Mijn tel doet het nog prima na meer dan 2 jaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
de prijs is hoog maar iPhones gaan wel 5 jaar mee itt tot Android troep dat na 1 jaar al naar de schroothoop kan. Ook op lange termijn denken he
Welke heb je?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 06:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn tel doet het nog prima na meer dan 2 jaar.
Andere tijdzone. Ik ga zo slapen namelijk. Het is 01:23.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Werkeloosheidsusers eerder. Of week je in een soort ploegendienst?
Waar ben je dan vrind Calcioquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:23 schreef Calcio het volgende:
[..]
Andere tijdzone. Ik ga zo slapen namelijk. Het is 01:23.
omdat ik sneeuwvrij ben en de wegen niet eens begaanbaar zijn dus er weinig te doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom maak jij dagelijks vanuit Amerika een kansloos aantal van 650 Posts per dag.
Ah oké. Dacht jij bent gewoon een soort deadprez.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:23 schreef Calcio het volgende:
[..]
Andere tijdzone. Ik ga zo slapen namelijk. Het is 01:23.
ik denk dat ik dagelijks 300 ofzo heb maar ik weet niet waar je dat kan zien. Maar goed kga nu slapen js 01:48 kutwekker gaat 07:48 want morgen misschien niet ijsvrij dus doeidoei heb een fijne dag in je witte tuinstoeltjen in je Adidas trainingspak terwijl je Schultenbrau drinkt en van je uitkering geniet chauquote:
Waar woon je?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
omdat ik sneeuwvrij ben en de wegen niet eens begaanbaar zijn dus er weinig te doen.
Wat een gelul is dit, je post vrolijk in dat dagelijks teltopicquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:49 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik denk dat ik dagelijks 300 ofzo heb maar ik weet niet waar je dat kan zien. Maar goed kga nu slapen js 01:48 kutwekker gaat 07:48 want morgen misschien niet ijsvrij dus doeidoei heb een fijne dag in je witte tuinstoeltjen in je Adidas trainingspak terwijl je Schultenbrau drinkt en van je uitkering geniet chau
Calcio woont in jou.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zozo, hoeveel tokens heeft dat gekost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |