quote:
nlquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben jij Nederlander of Israëliër?
nedersräelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Vanwege deze vlag [ afbeelding ]
Ken die niet namelijk
goh scherlockquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Google kent dat volk niet
https://www.google.nl/sea(...)r%C3%A4el&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=0&ie=UTF-8
isranelierquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Google kent dat volk niet
Link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Vandaag trouwens op de pont in Amsterdam een groepje Koerden die een hongerstaking hadden vanwege genocide die Turkije pleegt in Koerdistan.. Dus ik mijn tel pakken en Google Earth erbij halen en vragen waar Koerdistan nou ligt.. Die gast keek mij vies aan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KoerdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben zelf een Nederlander, maar heb het vlagje van Israël een kleine rode tint gegeven zodat we een gedeelde vlag hebben. Liev toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben jij Nederlander of Israëliër?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: