iedereen probeert te lokken en het werkt uitstekend. iOS wordt door 50% van alle besturingssystemen gebruikt, en kun je nagaan hoeveel andere smartphone merken met Android en Windows phone er nog zijn. Binnen 5 jaar is alles Apple denk ik
Ook met die Iphone 6(s) en plus(s)quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heel slim is dat zeker.. verdienen ook mijn respect omdat zij eigenlijk de smartphone revolutie zijn gestart.. Maarja de laatste jaren is het gewoon een kut bedrijf met kut telefoon zonder vrijheid als je niet jailbraikt
misschien een arrogant bedrijf maar wel topkwaliteit voor een goede prijs vind ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heel slim is dat zeker.. verdienen ook mijn respect omdat zij eigenlijk de smartphone revolutie zijn gestart.. Maarja de laatste jaren is het gewoon een kut bedrijf met kut telefoon zonder vrijheid als je niet jailbraikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |