Neen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ben zelf een Nederlander, maar heb het vlagje van Israël een kleine rode tint gegeven zodat we een gedeelde vlag hebben. Liev toch?
Geen Israel-supportende Nederlander?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Neen.
Of je bent Nederlander of je bent Israëliër.
Israël en de mensen die de misdaden steunen van dat land niet echt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Hi Hi kontsexquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:17 schreef Viskarretje het volgende:
Je moet als schaap verkleed door raqua lopen dan kan je lachen
wel eerst trouwen hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hi Hi kontsex
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bwhahaa ik had vorig jaar ook zo ene gemaakt, maar dan met oranje text en volgens mij de shahadja ofzo eropquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb ook ff een vlag gemaakt
[ afbeelding ]
Heb wel een goed gevoel over deze toets.. maar dat had ik vorig jaar ook over andere toetsen en die moest ik dus gaan herkansen..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
hoop voor je dat je het goed gemaakt hebt
Wel echt geleerd dan of the veel geFOK!t?
jij liever dan ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:24 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga een broodje maken en dan ff 5 min door Fokken vanuit bed .. en dan slapen en dromen over selena gomez
wanneer krijg je uitslag danquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb wel een goed gevoel over deze toets.. maar dat had ik vorig jaar ook over andere toetsen en die moest ik dus gaan herkansen..
Ik vertrouw mijn gevoel niet echt maar die zegt dat ik nu een 8/9 heb gehaald
Maak steeds van die stomme fouten..
Jawel.. maar pas om 11 uurquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:29 schreef Calcio het volgende:
[..]
wanneer krijg je uitslag dan
En heb je morgen geen tentamens aangezien ie nu nog wakker bent?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:29 schreef defokkingfoker het volgende:
En bijvoorbeeld fiscaal recht.. Op mijn werk heb ik geleerd hoe je de Belastingdienst moet naaien.. dat mag helaas op school niet en dat vergeet ik dus soms
ait waaroverquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jawel.. maar pas om 11 uur
Weet niet binnen 2 weken
heeft ze A cup ofzo dat is toch niksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Iedereen heeft slechte foto's
[ afbeelding ]
Ik geilde net op een 14 jarig meisjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
heeft ze A cup ofzo dat is toch niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |