Neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:52 schreef defokkingfoker het volgende:
Binnen 5 jaar is alles Apple denk ik
Dat jailbreaken wordt ook steeds lastiger. Kan mn 5s nog steeds niet jailbreaken met ios 9.1quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heel slim is dat zeker.. verdienen ook mijn respect omdat zij eigenlijk de smartphone revolutie zijn gestart.. Maarja de laatste jaren is het gewoon een kut bedrijf met kut telefoon zonder vrijheid als je niet Jailbreakt
ga janken ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:53 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ook met die Iphone 6(s) en plus(s)
De volgende iphone is weer de grootte van een 5
Ik doe alsof ik dit niet heb gelezen.. hoef jij je niet te schamen en dan heb ik nog hoop in de wereld..quote:
Kwaliteit en prijs is idd wel oke nu. Galaxy's zijn momenteel duurder dan iphonesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
misschien een arrogant bedrijf maar wel topkwaliteit voor een goede prijs vind ik
de prijs is hoog maar iPhones gaan wel 5 jaar mee itt tot Android troep dat na 1 jaar al naar de schroothoop kan. Ook op lange termijn denken hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik dit niet heb gelezen.. hoef jij je niet te schamen en dan heb ik nog hoop in de wereld..
Nee, door dat verplichte updaten van IOS is je iphone na 2 jaar net zo waardeloos gewordenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
de prijs is hoog maar iPhones gaan wel 5 jaar mee itt tot Android troep dat na 1 jaar al naar de schroothoop kan. Ook op lange termijn denken he
wtf manquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:57 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Nee, door dat verplichte updaten van IOS is je iphone na 2 jaar net zo waardeloos geworMomenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br /><br /><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
den.
Mn vader doet nu al 4 jaar met zn galaxy s3 met custom rom. Nog steeds als een zonnetjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
heb van 2010 tot 2015 met m'n iPhone 4 gedaan hoor
geloof ik nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:59 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Mn vader doet nu al 4 jaar met zn galaxy s3 met custom rom. Nog steeds als een zonnetje
omdat Android en synoniem van aids isquote:Op dinsdag 19 januari 2016 04:00 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Het kan toch. Waarom zou een galaxy dat niet kunnen?
Je komt alleen maar met dit soort kansloze uitspraken. Kom s met inhoud manquote:Op dinsdag 19 januari 2016 04:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
omdat Android en synoniem van aids is
ik merk hetquote:Op dinsdag 19 januari 2016 04:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Fok draait op ios.. vandaar
hier heeft mijn ma een s4 met custum rom.. ook nog steeds zo smooth als arianna grande haar poesjequote:
picsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 04:04 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
hier heeft mijn ma een s4 met custum rom.. ook nog steeds zo smooth als arianna grande haar poesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |