Bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:08 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb hier een limited edition shampootje van Fa. Voor meisjes, ruikt naar snoep.
Alle smaakjes Fa voor een euro bij Kruidvat dus ik dacht; 'Laat ik 'ns wat proberen.'quote:
Dit boeit echt niemand, weet je dat. Schrijf het maar in je dagboek of zoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alle smaakjes Fa voor een euro bij Kruidvat dus ik dacht; 'Laat ik 'ns wat proberen.'
En eerst bedank je me voor de info. Inderdaad, je komt soms wat dom over.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:22 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand, weet je dat. Schrijf het maar in je dagboek of zo
Ja niet te geloven. Het zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey man... gvd wat vroeg weer
echt hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja niet te geloven. Het zou verboden moeten worden.
Mijn tel doet het nog prima na meer dan 2 jaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
de prijs is hoog maar iPhones gaan wel 5 jaar mee itt tot Android troep dat na 1 jaar al naar de schroothoop kan. Ook op lange termijn denken he
Welke heb je?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 06:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn tel doet het nog prima na meer dan 2 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |