SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het café anthem!
**************************************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het is hier gewoon gezellig. Als je komt om te stoken tussen KLB en ONZ blijf dan gewoon lekker weg en laat iedereen in zijn waarde!Moeten zij weten
Heb ik erin gegooidquote:
We kunnen ook jou in de OP doenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze heeft een spastische aanval, dr mond gaat scheef.
Ze is gewoon aan het nagenieten van een staaf van 38 cmquote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Opso in de OP willen hebbenquote:
Echt hequote:Op zondag 17 januari 2016 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso in de OP willen hebben![]()
Er zijn gifjes van mooiere vrouwen te vinden op het net
Wilde haar alleen ff zienquote:Op zondag 17 januari 2016 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso in de OP willen hebben![]()
Er zijn gifjes van mooiere vrouwen te vinden op het net
Wrm post je niet als SL meer?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:43 schreef Argo het volgende:
[..]
hoe gaat het opsoben jij eigenlijk moslim en is het haram als ik dronken ben?
Gewoon DM naar Opso sturen, krijg je er een paar leuke van haar!quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:43 schreef Argo het volgende:
[..]
hoe gaat het opsoben jij eigenlijk moslim en is het haram als ik dronken ben?
Deze spast weet!quote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet om 15:00 moeten beginnenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Maaruh ik moet 6;30 weer op dus adios
Wel lekker tijdens de seks zulke spastische trekjes, enige waarvoor ik haar nog een keer zou doen!quote:
Deze Bar Baas weet de goede werktijdenquote:
Ben morgen receptionist! Niet dat ik daar verstand van hebquote:Op zondag 17 januari 2016 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze Bar Baas weet de goede werktijden
Ah joh, gewoon beetje klanten af blaffen, lekker beetje aan je 40cm lopen sjorren en daarna lekker biertjes klappen bij de barquote:Op zondag 17 januari 2016 23:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben morgen receptionist! Niet dat ik daar verstand van heb
Helemaal vergeten joh! Ben morgen receptionist/barmanquote:Op zondag 17 januari 2016 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon beetje klanten af blaffen, lekker beetje aan je 40cm lopen sjorren en daarna lekker biertjes klappen bij de bar
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Helemaal vergeten joh! Ben morgen receptionist/barman![]()
Receptiebarbaasquote:
En toekomstig HCquote:
Maar nog steeds kan ik me niet meten met Geerdquote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En toekomstig HC![]()
Je komt wel erg dichtbij goddelijke status
Geerd blijft het opperwezen, niemand komt bij hem in de buurt. Zelfs geen BarBaas en HC in wordingquote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar nog steeds kan ik me niet meten met Geerd![]()
_Oquote:Op zondag 17 januari 2016 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon beetje klanten af blaffen, lekker beetje aan je 40cm lopen sjorren en daarna lekker biertjes klappen bij de bar
KLLOT GEERD STAT BOENVAANENquote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd blijft het opperwezen, niemand komt bij hem in de buurt. Zelfs geen BarBaas en HC in wording
Nieuw pilsje geopend en bij deze draag ik deze overheerlijke gele rakker op aan hemquote:
Ik weet het, ik zal altijd renwan HC zijn maar me nooit kunnen evenaren met GEERDHCGOD (quote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd blijft het opperwezen, niemand komt bij hem in de buurt. Zelfs geen BarBaas en HC in wording
Maar een HC met een Bar Bazen achtergrond zal altijd een speciale plek hebben die ver boven het normale volk verheven isquote:Op zondag 17 januari 2016 23:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal altijd renwan HC zijn maar me nooit kunnen evenaren met GEERDHCGOD ()
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar een HC met een Bar Bazen achtergrond zal altijd een speciale plek hebben die ver boven het normale volk verheven is
Hij is zo bij ons.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nieuw pilsje geopend en bij deze draag ik deze overheerlijke gele rakker op aan hem![]()
Hopelijk zit Geerd ook snel aan het bier!
Dan is het goed, je bent wel een baas met een speicaal plekje in mijn hart maar geerd stat boven alles.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal altijd renwan HC zijn maar me nooit kunnen evenaren met GEERDHCGOD ()
Niet verlegen zijn, autoriteit moet je uitstralen zeker als je HC bent!quote:
Ik ben niet zo goed met al die veren in m'n reetquote:Op maandag 18 januari 2016 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet verlegen zijn, autoriteit moet je uitstralen zeker als je HC bent!
Nog nooit van gehoordquote:
RABBIT neem het voor me op man. ik vind dit niet normaal man...quote:Op maandag 18 januari 2016 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
Heb net pas een nieuw biertje open gemaakt en hij is nu alweer bijna op. Waarom is bier zo overheerlijk
Waroemmmquote:Op maandag 18 januari 2016 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
Heb net pas een nieuw biertje open gemaakt en hij is nu alweer bijna op. Waarom is bier zo overheerlijk
Man man ik vind het jammer.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:13 schreef renwan het volgende:
Argo, rustig aan doen man. Je bent er zo weer bij! Wel even het volume qua berichten dimmen graag
quote:Op maandag 18 januari 2016 00:14 schreef Argo het volgende:
geef ik mij nleven voor geerd is het nog niet goed?
I kbven weg manquote:Op maandag 18 januari 2016 00:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]Post je hier toch ff op een rustige manier nu
Ja man terecht, je verneukt het gewoon. I kbedoel zon der mij was geeerd er niet eens. Ik die geerd aanbidt mij nleven zou geven voor hem, die wrdt eruit gegooid zonder pardon. DAT DOET PIJN MAn. Denk eens na, hjoe zou jij je voelen ik heb geerd ontdekt . Zodner mij wat jij niet eens HACEEJ geworden was Geeerd een iniemand. Ik hou van GEerd en ik steek dat niet onder banken. Ik heb hem altijd aanbeden ik was de eerste aanbeder en Gerered weet dat.quote:
Ga weg man ook ji jgeeft niks om mij, ik ben gewoon verlaten aan e kant gegooid als ik niks waard benquote:
Ga slapen en kom morgen weer terugquote:Op maandag 18 januari 2016 00:29 schreef Argo het volgende:
Geerd man ik voel me verlaten teleurgesteld... Verlatne ben ik gewoon aan de goden voergeleverd.
Gewoon lekker je roes uitslapen! Ik vind je nog altijd een baasquote:Op maandag 18 januari 2016 00:29 schreef Argo het volgende:
[..]
zelfs jij neemt het niet voor me op....
n adat ik zo behandeld ben de gene die zo erg om geerd gaf,,, de gene die Geerd ontdekte, fuck ik ik voel me wel te kort gedaan... Neee man ik vind dit niet terecht ik zou mijn leven geven voor he,.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ga slapen en kom morgen weer terug
Begrijp je wel mijn pijn? Begrijp je hoe het is dat de Geerd die ik aanbidt, mij gewoon voor mijn kop stoot mij verlaat?quote:Op maandag 18 januari 2016 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker je roes uitslapen! Ik vind je nog altijd een baas
Ik snap je helemaal! Laat het effe bezinken en slaap lekker je roes uit, komt allemaal goed!quote:Op maandag 18 januari 2016 00:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Begrijp je wel mijn pijn? Begrijp je hoe het is dat de Geerd die ik aanbidt, mij gewoon voor mijn kop stoot mij verlaat?
Lotje? zou raken!quote:Op maandag 18 januari 2016 00:32 schreef Simterklaas het volgende:
EN NOU IS HET GENOEG!! BEN JE NOU HELEMAAL VAN LOTJE GETIKT?!
Man het heeft geen nut meer man, geerdh oudt niet van me een mes, een zwaard door mijnr ug gestokenfukc het het lalmelaah eth heeft gee nzin meer.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal! Laat het effe bezinken en slaap lekker je roes uit, komt allemaal goed!
Ik denk dat hij me heeft verlaten. en ik ga wel weg ik ben duidelijk niet gewenst... vEeel plezier allemaal. I kga wel nieuwe vrienden maken.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
Geerd is een barmhartige god die van iedereen houdt die Bier aanbid
Clapton begrijpt iedereenquote:Op maandag 18 januari 2016 00:40 schreef renwan het volgende:
Hier, een gevoeligen liedje voor jullie!
quote:
Man je hebt me cht pij ngedaan of gelden mij tnranen niet , ik heb gehuidl man, nu huil ik nog man.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb een foto voor je gemaakt man zoals beloofd !!
Oh manquote:
Een barbaas weet wat mensen nodig hebben en geeft hen dit ook!quote:
Jij ook brutus?quote:Op maandag 18 januari 2016 00:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een barbaas weet wat mensen nodig hebben en geeft hen dit ook!
Aparte combi, maar eens proberenquote:
Op één been kan je niet staan!quote:Op maandag 18 januari 2016 01:00 schreef Geerd het volgende:
Denk dat ik zo ff een halve pizza in de oven flikker 1 is net te veel voor vanaaf
YT vergetenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:01 schreef renwan het volgende:
Ze praat ook nog ergens over, geen idee over wat maar zal wel goed zijn! Ik zou d'r doen!
Ga eerst ff lekker slapen man ! Of gaan we bierie doen samen?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Jullie geven niks om mij, steeek dan gewoon een zwaard door mijnborst.
Ik drink bier, maar jij wil me niet eens kennei kben een vreemde voor jou, Je haat me, laten we het dan zo houdn Geerd. Dat ik je haat en jij mij, dat we vijanden zijn. Godver IK WEET TOCH NIET ADT IK MOET BEIGNNGEN ZONDER JOUM aar jij haat mijquote:Op maandag 18 januari 2016 01:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga eerst ff lekker slapen man ! Of gaan we bierie doen samen?
Laten we het over bier en tetten hebbenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik drink bier, maar jij wil me niet eens kennei kben een vreemde voor jou, Je haat me, laten we het dan zo houdn Geerd. Dat ik je haat en jij mij, dat we vijanden zijn. Godver IK WEET TOCH NIET ADT IK MOET BEIGNNGEN ZONDER JOUM aar jij haat mij
Te laat man jullie haten m e allemaal.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Laten we het over bier en tetten hebben
Nee helemaal niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Te laat man jullie haten m e allemaal.
Nee manquote:Op maandag 18 januari 2016 01:15 schreef Argo het volgende:
Argo Sneeuwleeuw de boeman de klootzak die alles verpest.
Je haat me gewoon...quote:Op maandag 18 januari 2016 01:17 schreef Geerd het volgende:
Je ging alleen ff helemaal waus in de wa man
Morrgen ben ik er niet meer, het is duidelijk waar ik staa.quote:
Neee man ik wil niets mee rme je temaken ehbben. Ik wilde mijn leven voor je geven en jestopte een dolk in mijnrug.quote:
Ook jij steeekt dus een ems in mijn rug, bedankt man. DAt jjij ook mij steunt ,m oooi man dat dat geoon looo gepraat was.quote:
de sc is dood man i kbendood, verget het. Leuk geprobeerd 50 messteke ninmij nhart.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:27 schreef Simterklaas het volgende:
DEFY THE LEADER, STEP AWAY FROM THE LINE
Mooi gevormde tetten kan ik altijd van genieten, daar moet ik renwan voor respecteren!quote:Op maandag 18 januari 2016 01:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Ook jij steeekt dus een ems in mijn rug, bedankt man. DAt jjij ook mij steunt ,m oooi man dat dat geoon looo gepraat was.
Ik vind het jammer, dat je mij nu gewoon laaat vallen als een bakstee eerst geerd en nu volg jij hem... Nouja dat je GEeerd volgt kan ik je niet kwalijk nemn... Maar j...///quote:Op maandag 18 januari 2016 01:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi gevormde tetten kan ik altijd van genieten, daar moet ik renwan voor respecteren!
Nouja jij kan lekker praten vrijuit, Geerd heeft jo niet vervannen.. Ik voel me echt beroerd het is gewoon DE GEERD die mij haat.quote:
TELL ME NOW, WHAT DO YOU STAND FOR?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja jij kan lekker praten vrijuit, Geerd heeft jo niet vervannen.. Ik voel me echt beroerd het is gewoon DE GEERD die mij haat.
Ik sta voor geerrd maar hi jniet voor m ijquote:Op maandag 18 januari 2016 01:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
TELL ME NOW, WHAT DO YOU STAND FOR?
geerd haat mij.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi.
Kom je ook mee Sketchen en Skypen...?
Op eigne risico dus mei. Iedereen haat me hier,ze zijn klaar met me.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi.
Wat houdt dat sketchen precies in?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi.
ONZ / [iSketch] #8 - :rquote:Op maandag 18 januari 2016 01:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat houdt dat sketchen precies in?
Geerd haat mij.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:44 schreef moemoe het volgende:
Met johannes_vermeer en Fokker89 erbij.
Ik weet niet op welke reactie je hoopte.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Medeleven bestat niet in j ouw woordenboek?
een knuffele ik ben net zo uit de groepvan Geerd gezt, jij sna pttofchc el dat dat pi jndoet?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke reactie je hoopte.
Niet terug gelezen, maar morgen zie je de dingen vast andersquote:Op maandag 18 januari 2016 01:47 schreef Argo het volgende:
[..]
een knuffele ik ben net zo uit de groepvan Geerd gezt, jij sna pttofchc el dat dat pi jndoet?
:
Te ingewikkeldquote:Op maandag 18 januari 2016 03:26 schreef moemoe het volgende:
CRE / Isketch kunsten
Voor de mensen die echt niet weten wat Isketch is, zie hier de resultaten op een rij.
Vroeg wakker? Ik moet nog slapen man ben nog aan de zuipquote:Op maandag 18 januari 2016 06:12 schreef Calcio het volgende:
Wat ben je vroeg wakker man. Moet je vooraan die rij bij de Aldi zijn om je Schultenbrau op te halen?
nice, maar ik ga slapenquote:Op maandag 18 januari 2016 06:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vroeg wakker? Ik moet nog slapen man ben nog aan de zuip
DIKKE HOMOquote:
GVD verrekte koekwaus, natuurlijk is er liefde in deze SCquote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
GVD verrekte koekwaus, natuurlijk is er liefde in deze SC
Alweer terug van het bier halen?quote:
You whut mate?quote:Op maandag 18 januari 2016 14:26 schreef Simterklaas het volgende:
Ooit was ik een man die opgesloten zat in een vrouwenlichaam.
Ik heb geen moeder, ik was gewoon ineensquote:
Uit de Donald Duck geknipt zekerquote:Op maandag 18 januari 2016 14:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen moeder, ik was gewoon ineens
Deze baas weetquote:Op maandag 18 januari 2016 14:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Uit de Donald Duck geknipt zeker
Je bent gewoon ontstaan!quote:Op maandag 18 januari 2016 14:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen moeder, ik was gewoon ineens
quote:Op maandag 18 januari 2016 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alweer terug van het bier halen?
IES KOELTOER WAT JIJ HATEN VRIEND !!!!!quote:
Wat dan?quote:Op maandag 18 januari 2016 15:41 schreef renwan het volgende:
Godverdomme geen RL kunnen spelen tot morgenmiddag
Heb nu avondreceptie en morgen ochtendreceptie dus blijf maar in Rotterdam slapen anders gooi ik weer geld weg voor die trein enzoquote:
Ik ga nu even een potje.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb nu avondreceptie en morgen ochtendreceptie dus blijf maar in Rotterdam slapen anders gooi ik weer geld weg voor die trein enzo
Kleed je je goed aan? Het is buiten koud, hoor!quote:Op maandag 18 januari 2016 16:04 schreef DerRabbit het volgende:
Net even een potje gedaan. Nu maar douchen en dan ook maar even naar de winkel in navolging van Geerd
Ik ben al geweestquote:Op maandag 18 januari 2016 16:04 schreef DerRabbit het volgende:
Net even een potje gedaan. Nu maar douchen en dan ook maar even naar de winkel in navolging van Geerd
Ja zo gaat het ongeveerquote:Op maandag 18 januari 2016 15:55 schreef Simterklaas het volgende:
*tring tring*
"RUSTAAAAHG!!"
...
*tuut tuut tuut*
Of zo:quote:Op maandag 18 januari 2016 15:55 schreef Simterklaas het volgende:
*tring tring*
"RUSTAAAAHG!!"
...
*tuut tuut tuut*
Ik zit hier al sinds 3 uur maar er gebeurd gewoon niksquote:Op maandag 18 januari 2016 18:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
Meer in de SC posten dan op WA mensen!
wss omdat WA een stuk makkelijker/sneller gaat voor de meestenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds 3 uur maar er gebeurd gewoon niks
Is sowieso makkelijker als je niet thuis bent want mobiel FOK!ken blijft kutquote:Op maandag 18 januari 2016 18:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
wss omdat WA een stuk makkelijker/sneller gaat voor de meesten
Ja dat zekerquote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Is sowieso makkelijker als je niet thuis bent want mobiel FOK!ken blijft kut
ivoren wachters?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:11 schreef renwan het volgende:
Ik zit hier maar wat, telefoon is al 2 uur niet gegaan en af en toe een verdwaalde incheck. Nou wat een zwaar leven
Whut?quote:
Nee ik ben in dienst van een hostelketenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oh dacht dat je daar misschien voor werkt.
Ik heb een ivoren wachterquote:
Ik ga zo nog een potje doen denk ik.quote:
Opso zou Zanger Rinus nog doen!quote:
BOHquote:Op maandag 18 januari 2016 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo nog een potje doen denk ik.
Ben je ook overgestapt?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo nog een potje doen denk ik.
Zulke mensen moeten ze afschieten. In Ranked kom je ze gelukkig minder tegenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef Simterklaas het volgende:
Gewoon 4 goals gemist vanwege een achterlijke teamgenoot
Tja dat is de kracht van het spel. Ik hou ervan. Volgens mij ben ik ook de enige die vol op goalies knalt.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef Simterklaas het volgende:
Gewoon 4 goals gemist vanwege een achterlijke teamgenoot
SL!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 januari 2016 19:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Tja dat is de kracht van het spel. Ik hou ervan. Volgens mij ben ik ook de enige die vol op goalies knalt.
Ranked spelenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten ze afschieten. In Ranked kom je ze gelukkig minder tegen
Yo koning Geerd. Hoe gaat het met je?quote:
Gewoon alles en iedereen aan de kant beuken op je eigen teamgenoten naquote:Op maandag 18 januari 2016 19:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Tja dat is de kracht van het spel. Ik hou ervan. Volgens mij ben ik ook de enige die vol op goalies knalt.
Hoe gaat het met jou man?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Yo koning Geerd. Hoe gaat het met je?
Oh en excuses voor mijn betichtingen richting jou gisteren. Geerd
Erge kater gehad?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Yo koning Geerd. Hoe gaat het met je?
Oh en excuses voor mijn betichtingen richting jou gisteren. Geerd
Ja mijn eerste echte kater. Dit nog nooit meegemaakt maar zelfs dan ben ik vrij resistent. Dat is mijn probleem. Maar nu ben ik wel op ja. Ga om negen plat man.quote:
Even vrij, man je was echt loca vannacht man... gaat het weer een beetje?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Beetje chillen, beetje lezen. Geen zuip, geen stelen. Bij jou? Druk op de trein of vrij?
Kom je wel weer in de wa dan?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja mijn eerste echte kater. Dit nog nooit meegemaakt maar zelfs dan ben ik vrij resistent. Dat is mijn probleem. Maar nu ben ik wel op ja. Ga om negen plat man.
Jawel man, gaat wel prima. Gewoon teveel gezopen vanwege struggles. Gebeurt me wel vaker man.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Even vrij, man je was echt loca vannacht man... gaat het weer een beetje?
Ik heb geen zin meer in herrie met renwan en hij en andere storen zich soms aan mij. Dus heb daar weinig zin in.quote:
Wat een onzin man, het enige wat ik gedaan heb is je even verwijderen omdat telefoons begonnen te flippen en het echt even te gek werd.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer in herrie met renwan en hij en andere storen zich soms aan mij. Dus heb daar weinig zin in.
Nee man ging gewoon te man..quote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer in herrie met renwan en hij en andere storen zich soms aan mij. Dus heb daar weinig zin in.
Nouja paar topics terug weet niet waar, zei je dat wel al. Dat ik jou en andere stoorde, wie die andere zijn geen idee. Maar goed heb gewoon zoiets van gisteren kan ik wel inkomen, maar daarvoor had je me vast ook paar keer uit de sc gezet als je dat kon.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat een onzin man, het enige wat ik gedaan heb is je even verwijderen omdat telefoons begonnen te flippen en het echt even te gek werd.
Voor de rest vond ik het harstikke gezellig.
Maar dat was hetzelfde, je ging toen ook te gek. Als ik hier binnen kwam moest ik me eerst door 100quote:Op maandag 18 januari 2016 20:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja paar topics terug weet niet waar, zei je dat wel al. Dat ik jou en andere stoorde, wie die andere zijn geen idee. Maar goed heb gewoon zoiets van gisteren kan ik wel inkomen, maar daarvoor had je me vast ook paar keer uit de sc gezet als je dat kon.
Tweeling zonquote:Op maandag 18 januari 2016 20:13 schreef moemoe het volgende:
Ik gok dat je een boogschutter bent, ik ben benieuwd of ik ernaast zit.
Af en toe sla je beetje door man... maar dat betekend niet dat wij je haten.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Tweeling zon
Stier maan
Maagd ascendant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |